立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 157928
原帖由 1013angel 於 10-5-6 00:55 發表 咁妳真係注定要畀人劏喇今次
公爵府
積分: 29981
原帖由 wingogo 於 10-5-6 00:58 發表 咁貴? 我揀個時2千幾咋(05年)
原帖由 wingogo 於 10-5-6 01:02 發表 n定k呀?
積分: 25222
原帖由 牛精仔 於 10-5-6 01:01 發表 係比人劏哂去打邊爐
原帖由 1013angel 於 10-5-6 01:09 發表 要仔女成材,冇計啦, 由佢劏啦
原帖由 牛精仔 於 10-5-6 01:11 發表 預左比佢劏...但今時今日學校仲未confirm 牛b在佢新校舍 or 舊校舍上堂..所以有d滾滾地... (因為新校舍係當日一個賣點):;pppp:
原帖由 牛精仔 於 10-5-6 01:05 發表 2千幾 以我所知, york之前仲有學券, 宜家咩都冇都ok...但學費由舊年 3000 加到今年3600, 仲有n咁多樣雜費, 本來又話開國際班要 4200....咩都係錢....最妙係佢個預備班, 雖然係optional, 但 ...
原帖由 牛精仔 於 10-5-6 01:08 發表 k 呀....今日在教育果邊, 聽到今年開埋貴價n1....盛惠4000幾.... 以上講果d, 全未計雜費...仲有, 只係3個小時半日 班
原帖由 wingogo 於 10-5-6 01:21 發表 學費呀 咁你舊年do係3000姐
原帖由 1013angel 於 10-5-6 01:15 發表 咁都得?乖,唔好嬲嘞 我都成日畀ex劏啦
原帖由 1013angel 於 10-5-6 01:21 發表 煮宵夜
原帖由 wingogo 於 10-5-6 01:27 發表 9月頭你可問下其他kg 因有d人交左留位費hold住個位
原帖由 牛精仔 於 10-5-6 01:32 發表 劏返企
原帖由 1013angel 於 10-5-6 01:37 發表 我都想 個仔喺佢手上
原帖由 牛精仔 於 10-5-6 01:33 發表 又食野 ???mouth:mouth:" /> 你隻魔鬼....攪到我有d肚餓
原帖由 牛精仔 於 10-5-6 01:38 發表 阿仔幫手 !
原帖由 牛精仔 於 10-5-6 01:35 發表 好渺茫...因為當日york一收, 我stop哂餘下interview... 除左維記, 德福國際班個offer都gave up左....9月d 位, 都會留比waiting list 果班人
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy