想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


781#
發表於 11-10-4 15:07 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-4 14:58
而家咩都要快人一步,都要比佢讀.....

只係半日都要$3000, 平既都要$2000....唔差好多,反而上左k之後就平 ...

唉~~我個仔試過攞嗰d玩通粉以為食得,食咗之後入急症,因我仔勁肚痛而且佢有個特徵就算病都好似過度活躍症,但如真的勁唔舒服好似C吓C吓咁....所以我都幾怕,但又好似Ivy咁講要同d小朋友相處吓,所以都無辦法喇!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


782#
發表於 11-10-4 15:08 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 15:07
唉~~我個仔試過攞嗰d玩通粉以為食得,食咗之後入急症,因我仔勁肚痛而且佢有個特徵就算病都好似過度活躍症, ...
而家生一個真係洗好多錢~~


男爵府

積分: 6108


783#
發表於 11-10-4 15:10 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

我得番9個月時候儲錢 可能六合彩先幫到我




男爵府

積分: 6108


784#
發表於 11-10-4 15:10 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

唔熟既通粉?





大宅

積分: 4051


785#
發表於 11-10-4 15:11 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-4 15:08
而家生一個真係洗好多錢~~

係架...自己唔食佢都要讀書架....


大宅

積分: 4051


786#
發表於 11-10-4 15:13 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-4 15:10
我得番9個月時候儲錢 可能六合彩先幫到我

又唔使咁驚...慢慢儲囉...


大宅

積分: 4051


787#
發表於 11-10-4 15:20 |只看該作者
E..大家都行開左去訓呀?


大宅

積分: 4617


788#
發表於 11-10-4 15:21 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-4 15:10
唔熟既通粉?

係呀....因D幼稚園會俾通心粉佢哋做晝,佢見到老師行開偷偷哋放入口....唉~~好勁ka!!!讀小一時...返學前叫佢唔好百厭唔好jump嚟jump去...嗰頭講完嗰頭就放學就係張枱上面jump落嚟...最後急症室又見嗰時我都要返工...一聽到電話老師打嚟都知唔方好耶,重要嚇到我C...佢撞爆個咀流到成件校服都係血...."聯"咗3針!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


789#
發表於 11-10-4 15:22 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 15:20
E..大家都行開左去訓呀?

TYPE長咗d....所以唔見人....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


790#
發表於 11-10-4 15:23 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 15:21
係呀....因D幼稚園會俾通心粉佢哋做晝,佢見到老師行開偷偷哋放入口....唉~~好勁ka!!!讀小一時...返學前叫 ...

嘩...都幾勁架WO..係咪男仔特別咩架呢...
所以都係生個女好...哈哈..


大宅

積分: 4051


791#
發表於 11-10-4 15:24 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 15:22
TYPE長咗d....所以唔見人....

啊...唔怪得啦....哈哈..
BB豬可能又去左訓教呀...


大宅

積分: 4617


792#
發表於 11-10-4 15:26 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 15:23
嘩...都幾勁架WO..係咪男仔特別咩架呢...
所以都係生個女好...哈哈..

唉~~唔關事呢...係睇妳哋DNA咋,我和前夫DNA係百厭到無論!!!!因我細個都係咁,我俾我MIMI話我男仔頭呢!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


793#
發表於 11-10-4 15:27 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 15:26
唉~~唔關事呢...係睇妳哋DNA咋,我和前夫DNA係百厭到無論!!!!因我細個都係咁,我俾我MIMI話我男仔頭呢!!:hap ...

哈哈..咁唔怪得啦....


大宅

積分: 4617


794#
發表於 11-10-4 15:27 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 15:24
啊...唔怪得啦....哈哈..
BB豬可能又去左訓教呀...

我諗都係.....Ivy呢??可能奏仔!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


795#
發表於 11-10-4 15:28 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 15:27
我諗都係.....Ivy呢??可能奏仔!!

可能陪個仔訓下午教呀..點知自己都訓埋...哈哈..


大宅

積分: 4617


796#
發表於 11-10-4 15:30 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 15:27
哈哈..咁唔怪得啦....

所以我生女d DNA似我就C得喇,,,,,因我C6唔多出聲好靜!!咁就好奏喇!!!男仔百厭唔緊要(I like it)但女仔就真係唔好...因好似望住自己!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


797#
發表於 11-10-4 15:30 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 15:28
可能陪個仔訓下午教呀..點知自己都訓埋...哈哈..

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


798#
發表於 11-10-4 15:32 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 15:30
所以我生女d DNA似我就C得喇,,,,,因我C6唔多出聲好靜!!咁就好奏喇!!!男仔百厭唔緊要(I like it)但女仔就真 ...

哈哈...我都係想生個女第日可以陪DADDY MOM多D...仔好快掛住追女仔架嗎...


大宅

積分: 4617


799#
發表於 11-10-4 15:34 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 15:32
哈哈...我都係想生個女第日可以陪DADDY MOM多D...仔好快掛住追女仔架嗎...

我就唔係....我C6要女我要仔wor...但如果生女我都唔介意,,,,但好似如今個月有咗係生仔law...上個月都係女(我個歲數)不過生個2次都係仔係想生女多d....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


800#
發表於 11-10-4 15:35 |只看該作者
我出一出去....C U later~~la
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo