想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2401


781#
發表於 11-7-27 15:06 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-27 14:55
我仲未戒到,尤其最近,覺得自己都唔會中,加上天氣咁熱,唔理得咁多



...

我今個CYCLE真係無食魚生飲涼野呀....


男爵府

積分: 7720


782#
發表於 11-7-27 15:06 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 14:24
我成日都煲粟米紅蘿蔔豬月展
阿媽話老黃瓜都幾好架!

老黃瓜好呀,去濕呀,可以煲雞腳囉,雞腳都多膠質呀


子爵府

積分: 10404


783#
發表於 11-7-27 15:07 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 15:01
我知道呀..我麻過一次全身之後而家記性都真係差左架
不過咁...如果我分兩次做呢,我就會變左去公立 ...

如果咁就ok,不過如果你要開刀生就一次過囉!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


784#
發表於 11-7-27 15:07 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 14:25
嘩,乜咁大整估呀,嚇C我咩!大口青好驚喎!不過我愛人真係好似海盜多! ...

哈哈,我諗起積巴克


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


785#
發表於 11-7-27 15:08 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-27 14:59
我相信係無聲抗議呀

頭先食咗碟海南雞飯

"佢"唔俾你食紅豆冰呀!!!~~~~
唔好再食凍野呀!!!!


子爵府

積分: 10404


786#
發表於 11-7-27 15:09 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-27 15:00
我同老公都傾好左,9月見Dr. Tay,聽埋意見就會開始iui

其實我想問好耐,Dr Tay即係姓咩呀?呵呵!

你咁快就唸住做iui拿?

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 2401


787#
發表於 11-7-27 15:10 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 14:59
所以我每日都會捉佢剃鬚,佢前排做手術響屋企SL,成十幾日無剃,d鬚多到差d連個咀響邊都搵唔到呀! ...

咪係好似入左森林, 要勃開晒D草先搵到......太誇張喇~~~


男爵府

積分: 7720


788#
發表於 11-7-27 15:11 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-27 14:29
我開頭都餵得好豪
但太貴

我已經急不及待今晚番去試下餵喇
冰鮮雞呢樣野就等weekend先啦,咁鬼大工程

我想問下呢,魚係唔係連骨俾架?
佢地食得魚骨架?好似好刺喎..

一隻雞脾係唔係可以當一餐架喇?
同埋呢,一餐裡面係唔係都可以幾款肉種架?
仲有呢..豬的話,排骨筒骨餵唔餵得架,定係只可以免治呀?

我頭先同我c6講,佢都仲未好接受到
佢覺得會攪到佢地好兇殘喎


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


789#
發表於 11-7-27 15:12 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-27 15:00
我同老公都傾好左,9月見Dr. Tay,聽埋意見就會開始iui

我見好多jm都去搵dr. tay
係咪好貴架?
你有無去睇岑ec呀

希望你都唔駛做 iui 就攪掂!!


男爵府

積分: 7720


790#
發表於 11-7-27 15:12 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 14:31
黃醫生講過,響調理期間叫我地小心d,千祈唔可以感冒嫁,一感冒就要停晒佢d藥,至於點解就唔知啦!而佢調理 ...

我有問佢呀,佢話未清好走去補的話,0個感冒就會一路困住0係個身度囉

你"基"乜鬼呀


大宅

積分: 4447


791#
發表於 11-7-27 15:12 |只看該作者

引用:Quote:lilichan+發表於+11-7-27+14:20+你估

原帖由 2CupsOfT 於 11-07-27 發表
我知道呀..我麻過一次全身之後而家記性都真係差左架
不過咁...如果我分兩次做呢,我就會變左去公立 ...
如果你順產就得
但你話想開刀,咁梗係一次過啦,問定保險可以點claim咯




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


792#
發表於 11-7-27 15:12 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-27 15:02
點解你咁曳飲紅荳冰,我都抗議
所以呀边個要我嘔番晒出嚟囉


男爵府

積分: 7720


793#
發表於 11-7-27 15:12 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 14:34
有嫁,黃醫生叫我同愛人都要戒凍野呀!

可能我都仲未入正題,所以佢無同我講呢0的野呀=3=


子爵府

積分: 10404


794#
發表於 11-7-27 15:13 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 15:10
咪係好似入左森林, 要勃開晒D草先搵到......太誇張喇~~~

d都唔誇呀!真係唔知點解佢咁多鬚!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 2401


795#
發表於 11-7-27 15:14 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-27 15:05
佢地鍾意人望,咁摸得唔得呀??

你當佢地係紙板公仔咩.......


大宅

積分: 4447


796#
發表於 11-7-27 15:14 |只看該作者

引用:Quote:lilichan+發表於+11-7-27+14:22+係呀

原帖由 2CupsOfT 於 11-07-27 發表
紅菜頭薯仔蕃茄豬展湯丫
男人食蕃茄好呀,而紅菜頭補血架,同埋好多營養,女人飲very good呀
...
紅菜頭,要睇下今日jusco冇得買喎




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


797#
發表於 11-7-27 15:15 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 15:03
係呀,係我提議既,咁iui都唔算貴,而且其實只係將佢d精子放入我子宮到,得唔得都係睇緣份,無ivf咁人工既 ...

ivf 真係太貴喇
又唔包一定得
我見有d jm做咗4次都未得
期間心理壓力勁大
越大壓力越唔得

除非好似黎姿咁有錢
擲一百幾十萬出來當買菜啫
我哋呢d小市民边有可能做幾次


大宅

積分: 4447


798#
發表於 11-7-27 15:15 |只看該作者

引用:Quote:lilichan+發表於+11-7-27+15:00+我同

原帖由 K.K.NG 於 11-07-27 發表
其實我想問好耐,Dr Tay即係姓咩呀?呵呵! 你咁快就唸住做iui拿? ...
唔細啦嘛,費時等啦




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 10404


799#
發表於 11-7-27 15:15 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 15:12
可能我都仲未入正題,所以佢無同我講呢0的野呀=3=

應該都係喇!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


800#
發表於 11-7-27 15:15 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 15:05
你咁夠膽飲紅豆冰,你好曳喎!

我知衰喇, 只怪頭先一時鬼掩眼

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo