想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


781#
發表於 11-9-30 17:22 |只看該作者
Ding's 發表於 11-9-30 17:18
畏畏..大家有無諗過bingo左會順產定開刀呀?同埋邊間e院好d呢...

我一定係開刀,因我盤骨唔夠大,生兩次都係開呢...所以今次第三次都幾驚呢
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


782#
發表於 11-9-30 17:23 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 17:12
回覆 ChanyeungC9 的帖子

去深圳酒店玩下ja,都好relax ge!

佢唔鍾意返深圳......
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4490


783#
發表於 11-9-30 17:23 |只看該作者

引用:回覆+Cherrieqoo521+的帖子 遠爆.........

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-30 發表
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

遠爆........................
我老公都係喺港島區返工,反而係佢成日話我無嘢做就過去接佢,但係我返工喺九龍,住又住九龍,都唔明點解要嘥時間嘥車$去接佢




大宅

積分: 4617


784#
發表於 11-9-30 17:24 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-9-30 17:16
我都好想去,但係老公好抗拒返大陸

無錯!!!me2

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


785#
發表於 11-9-30 17:24 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-30 17:22
我一定係開刀,因我盤骨唔夠大,生兩次都係開呢...所以今次第三次都幾驚呢 ...

痛嗎?而家開三次都好普遍既..唔使驚....
不過我聽人話..順同開都係咁痛...只係先後次序既問題...
我都好鬼驚...


大宅

積分: 4617


786#
發表於 11-9-30 17:26 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 17:17
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

遠爆........................

咁就無辨法lu~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


787#
發表於 11-9-30 17:31 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-9-30 17:23
我老公都係喺港島區返工,反而係佢成日話我無嘢做就過去接佢,但係我返工喺九龍,住又住九龍,都唔明點解要嘥時 ...

因佢好想放工第一時間見到妳law~~~~~~咁妳未試吓law順便同佢去拍吓拖law..有咗時,妹就無了這個情趣呢...妳要不段keep on拍拖嗰時嗰種感覺佢sin會覺得好sweet~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


788#
發表於 11-9-30 17:34 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-30 17:31
因佢好想放工第一時間見到妳law~~~~~~咁妳未試吓law順便同佢去拍吓拖law..有咗時, ...

咁又係WO..要好好珍惜呀..唔係一陣阿B黎左...佢掛個個可能就係阿b啦...


男爵府

積分: 6108


789#
發表於 11-9-30 17:35 |只看該作者
回覆 Ding's 的帖子

哈哈,順產,威記


男爵府

積分: 6108


790#
發表於 11-9-30 17:35 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我個c6成日收工時間唔同, 我一問佢就知.....無驚喜玩..


男爵府

積分: 6108


791#
發表於 11-9-30 17:36 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

咦,你生左兩個啦? 我以為係一個!
兩個仔?


大宅

積分: 4051


792#
發表於 11-9-30 17:36 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 17:35
回覆 Ding's 的帖子

哈哈,順產,威記

好大膽呢..我諗我一定係開刀...因為我怕死..同怕痛...


男爵府

積分: 6108


793#
發表於 11-9-30 17:37 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我個c6 好少可會黎接我.....就算今晚去街,佢都係約我係出街地點等


男爵府

積分: 6108


794#
發表於 11-9-30 17:38 |只看該作者
回覆 Ding's 的帖子

我反而接受唔到開刀呀,好恐怖...


男爵府

積分: 6108


795#
發表於 11-9-30 17:39 |只看該作者
我突然條腰好痛......................
攪乜鬼, 谷m谷咁耐都未出得


大宅

積分: 4051


796#
發表於 11-9-30 17:39 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 17:38
回覆 Ding's 的帖子

我反而接受唔到開刀呀,好恐怖...

起碼唔使剪嗎....


男爵府

積分: 6108


797#
發表於 11-9-30 17:42 |只看該作者
回覆 Ding's 的帖子

我寧願痛,都唔想比人"湯"肚...........


大宅

積分: 4617


798#
發表於 11-9-30 17:43 |只看該作者
Ding's 發表於 11-9-30 17:24
痛嗎?而家開三次都好普遍既..唔使驚....
不過我聽人話..順同開都係咁痛...只係先後次序既問題...
我都好鬼 ...

錯錯錯!!!順產係生嗰時妳已經痛晒生後係好少的痛,就算妳在陰戶開都係2-3針,但開刀生雖然唔使經過生產嗰時痛....但生完之後妳就知!!!肚皮雖"馮"13-18針如無發炎1星期可出院(但如妳有發炎,要重開傷口,洗傷口,再"馮"過再在院等1個星期,上次我住了一個月)出院後有姑娘上門洗傷口,行路唔可大動作,不可抱bb,不可用力,不可沖涼....一3-4星期後無流濃可拆線....拆線都無好痛呢...妳諗吓傷口d肉和線一齊痴住,拆線時姑娘係"鈄"出呢=貼膠布原理!!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


799#
發表於 11-9-30 17:44 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 17:42
回覆 Ding's 的帖子

我寧願痛,都唔想比人"湯"肚...........

我聽D朋友講..聯得唔好...日後DODO都會有D痛架...所以我好驚...同埋我諗我頂唔住個種痛架...


大宅

積分: 4617


800#
發表於 11-9-30 17:44 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 17:37
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我個c6 好少可會黎接我.....就算今晚去街,佢都係約我係出街地點等

佢拍拖嗰時係唔係咁架
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo