心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 795


781#
發表於 05-12-13 14:22 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

That's good. As long as there's no asthma, we are glad. :lol:


子爵府

積分: 10854


782#
發表於 05-12-13 16:24 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

hinhinmummy, 意外惊喜, 原來有幼稚園英文


侯爵府

積分: 21395


783#
發表於 05-12-13 16:54 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

MINNIE

果兩份kg exercise呢, 我係覺得好似小一的程度, so我買黎for佢重溫架


子爵府

積分: 14241


784#
發表於 05-12-13 17:41 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

hinmum

我車左mail 啦, 應該收到啲英文啦.

唔知亞女幾時先會叮一聲


大宅

積分: 3447


785#
發表於 05-12-13 19:02 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

請問你地交換緊d 咩野要 e黎 車去? heihei媽, 你會同我分享嘛? 我知你會既.
--- 2J 作品


子爵府

積分: 10854


786#
發表於 05-12-14 09:27 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

Morning!

Hinhinmummy,昨天我已經俾我仔做咗三張幼稚園的英文啦, 我仲諗, 嘩, 低班都咁深.

昨天我同我囡講掂數啦, 佢飲司各脫, 之後再吃DHA, 得了掛
我想問吓, 點解Eye Q唔買丸子的呢, 個個都大小朋友了wor .

hinhinmummy, combin file 5 mails, english 5 mails, chinese 7 mails, maths 6 mail收齊, 仲有無.

我發現有個file好似內容係一樣的,
chi test 2上1_1
chi test 2_2

你睇吓

Thank you very much again.


子爵府

積分: 10854


787#
發表於 05-12-14 14:12 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

我lunch去咗買kawayi了.


侯爵府

積分: 21395


788#
發表於 05-12-14 14:48 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

minnie

ee係咩, 等我車車先

dha.............我還有存貨, 日本version, 你要吾要者?

呵呵依家吾食tim................$291一樽(原價), 120粒

吾要都吾緊要架, 到時我自己食返

eye q------------- 有丸仔架傻人.................還平d tim架


侯爵府

積分: 21395


789#
發表於 05-12-14 14:51 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

可能係個file太大, 我exact出黎的時侯出錯啦, but應該齊架啦


子爵府

積分: 10854


790#
發表於 05-12-14 17:19 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

hinhinmummy, 你讓DHA俾我呀, 好呀, 點交收, 你有幾多 ? 我都諗住如果仔女唔吃, 俾我亞媽吃, 佢腳關節痛, 人話吃魚油可減輕, 我前日先係萬寧買咗成日係電視廣告的葯, 叫咩名, 老人痴呆又來啦.

我知Eye Q有丸仔, 但幾錢唔知, 我就唔明點解你, JJ, Heihei媽都買liquid,個個都俾大個小朋友吃 ?

hinhinmummy, 魚肝油和魚油無沖突是不是 ?



hinhinmummy 寫道:
minnie

ee係咩, 等我車車先

dha.............我還有存貨, 日本version, 你要吾要者?

呵呵依家吾食tim................$291一樽(原價), 120粒

吾要都吾緊要架, 到時我自己食返

eye q------------- 有丸仔架傻人.................還平d tim架


侯爵府

積分: 21395


791#
發表於 05-12-14 17:40 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

MINNIE

好呀好呀, 真係多得你肯接受我果幾樽野 你公司係邊樹? 我搵人拿比你?

我屋企應該還有3樽未開, 今晚返home看清楚, 聽人再話你知

dha可以同司各脫一齊食, 但記住吾好食甘多司各脫, 因為多得濟呢, 會停留係個肝樹, 長期會影響個肝..................

我比liquid軒軒食呢, 係因為吾駛煩, 丸仔佢吾識吞, 如果cut開呢, 好似浪費左d油, 成更過方便快捷


子爵府

積分: 14241


792#
發表於 05-12-14 20:45 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

Minnie

買liquid 係因為上次jj 計過係平過capulse.
唔知亞女幾時先會叮一聲


大宅

積分: 3447


793#
發表於 05-12-14 22:29 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

yes ah.. 2 capulse = 5ml. i.e. 6 capulse per day. only last for 10 days per kid. If 200ml, can last for 13 days per kid ah.
heihei媽 寫道:
Minnie

買liquid 係因為上次jj 計過係平過capulse.
--- 2J 作品


子爵府

積分: 10854


794#
發表於 05-12-15 10:18 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

hinhinmummy, check PM, 我俾地址你, 你俾bank a/c我, 最好HSBC.

因為我仔識吞葯丸, 我仲懶得去攞spoon, 係特殊教育到又話丸仔係平過liquid, 既然大家都買liquid, ok啦, 我跟大隊.
JJ,下次争取買到$125呀, 小數怕長計,C9數
同埋我想要stawberry 味得唔得呀.


我想問吓今日俾小朋友穿幾多件衫, 我今日用咗好多時間同佢二個穿衫, 穿完發現手係冰的, 咁我又再同佢二個穿過

:-( 但係手仲唔暖.

阿囡厚高領底衫, 羊毛底衫, 50%樽領毛衣, 冷背心, 加背心款裙, 下面羊毛底褲, 棉長褲. 外出再加棉厚長褸.

阿仔厚高領底衫, 羊毛底衫, 70%羊毛薄衣, 100%羊毛衣, 再加件線衫. 下面棉底褲, 棉長褲. 外出再加棉厚褸.

再涷D點算.........


侯爵府

積分: 21395


795#
發表於 05-12-15 10:22 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

jj

條數吾係甘計啦

當全部買12送3的價錢計啦
丸仔 : $325/180粒 = $260/180粒
= $1.4一粒
liquid : $145/200ml = $116/200ml
= 0.58/ml $2.9/5ml(每次份量)

smooth : $280/30條 = $224/30條
=$7.4一條(最平呢個)

甘丸仔呢, 一日要食6粒, 每粒$1.4 = 一日食$8.4
而liquid呢, 一日要食15ml , 每5ml$2.9 = 8.7
而smooth呢, 最簡單最平 = $7.4per day

so 食丸仔係最平既
因為製造時較tablet難, 為著儲存要安全 , 採用樽裝係stainless steel

吾係計食幾多日啦

同埋一樽180粒, 點解食得10日? 吾係30日咩?

60粒一樽果d係sample黎架傻人 正價果d係180粒一樽架

snoopy

我訂左架啦, 同埋已經有貨, 你係吾係要? 我讓一樽比你, but我only 訂左果汁味(其實係0檬味), 點交收?


侯爵府

積分: 21395


796#
發表於 05-12-15 10:23 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

minnie

你們jj, heihei, 同你3個, 夾埋都夠15樽啦

116 一樽咋


侯爵府

積分: 21395


797#
發表於 05-12-15 10:29 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

minnie

車pm

3樽你要吾要得晒?

吾緊要架, 你要幾多樽都得


侯爵府

積分: 21395


798#
發表於 05-12-15 10:32 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

minnie

無士多啤利味架

得果汁 & 雲尼拿味

果汁 = 0檬味(我個女話既)

雲尼那呢, 食到的就好叻.........因為真係好q難聞

你們下次落order時, 不妨問佢拿d sample試試呀, 我上次都拿左一樽丸仔, 一樽雲尼那, 幾條smooth, but果汁, 佢話因為太好賣, 佢老闆吾想拿黎做sample.............

啦..............吾好話我教你們拿sample架

我係c9


子爵府

積分: 10854


799#
發表於 05-12-15 10:39 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

hinhinmummy, 復咗你PM啦. 三罐OK.

不如我走去你個到訂丸子(果汁味, 180粒) 得唔得, sorry呀, JJ
因為我想買丸子. Hinhinmummy,我無個sales電話的, 你同我攞sample得唔得.

smooth又係咩呀


侯爵府

積分: 21395


800#
發表於 05-12-15 10:56 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

丸仔無果汁味架.........成口油架

我係訂liquid架, 無訂丸仔 同埋我岩岩拿左貨啦..........

我pm埋個sales的tel比你, 你打去搵佢呀


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo