想生BB

跳至

首頁

尾頁
   6


伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


781#
發表於 09-11-14 01:06 |只看該作者
原帖由 mwongl 於 14-11-2009 01:04 發表
really no idea arh

睇多幾日先啦…平常心
我差唔多訓啦!你慢慢掃垃圾啦


子爵府

積分: 13040

好媽媽勳章 醒目開學勳章


782#
發表於 09-11-14 01:08 |只看該作者
bye~~~~
原帖由 mochapig 於 09-11-14 01:06 發表

睇多幾日先啦…平常心
我差唔多訓啦!你慢慢掃垃圾啦


~~~O猪 ma要生个健健康康既白白猪 :P~~~
~~go go go~~


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


783#
發表於 09-11-14 07:59 |只看該作者
原帖由 mwongl 於 09-11-14 00:48 發表
oh...i miss it tim~~~


我尋晚比人蝦...你咁遲先入黎架,
不過; 你入到你都無用, 人地只係見到我...可能未必見到你。 你睇毛豬就知啦。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


784#
發表於 09-11-14 12:04 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 14-11-2009 07:59 發表


我尋晚比人蝦...你咁遲先入黎架,
不過; 你入到你都無用, 人地只係見到我...可能未必見到你。 你睇毛豬就知啦。

唔公平............


男爵府

積分: 7342


785#
發表於 09-11-14 12:39 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-11-14 07:59 發表


我尋晚比人蝦...你咁遲先入黎架,
不過; 你入到你都無用, 人地只係見到我...可能未必見到你。 你睇毛豬就知啦。


你真係可憐喇 ... 你估佢會唔會見到我呢 ? 我咁大份



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


786#
發表於 09-11-14 15:08 |只看該作者
原帖由 大頭蝦 於 09-11-14 12:39 發表


你真係可憐喇 ... 你估佢會唔會見到我呢 ? 我咁大份



你都話我可憐呢~~~佢係咁釘住我。 點都唔理毛豬... 你? 佢點會釘住你丫....我已經成為佢地既眼中釘啦。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


787#
發表於 09-11-14 15:09 |只看該作者
原帖由 mochapig 於 09-11-14 12:04 發表

唔公平............


你喊唔公平都無用啦....係唔理你..你吹咩。:;pppp:
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


788#
發表於 09-11-14 15:11 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 14-11-2009 15:09 發表


你喊唔公平都無用啦....係唔理你..你吹咩。:;pppp:

我會再改善說話技巧架啦


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


789#
發表於 09-11-14 15:14 |只看該作者
原帖由 mochapig 於 09-11-14 15:11 發表

我會再改善說話技巧架啦



你一改佢就會黎釘住你。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


790#
發表於 09-11-14 15:18 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 14-11-2009 15:14 發表



你一改佢就會黎釘住你。

未驚過........
我話改,係改得更加


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


791#
發表於 09-11-14 15:23 |只看該作者
原帖由 mochapig 於 09-11-14 15:18 發表

未驚過........
我話改,係改得更加


知你會改... b型人。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


792#
發表於 09-11-14 15:26 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 14-11-2009 15:23 發表


知你會改... b型人。

遇強越強


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


793#
發表於 09-11-14 15:43 |只看該作者
原帖由 mochapig 於 09-11-14 15:26 發表

遇強越強


你最強啦...強人。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


794#
發表於 09-11-14 15:47 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 14-11-2009 15:43 發表


你最強啦...強人。

做強人好過做偽人


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


795#
發表於 09-11-14 16:56 |只看該作者
原帖由 mochapig 於 09-11-14 15:47 發表

做強人好過做偽人


你話亞嬌呀
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


796#
發表於 09-11-14 17:32 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 14-11-2009 16:56 發表


你話亞嬌呀

我話華秀佢地


男爵府

積分: 7342


797#
發表於 09-11-14 23:55 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-11-14 15:08 發表



你都話我可憐呢~~~佢係咁釘住我。 點都唔理毛豬... 你? 佢點會釘住你丫....我已經成為佢地既眼中釘啦。


鬼你叫你話想同人爭生意賣埋一份咩, 無計啦, 哈哈哈 梗係追住你啦



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


複式洋房

積分: 220


798#
發表於 09-11-16 11:31 |只看該作者
我呢幾日用紅d...
兩日都又淺淺地紅水印...
係唔係就黎排卵呢??

同埋我諗我體溫係偏低...
無排卵體溫around 35.1-35.3...
今照就微微升到...36.5...
可能就黎排卵.....
我諗就算我排卵都係around 36.5...

唔知係唔係正常呢...??
可能個個人既身體都唔同....


公爵府

積分: 29804


799#
發表於 09-11-16 11:52 |只看該作者
原帖由 Pobie 於 09-11-16 11:31 發表
我呢幾日用紅d...
兩日都又淺淺地紅水印...
係唔係就黎排卵呢??

同埋我諗我體溫係偏低...
無排卵體溫around 35.1-35.3...
今照就微微升到...36.5...
可能就黎排卵.....
我諗就算我排卵都係around 36.5... ...

天氣既溫度對基礎體溫都有影响的,例如冬天會比夏天低,早d量亦比晏d量低一點,而且幾多度亦會因人而異,所以好難答你幾多度先叫啱,不過只要你有成個cycle既體溫圖,用excel mark低佢,然後plot個折線圖出來,如果你見到你個cycle可以找到明顯既高溫期,而又唔少過12日,咁就應該問題不大的。


複式洋房

積分: 220


800#
發表於 09-11-16 12:09 |只看該作者
原帖由 ume 於 16-11-2009 11:52 發表

天氣既溫度對基礎體溫都有影响的,例如冬天會比夏天低,早d量亦比晏d量低一點,而且幾多度亦會因人而異,所以好難答你幾多度先叫啱,不過只要你有成個cycle既體溫圖,用excel mark低佢,然後plot個折線圖出來,如果你見到你個cycle ...


哦....
咁我諗只要有排卵就開心架啦...
雖然..紅d唔係深紅色一條線...
但係係我用呢兩個月見過最深加啦...
加油加油

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo