在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


781#
發表於 05-4-12 16:59 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear All:

快趣去番頭版加頭頂先呵!

betty
NNN


大宅

積分: 1725


782#
發表於 05-4-13 01:23 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Wensi,

我想問下如果天花板有一撻撻 mo 漬, 可以點清除呀?

忠實讀者上

wensi 寫道:
bettylam
你果真萬事通喎!吾該晒喎!.............如果d膠邊以出黑點,可以用綿花沾上(漂白水 + 加水)放在黑點處一睌,第二日會無左ga! 好work!


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


783#
發表於 05-4-13 10:26 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear All:

早晨呀!今日無人睇場呵!今日要我11點幾要出門口到學校帶阿仔食午飯呵!返半日測埋聽日驗就鬆晒呵!

betty



NNN


伯爵府

積分: 17559


784#
發表於 05-4-13 11:03 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

牆 上 有 霉 漬 每 多 由 於 環 境 中 的 濕 氣 凝 聚 , 加 上 積 有 灰 塵 或 污 垢 , 便 會 有 霉 斑 出 現 , 如 果 過 了 一 段 日 子 未 有 清 除 , 霉 菌 便 會 增 多 增 厚 。

清 理 方 法 宜 先 用 潔 淨 乾 布 輕 力 抹 除 , 切 勿 用 力 拭 擦 霉 斑 , 否 則 便 會 呈 現 污 黑 , 然 後 馬 上 用 酒 精 注 入 乾 淨 軟 布 上 再 次 抹 拭 , 這 時 力 度 不 妨 加 重 , 作 用 是 讓 酒 精 帶 同 霉 菌 揮 發 。 最 後 才 用 高 度 漂 白 水 搓 抹 , 這 方 法 對 於 瓷 磚 霉 漬 尤 為 見 效 , 假 如 是 洗 手 盆 邊 和 浴 缸 邊 的 霉 漬 , 更 須 以 高 濃 度 漂 白 水 舖 敷 一 整 夜 始 見 功 效 。

可 能 近 日 普 遍 用 稀 釋 漂 白 水 抹 拭 傢 具 進 行 殺 菌 消 毒 , 對 於 去 除 霉 斑 則 力 度 不 足 , 故 此 形 成 黑 色 抹 痕 , 目 前 唯 有 按 照 上 述 方 耐 心 處 理 為 佳 。

由 於 浴 室 是 沖 涼 的 地 方 , 常 有 熱 水 向 上 薰 蒸 , 凝 聚 濕 氣 , 形 成 水 珠 , 一 旦 天 花 有 污 糟 或 積 有 霉 菌 , 則 很 易 形 成 霉 斑 , 應 該 設 法 加 以 拭 抹 。

在 較 乾 爽 的 日 子 , 以 乾 布 刷 抹 霉 斑 , 或 以 毛 巾 蘸 火 酒 搓 抹 一 兩 次 後 , 查 看 有 沒 有 成 效 , 然 後 以 澳 洲 消 毒 清 潔 劑 SPETRUM 傾 入 微 濕 毛 巾 上 搓 抹 兩 三 次 , 藉 以 減 少 出 霉 機 會 。 倘 若 情 况 嚴 重 , 則 宜 購 買 80 號 水 砂 紙 一 再 「 省 」 淨 天 花 , 再 以 乾 布 抹 過 , 同 時 , 以 防 潮 防 霉 乳 膠 漆 補 髹 兩 層 , 待 乾 透 後 較 有 力 量 防 霉 。


澳 洲 消 毒 清 潔 劑 SPETRUM 於 曾 SIR 專 門 店 (電 話 : 2568 1951) 有 售


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


785#
發表於 05-4-13 16:06 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

wensi,

真係冇野難到你喎。

請問有冇【清蒸雞蛋糕】食譜?

之前係"烹飪錦囊"/?見過有人 post 出來問, 但冇人回應; 我想要中式個種, 係清蒸, 唔需要放進焗爐。
千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


伯爵府

積分: 17559


786#
發表於 05-4-13 16:32 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Charitymami

[size=large]清蒸雞蛋糕


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


787#
發表於 05-4-13 16:40 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

wensi,

Thx!

今個 sunday 試下整先。
千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


788#
發表於 05-4-13 16:58 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear my Charitymami:

好彩有你地助陣呀!呢幾日阿仔測驗,返半日,攪攪陣,家姊放學揍埋佢,一行出笠已經聽到2個係到吵大獲,所以咪親自出馬接放學,揍佢地返黎呵!

betty
:-(
NNN


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


789#
發表於 05-4-13 17:04 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

betty,

阿囝有冇搭校車呀?

第日你要返工, 佢又放半日, 會唔會好麻煩?
千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


790#
發表於 05-4-13 17:16 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear Charitymami:

阿囝有有搭校車呀!不過呢2日測驗返半日,補習班吾可以食野,所以早2日比錢佢係seven食,但想下想下如果遲下搵到野做,就無今多時間親子呵!所以而家0可辛苦的啦!

校車係補習社樓下落,每日佢上到去就一定要打電話給我.佢補到6:10分,等埋我放工去接佢羅.

betty

Charitymami 寫道:
betty,

阿囝有冇搭校車呀?

第日你要返工, 佢又放半日, 會唔會好麻煩?
:-(
NNN


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


791#
發表於 05-4-14 08:33 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear 栗子媽媽&All Mummy:

好yeah!媽媽好快番黎呵!有糖糖食啦!好o掛住你呵!

betty
NNN


男爵府

積分: 7050


792#
發表於 05-4-14 12:04 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

要推返上去啦!

推呀推呀推..................
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


大宅

積分: 1725


793#
發表於 05-4-14 12:50 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

果然係 Wensi.

wensi 寫道:
牆 上 有 霉 漬 每 多 由 於 環 境 中 的 濕 氣 凝 聚 , 加 上 積 有 灰 塵 或 污 垢 , 便 會 有 霉 斑 出 現 , 如 果 過 了 一 段 日 子 未 有 清 除 , 霉 菌 便 會 增 多 增 厚 。................................ 待 乾 透 後 較 有 力 量 防 霉 。


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


794#
發表於 05-4-14 13:11 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear 啫喱媽& 啫喱仔:

你地2個果真好可愛架者.

錫晒錫晒錫......

betty
啫喱媽 寫道:
要推返上去啦!

推呀推呀推..................
NNN


男爵府

積分: 7050


795#
發表於 05-4-14 17:26 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

bettylam 寫道:
Dear 啫喱媽& 啫喱仔:

你地2個果真好可愛架者.

錫晒錫晒錫......

betty

你隻衰betty成日都唔睇住自己個舖, 我就o黎唔理你啦!
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


伯爵府

積分: 17559


796#
發表於 05-4-14 17:34 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

啫喱媽
你隻衰betty成日都唔睇住自己個舖, 我就o黎唔理你啦!................真頭係啦!成日走去開其他topic


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


797#
發表於 05-4-14 19:28 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear 啫喱媽:

吾好嬲嬲 豬啦!吾靚靚架啦!我中午做左個好大架file呀!成2個鐘先返番呵!

真係抵打betty :-(
NNN


子爵府

積分: 13747


798#
發表於 05-4-14 20:40 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

betty

有冇見到今日有個new topic "公司請會計 " 呀:

"我公司請會計:
油麻地返エ,有興趣PM我
twinsmama"

快啲去睇吓啱唔啱你?




我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


子爵府

積分: 12378


799#
發表於 05-4-14 20:46 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

BETTY係BK交際花, 佢周圍去架, 佢有好多FRIEND架.,


wensi 寫道:
啫喱媽
你隻衰betty成日都唔睇住自己個舖, 我就o黎唔理你啦!................真頭係啦!成日走去開其他topic


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


800#
發表於 05-4-14 21:17 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

badegg,

栗子媽媽睇得betty好緊架, 見佢唔睇場係 B.K.四處遊, 會成日鞭撻佢 我睇見都好鬼慄。
千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo