跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13373


781#
發表於 06-2-20 12:28 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

老歌: 之前慈慈又係突然摸住耳仔大喊, 問佢係咪耳痛, 佢黠頭, so next day 同佢see doctor, 佢果日至燒

TommyMa & 老歌: sarama 牛之初乳之前棠棠食過, 但食完後冇再買, e+只keep住每曰一粒魚肝油, 有時打噴嚏多左就+多粒維他命C, touchwood到e+好好多。

TommyMa: Tommy好叻仔, 識踏2輪單車

Mei: :lol: :lol: :lol:

Tatacat: e婆好叻

西: 頭先睇左d相, 細佬好好肉地呀


男爵府

積分: 8163


782#
發表於 06-2-20 12:31 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

湯媽
樂樂同湯仔岩岩相反, 以前食一兩次退消水都大效, 呢排一燒就好高, 仲要食埋抗生素先退 :-|

積奇
Thanks! 樂樂有時都幾忍得, 又可能係掛住玩, 佢宜家只係有時咳兩聲不過就幾多痰

他貓
唔該晒, see you soon


禁止訪問

積分: 3506


783#
發表於 06-2-20 12:35 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13373


784#
發表於 06-2-20 12:39 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

TommyMa: oic 原來有輔助轆 :mrgreen: 棠棠魚肝油唔係糖, 係好難食好腥個d魚肝油丸


子爵府

積分: 12388


785#
發表於 06-2-20 12:46 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Toma
Tommy 單車look似模似樣bor


男爵府

積分: 8163


786#
發表於 06-2-20 12:50 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

老婆婆
樂樂既知覺好似麻麻, 好熱成身汗又唔識講, 手腳冰凍又唔會叫凍, 冬天同佢著幾多件衫都無反抗, 有時星期六下晝我放工返屋企, 天氣好熱, 陽光晒到入屋, 但姐姐可能怕凍佢就同樂樂一樣著咁多衫, 我返到去先可同佢除咁d 衫
有時佢掛住玩, 痛都唔記得


侯爵府

積分: 23362


787#
發表於 06-2-20 12:58 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

A媽
睇完相, 如果我就咁copy d相落黎係咪可以自行曬相? 夠唔夠大?

Makusma
Naoki尋日只肯拖彤彤, 叫佢拖邊個男人都唔肯, 正一溝女格
仲有ms chow上上下堂, 無啦啦尷住sara咀一啖, 再尷多一陣, ms chow話: 嘩, so sweet
軒軒真係乖左, 同埋我覺得佢好攪鬼


男爵府

積分: 8163


788#
發表於 06-2-20 13:04 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

all
睇左相, 好開心呀見到個個d小朋友都大個晒, 大合照真係好好, 個個表情都唔一樣, 好攪笑

老心
Naoki 對sara仍然都咁愛, so sweet
睇相Naoki真係瘦左, 但仍然有星味


子爵府

積分: 13373


789#
發表於 06-2-20 13:22 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

老歌: 比妳笑死甘話樂樂, 棠棠就同樂樂都差不多, 凍一凍都唔話著衫, 但一熱就不停解脫 :mrgreen: :mrgreen:


禁止訪問

積分: 6817


790#
發表於 06-2-20 13:37 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1950


791#
發表於 06-2-20 14:27 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Hi all,

多謝關心, MARCO 今日都仲有燒, 無返學, 係屋企休息緊
我唔係咩偉大, 只係約左你地唔想失約,
睇返 d 相, 大合照好正喎,
希望你地琴日都玩得開心啦


珍珠宮

積分: 34740


792#
發表於 06-2-20 14:49 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Mei721 寫道:
POPO


我覺得呢隻狗好cute.


大宅

積分: 4493


793#
發表於 06-2-20 16:12 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei:
<99 lei左入廁房.> :lol: :lol: :lol:
向home一定係妳威晒惡晒啦.

toma:
我覺得:-
彤彤vs 君君 – 小情侶
彤彤 vs tommy – 紅顏知忌
彤彤 vs 軒軒 – 好friend的死黨


心:
彤彤大小通吃, 佢連mandad叫抱抱都肯.

che:
婆婆好錫CL. 妳應該有幫CL買保險瓜. 唔會好傷瓜.


珍珠宮

積分: 34740


794#
發表於 06-2-20 16:22 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tata:

小朋友唔怕醜真好,個個都鐘意.
mimi連女仔拖佢都唔比,我真擔心佢大個冇朋友仔. :-|


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


795#
發表於 06-2-20 16:55 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Tatacat,
彤彤性格真係好開朗, 第時實會有好多朋友. 我都覺得君君對彤彤好溫柔, 相反軒軒對彤彤就好粗魯, 都唔當佢係女仔.


大宅

積分: 3608


796#
發表於 06-2-20 22:17 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Tata,

我都覺君君對彤彤幾溫柔呀 ! 就算他今日見到彤彤, 都細細聲叫彤彤斜路, 唔好走呀 ! 我同他講, 你一係大聲啲嗎, 她怎聽到呢 !

^0^,

唔駛啦 ! 其中一本都爛了,所以唔齊.. 其他有8-9成新, 最緊你唔介意啦 !

心,

係唔係真架 ! 幾時出血出毛都記得!

Fanny,

唔該哂你, Macro病都特登來, 辛苦哂 !


禁止訪問

積分: 6817


797#
發表於 06-2-20 22:41 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1040


798#
發表於 06-2-21 01:01 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

che,
hope CL get well very soon.
上次祐祐high fever, 我上網search 中耳炎時, 好似話41度會燒壞腦. 唔係太記得. 只記得祐祐試過40.2度....touch wood 最後無事.

tata,
彤彤n君君好 sweet 呀.

我同祐祐報咗柏c的兒童音樂鋼琴班, 星期六第一堂, 希望佢唔好怕陌生.


侯爵府

積分: 23362


799#
發表於 06-2-21 08:57 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

wendyc/che
高燒都要一斷時間先會壞腦

a媽
有d野我好好記性, 果日西問我naoki幾時識爬, 我話係2003年9月14日, 笑死佢地 :lol:
同埋我以前唔洗用電話簿, d人想要邊個電話number我可以即時講得出架

tatacat
想落有小小危險, 你有冇教下彤彤響街唔好隨便比d樣衰衰既叔叔抱抱?


子爵府

積分: 13373


800#
發表於 06-2-21 09:22 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Good morning all:

Che: 好開心聽到CL冇燒&出院, 希望佢快d有番胃口食野

WendyC: 想問祐祐報咗邊間柏斯 星期六第一堂後, 可否分享下祐祐既感覺

老歌: 樂樂點呀?? 好d未??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo