立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 48371
樂樂小天使 發表於 22-7-4 23:11 唔啦,簡直係高難度挑戰
男爵府
積分: 9987
smile555 發表於 22-7-4 22:31 我唔係食家只不過自己唔習慣去人地屋企食飯姐..因為我啊媽好重禮儀ge..去人地屋企一定要著好d..一定要買禮 ...
積分: 46300
POLLY88 發表於 22-7-4 23:04 我也加進去
POLLY88 發表於 22-7-4 23:08 我都好呢樣
mannok媽咪 發表於 22-7-4 23:10 如果肯買肯拎肯洗,要唔要讚下
smile555 發表於 22-7-4 23:11 要架..多鼓勵有你著數
POLLY88 發表於 22-7-4 23:13 你阿媽有咁多禮儀要跟.
mannok媽咪 發表於 22-7-4 23:16 我一向覺得我已經係著左
smile555 發表於 22-7-4 23:14 雖然間野服務態度好好..一切都有專業..但副野要成5500真係心都痛埋
樂樂小天使 發表於 22-7-4 23:03 一定要讚佢,等佢長煮長有
小傑媽媽 發表於 22-7-4 22:44 但一個小朋友冇兄弟姊妹會好悶,而且獨生子女通常比較任性
已刪除用户
積分: 194079
POLLY88 發表於 22-7-4 23:17 用特別鏡片
小傑媽媽 發表於 22-7-4 22:32 以前我既上一代,閒閒地生十個八個,嗰時仲要係揾食艱難,日捱夜捱養大d仔女,佢哋仲勁 ...
積分: 34818
mannok媽咪 發表於 22-7-4 22:34 我試過去街市買蝦,游水九節 企我隔離個男士同老闆話想買4両, 佢話買比貓食
POLLY88 發表於 22-7-4 23:22 我媽生7個,
smile555 發表於 22-7-4 23:24 哇..咁你未好多兄弟姊妹
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy