想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


781#
發表於 11-9-7 15:06 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-7 14:54
中左唔可以坐飛機?哇去美國!你就好啦
坐飛機好多輻射
而且頭三個月bb發育好重要
通常流都係響呢三個月
而輻射會影響bb腦部發展架
平時大家都會接觸少量啦
如果冇必要我覺得唔好去囉
而且都要行行走走
坐車又凳
之前我有左坐的士、小巴都想嘔

我去行禮
順便玩埋
去旅行真係好開心架
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


782#
發表於 11-9-7 15:08 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-7 14:54
咁可以做咩運動?
我知游水好
但你要確保唔好比盲頭烏英撞喔
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


783#
發表於 11-9-7 15:09 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-7 15:04
Xmas 全年最貴,點會平
佢意思係貴中之平
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


784#
發表於 11-9-7 15:32 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-7+14:58+我28

原帖由 siutreasure 於 11-09-07 發表
我3/9係夜晚七點紅d開始深,4/9零晨點半驗哈哈笑有笑,然後冇再驗哈哈笑,紅d一直深到4/9 12 mn,5/9零晨一 ...
我就25-29dodo





男爵府

積分: 6375


785#
發表於 11-9-7 15:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-07+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-07 發表
我就25-29dodo
26-29先啱




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


786#
發表於 11-9-7 15:38 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-7 15:33
26-29先啱
我都dodo左4日
但唔係連續四日

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


787#
發表於 11-9-7 15:38 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-7+14:54+咁可

原帖由 siutreasure 於 11-09-07 發表
我知游水好
但你要確保唔好比盲頭烏英撞喔
我唔識游水mouth:




男爵府

積分: 6375


788#
發表於 11-9-7 15:39 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-9-7+15:04+Xmas+全年

原帖由 siutreasure 於 11-09-07 發表
佢意思係貴中之平
係呀,我放工去睇吓有冇平package...




男爵府

積分: 6375


789#
發表於 11-9-7 15:41 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-7+15:33+26-2

原帖由 siutreasure 於 11-09-07 發表
我都dodo左4日
但唔係連續四日
但我唔知邊日排




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


790#
發表於 11-9-7 15:44 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-7 15:38
我唔識游水
咁其他的運動唔好做住
到有左時搵醫生再問下醫生有咩運動可以做
我係知孕婦yoga
不過頭三個月最好休息等個胎發育
其實咩都唔好做,包括yoga
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


791#
發表於 11-9-7 15:45 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-7 15:41
但我唔知邊日排
你唔係話28/8有哈哈笑咩
咁27-30你冇驗過紅d或哈哈笑
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


792#
發表於 11-9-7 15:49 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-7+15:41+但我

原帖由 siutreasure 於 11-09-07 發表
你唔係話28/8有哈哈笑咩
咁27-30你冇驗過紅d或哈哈笑
我得28號有笑哈哈咋




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


793#
發表於 11-9-7 15:51 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-7 15:49
我得28號有笑哈哈咋
你27/8驗哈哈笑係圈圈
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


794#
發表於 11-9-7 16:01 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

x'mas 未算一年中最貴呀~~~~應該係新年最甘!


男爵府

積分: 6375


795#
發表於 11-9-7 16:02 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-7+15:49+我得

原帖由 siutreasure 於 11-09-07 發表
你27/8驗哈哈笑係圈圈
係呀.... 今個cycle得一日




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


796#
發表於 11-9-7 16:31 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-7 16:02
係呀.... 今個cycle得一日
哈哈笑話驗到就48hr內dodo
你有冇拆出黎睇哈哈笑都有深淺線
就係我都唔知驗到哈哈笑時咁岩係LH最高峰
所以我見紅d由哄變淺開始就每隔兩個鐘就驗一次(之前都一日驗三次)
然後到較深時就驗哈哈笑
我見到我紅d係3/9 7pm至4/9 12mn
所以LH高峰 last左29hr
當然只係顯示左LH最高峰係呢29 hr
唔代表有排卵啦
但配合左體溫響3/9係跌左
而分泌亦有幾多
但如果有排
我覺得我都係呢段時間排囉

我係響3/9應零晨點幾放定丁丁
再響4/9零晨又放丁丁

咁你應該係28/8排啦
你話你27、29都冇哈哈笑



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


797#
發表於 11-9-7 16:38 |只看該作者
jocat102 發表於 11-9-7 16:01
回覆 siutreasure 的帖子

x'mas 未算一年中最貴呀~~~~應該係新年最甘!
我未試過x'mas去
但今年係新年時間去
我覺得唔係好貴姐
我買張機票去san francisco 加晒咩費物費都係七千零咋喔
仲係坐我至愛既singapore airline
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


798#
發表於 11-9-7 16:41 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-7+16:02+係呀

原帖由 siutreasure 於 11-09-07 發表
哈哈笑話驗到就48hr內dodo
你有冇拆出黎睇哈哈笑都有深淺線
就係我都唔知驗到哈哈笑時咁岩係LH最高峰
係呀,得28號有笑哈哈,其他得個圈。但紅d我冇check 咁密




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


799#
發表於 11-9-7 17:52 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

咁正...你一定係好早就book la~~~~呢d promotion 位應該唔係好多架咋啵!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


800#
發表於 11-9-7 18:16 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 咁正...你一定係

原帖由 jocat102 於 11-09-07 發表
回覆 siutreasure 的帖子

咁正...你一定係好早就book la~~~~呢d promotion 位應該唔係好多架咋啵!
我每次去旅行都好早訂機票架,何况過去wedding ceremony, 我end of july 2010訂,買平野好waste功夫,cx既promotion 係我去時前一星期完,$5780(only ticket), air canada $6517(only ticket),其他d美國airline都要萬幾蚊(transit), $2xxxx( direct)星航呢隻價錢既飛好彩我訂時仲有,我直接同星航訂!我六月去南京響cx訂機票加埋乜乜物物都四千幾啦,坐兩個零鐘咋,你話呢呢套機票幾扺



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo