想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 30303


781#
發表於 11-8-6 10:06 |只看該作者

回覆:7月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

好唔開心,今日day 27突然降溫,但明明day 22 ec把我話我唔似會嚟m, 有機會係...m小姐唔該千祈唔好嚟呀




子爵府

積分: 10404


782#
發表於 11-8-6 10:08 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-8-5+23:29+我尋日

原帖由 ilovedogs322 於 11-08-06 發表
一於唔好放過c6
尋晚同今朝已經捉咗佢開工,今晚再黎!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 3282


783#
發表於 11-8-6 10:19 |只看該作者
你地好,我係新手黎!有d問題想問,唔知有冇人答到我。
我18/7day 1,cycle30-35,按理應該呢幾日排卵,但唔知點解呢兩日反而低溫左,得35.8,平時都有36.3到,到底係點?排左卵?又冇咁快m嫁?


男爵府

積分: 6375


784#
發表於 11-8-6 10:29 |只看該作者

回覆:7月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

Cruby, 你有冇谷m感覺?我呢幾日有少少但今日好明顯.......... 點解m前徵狀早成個星期?上次排卵已經玩死我 ,今次又係咁





子爵府

積分: 10404


785#
發表於 11-8-6 10:29 |只看該作者

引用:你地好,我係新手黎!有d問題想問,唔知有

原帖由 missmon987 於 11-08-06 發表
你地好,我係新手黎!有d問題想問,唔知有冇人答到我。
我18/7day 1,cycle30-35,按理應該呢幾日排卵,但 ...
可能係排卵低溫,你睇埋聽日,如果升溫,就即係今日排咗卵!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 3315


786#
發表於 11-8-6 11:28 |只看該作者

引用:Cruby,+你有冇谷m感覺?我呢幾日有少少但今

原帖由 siuangel1 於 11-08-06 發表
Cruby, 你有冇谷m感覺?我呢幾日有少少但今日好明顯.......... 點解m前徵狀早成個星期?上次排卵已經玩死我 ...
我今個月一排就nipple痛同後腰硬左之外,就尋日個胸少少漲同少少痛囉,仲有下腹好少好少"銀"住"銀"住咁。




男爵府

積分: 6375


787#
發表於 11-8-6 11:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-08-06+發表C

原帖由 Cruby 於 11-08-06 發表
我今個月一排就nipple痛同後腰硬左之外,就尋日個胸少少漲同少少痛囉,仲有下腹好少好少"銀"住"銀"住咁。



...
我都係咁但nipple冇感覺。下腹今朝銀得勁過琴日但而家又冇銀




男爵府

積分: 6375


788#
發表於 11-8-6 11:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-08-06+發表C

原帖由 Cruby 於 11-08-06 發表
我今個月一排就nipple痛同後腰硬左之外,就尋日個胸少少漲同少少痛囉,仲有下腹好少好少"銀"住"銀"住咁。



...
我條腰就一向無事




男爵府

積分: 6375


789#
發表於 11-8-6 11:36 |只看該作者

引用:你地好,我係新手黎!有d問題想問,唔知有

原帖由 missmon987 於 11-08-06 發表
你地好,我係新手黎!有d問題想問,唔知有冇人答到我。
我18/7day 1,cycle30-35,按理應該呢幾日排卵,但 ...
用排卵紙check埋,睇分泌




大宅

積分: 3315


790#
發表於 11-8-6 12:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cruby+於+11-08-06+發表我今

原帖由 siuangel1 於 11-08-06 發表
我都係咁但nipple冇感覺。下腹今朝銀得勁過琴日但而家又冇銀
我今個月既感覺好好,唔似得上個月咁辛苦咁陰公。同以前谷m既感覺差唔多,不過又好似有d唔同。




大宅

積分: 3282


791#
發表於 11-8-6 12:28 |只看該作者
K.K.Ng, Siuangel1,
其實我禽日早上check左排卵,佢又話冇wo,駛唔駛今晚再check?


子爵府

積分: 10404


792#
發表於 11-8-6 13:17 |只看該作者

引用:K.K.Ng,+Siuangel1,+其實我禽日早上check左

原帖由 missmon987 於 11-08-06 發表
K.K.Ng, Siuangel1,
其實我禽日早上check左排卵,佢又話冇wo,駛唔駛今晚再check?
你用咩check!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6375


793#
發表於 11-8-6 13:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-08-06+發表

原帖由 Cruby 於 11-08-06 發表
我今個月既感覺好好,唔似得上個月咁辛苦咁陰公。同以前谷m既感覺差唔多,不過又好似有d唔同。



...
我都一樣,而家胸唔漲唔痛,肚又唔銀。享受美食中-碗仔翅




大宅

積分: 3315


794#
發表於 11-8-6 13:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cruby+於+11-08-06+發表我今

原帖由 siuangel1 於 11-08-06 發表
我都一樣,而家胸唔漲唔痛,肚又唔銀。享受美食中-碗仔翅
哈哈,我打緊邊爐!



點評

ilovedogs322  正呀,我要打!  發表於 11-8-6 14:13


男爵府

積分: 6375


795#
發表於 11-8-6 13:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-08-06+發表

原帖由 Cruby 於 11-08-06 發表
哈哈,我打緊邊爐!
哇!咁激???中午咋喎




大宅

積分: 3282


796#
發表於 11-8-6 13:54 |只看該作者
K.K.NG, 我用曼仔!


男爵府

積分: 6375


797#
發表於 11-8-6 14:51 |只看該作者

回覆:missmon987 的帖子

我由分泌多嗰日開始check到排卵日




大宅

積分: 4874


798#
發表於 11-8-6 15:28 |只看該作者

回覆:7月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

Day18了,原來重未排卵!體溫重好低,得36.1,尋日好多分泌,紅d有50%,即系又要等day20後先排egg!點解個cycle甘長架?我同c6都吾想開工啊!!:;pppp:




大宅

積分: 3282


799#
發表於 11-8-6 16:14 |只看該作者
Siuangel1,
我係咪要買紅d黎驗?因為曼仔得5支,$2xx,好貴!重要日日用?係邊到買?


大宅

積分: 3575


800#
發表於 11-8-6 16:16 |只看該作者

引用:Cruby,+你有冇谷m感覺?我呢幾日有少少但今

原帖由 siuangel1 於 11-08-06 發表
Cruby, 你有冇谷m感覺?我呢幾日有少少但今日好明顯.......... 點解m前徵狀早成個星期?上次排卵已經玩死我 ...
可能心理作用, 有jm話著床都會有feel ka 喎!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo