立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 68335
htts 發表於 17-9-14 09:24 我想海星唔好走 又可能買定靜媛咁多年生日禮物嗰d〉〉 老土到爆, 洗唔使開埋船? ...
amychoi 發表於 17-9-14 09:26 大家閨秀怕嫁唔出
積分: 68587
竹兒 發表於 17-9-14 09:34 頂盡只可做大家閨秀嘅閨蜜
翡翠宮
積分: 80261
amychoi 發表於 17-9-14 09:51 我想佢走 一想起31歲拖住19歲海星, 有些睇不下去。
竹兒 發表於 17-9-14 09:31 你不如諗開船有咗,海盛走後好好撫養個bb啦 今日係咁講生日禮物,所以我諗結局 ...
竹兒 發表於 17-9-14 09:25 但佢把聲好嘈,樣好八婆仔,外形局限角色,叫佢做大家閨秀嗰d實冇佢份 ...
mcyw888 發表於 17-9-14 10:25 唔走會相差越來越遠
mcyw888 發表於 17-9-14 10:27 仲有個樣都唔得
竹兒 發表於 17-9-14 10:43 係 總之唔係主角相
寶石宮
積分: 471936
mcyw888 發表於 17-9-14 10:26 呢個好WOR
amychoi 發表於 17-9-14 10:48 如做到主角, 我地就算唔睇都應有排講, 十足十紅衛兵咁. 可能已經羸左啦!
竹兒 發表於 17-9-14 10:43 海星唔老,但靜媛會變阿婆,姐弟戀變嫲孫戀都好驚驚
htts 發表於 17-9-14 10:51 其實我覺得佢唔靚
amychoi 發表於 17-9-14 11:05 妳終於正常返一次啦!
htts 發表於 17-9-14 11:08 嫉妒時都覺, 但戲係投入. 佢啱做D 好有義氣但又OPEN嘅角色
htts 發表於 17-9-14 10:50 我想呢個ENDING架, 我覺得佢地生X C X, 咁應該要開開隻船先啱FEEL
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy