心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


781#
發表於 05-10-1 01:21 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20058


782#
發表於 05-10-1 01:22 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

唔得,隻眼仲痕痕痛痛,都係去瞓lu,88~~


子爵府

積分: 14914


783#
發表於 05-10-1 01:23 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

BYE BYE, 天日見
hola 寫道:
唔得,隻眼仲痕痕痛痛,都係去瞓lu,88~~


子爵府

積分: 14914


784#
發表於 05-10-1 01:23 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

有冇我份先
魚生 寫道:
藍媽我地攪緊bbq,你帶埋藍攬黎啦!


大宅

積分: 3922


785#
發表於 05-10-1 01:37 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

你一定要到啦!
OKLA 寫道:
有冇我份先
[quote]
魚生 寫道:
藍媽我地攪緊bbq,你帶埋藍攬黎啦!
[/quote]
I'm not a yogi,but a yogist!


公爵府

積分: 28961


786#
發表於 05-10-1 02:02 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

有冇人喺度呀?


侯爵府

積分: 21998


787#
發表於 05-10-1 02:10 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

啱啱返雷.
好B 寫道:
有冇人喺度呀?


伯爵府

積分: 18962


788#
發表於 05-10-1 02:10 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

好B 寫道:
有冇人喺度呀?


好B:
hihi~
呢2日部腦出左事,今晚先上得返黎,一上黎妳地就開左第3分店,勁呀


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


789#
發表於 05-10-1 02:19 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14914


790#
發表於 05-10-1 02:21 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

嘩,乜沖完個涼出黎,咁多人架!


公爵府

積分: 28961


791#
發表於 05-10-1 02:22 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

係呀~我哋盤生意越做越大
m琳琳 寫道:
好B:
hihi~
呢2日部腦出左事,今晚先上得返黎,一上黎妳地就開左第3分店,勁呀


子爵府

積分: 14914


792#
發表於 05-10-1 02:23 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

睇怕天日要開第4分店喇
好B 寫道:
係呀~我哋盤生意越做越大
[quote]
m琳琳 寫道:
好B:
hihi~
呢2日部腦出左事,今晚先上得返黎,一上黎妳地就開左第3分店,勁呀
[/quote]


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


793#
發表於 05-10-1 02:23 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14914


794#
發表於 05-10-1 02:24 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

我不嬲都多事幹架啦!
魚生 寫道:
okla,去唔去苯苯焦呀?多事幹,一定要去啦!


伯爵府

積分: 18962


795#
發表於 05-10-1 02:24 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

魚生:
HIHI~

OKLA:
收到妳PM,即刻過黎踩吓場先


子爵府

積分: 14914


796#
發表於 05-10-1 02:25 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

多謝DREAMY邀請
[quote]
~DREAMY~ 寫道:
你一定要到啦


子爵府

積分: 14914


797#
發表於 05-10-1 02:26 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

乖喇 乖喇! 果然好快手, 一CALL即到

m琳琳 寫道:
魚生:
HIHI~

OKLA:
收到妳PM,即刻過黎踩吓場先


伯爵府

積分: 18962


798#
發表於 05-10-1 02:28 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

我好OUT,唔知妳地呢排傾咩


子爵府

積分: 14914


799#
發表於 05-10-1 02:28 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

係呢, 請問有冇人知道, 香港玩 劍"激"果個女運動員叫乜名呢? 我覺得小路同佢好似樣!


公爵府

積分: 28961


800#
發表於 05-10-1 02:29 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

咁即係有幾多人去?

OKLA 寫道:
我不嬲都多事幹架啦!
[quote]
魚生 寫道:
okla,去唔去苯苯焦呀?多事幹,一定要去啦!
[/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo