立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 15568
原帖由 mwongl 於 14-11-2009 01:04 發表 really no idea arh
子爵府
積分: 13040
原帖由 mochapig 於 09-11-14 01:06 發表 睇多幾日先啦…平常心 我差唔多訓啦!你慢慢掃垃圾啦
積分: 10720
原帖由 mwongl 於 09-11-14 00:48 發表 oh...i miss it tim~~~
原帖由 bibifa1225 於 14-11-2009 07:59 發表 我尋晚比人蝦...你咁遲先入黎架, 不過; 你入到你都無用, 人地只係見到我...可能未必見到你。 你睇毛豬就知啦。
男爵府
積分: 7342
原帖由 bibifa1225 於 09-11-14 07:59 發表 我尋晚比人蝦...你咁遲先入黎架, 不過; 你入到你都無用, 人地只係見到我...可能未必見到你。 你睇毛豬就知啦。
原帖由 大頭蝦 於 09-11-14 12:39 發表 你真係可憐喇 ... 你估佢會唔會見到我呢 ? 我咁大份
原帖由 mochapig 於 09-11-14 12:04 發表 唔公平............
原帖由 bibifa1225 於 14-11-2009 15:09 發表 你喊唔公平都無用啦....係唔理你..你吹咩。:;pppp:
原帖由 mochapig 於 09-11-14 15:11 發表 我會再改善說話技巧架啦
原帖由 bibifa1225 於 14-11-2009 15:14 發表 你一改佢就會黎釘住你。
原帖由 mochapig 於 09-11-14 15:18 發表 未驚過........ 我話改,係改得更加
原帖由 bibifa1225 於 14-11-2009 15:23 發表 知你會改... b型人。
原帖由 mochapig 於 09-11-14 15:26 發表 遇強越強
原帖由 bibifa1225 於 14-11-2009 15:43 發表 你最強啦...強人。
原帖由 mochapig 於 09-11-14 15:47 發表 做強人好過做偽人
原帖由 bibifa1225 於 14-11-2009 16:56 發表 你話亞嬌呀
原帖由 bibifa1225 於 09-11-14 15:08 發表 你都話我可憐呢~~~佢係咁釘住我。 點都唔理毛豬... 你? 佢點會釘住你丫....我已經成為佢地既眼中釘啦。
複式洋房
積分: 220
公爵府
積分: 29804
原帖由 Pobie 於 09-11-16 11:31 發表 我呢幾日用紅d... 兩日都又淺淺地紅水印... 係唔係就黎排卵呢?? 同埋我諗我體溫係偏低... 無排卵體溫around 35.1-35.3... 今照就微微升到...36.5... 可能就黎排卵..... 我諗就算我排卵都係around 36.5... ...
原帖由 ume 於 16-11-2009 11:52 發表 天氣既溫度對基礎體溫都有影响的,例如冬天會比夏天低,早d量亦比晏d量低一點,而且幾多度亦會因人而異,所以好難答你幾多度先叫啱,不過只要你有成個cycle既體溫圖,用excel mark低佢,然後plot個折線圖出來,如果你見到你個cycle ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy