想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22720


7981#
發表於 05-5-4 16:40 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

5個人, 7up好似好迫咁喎....不過如果911同march都ok, 我無意見...
joejoebebe 寫道:
911

下個星期一去7up 食好唔好????


子爵府

積分: 11986


7982#
發表於 05-5-4 16:40 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

911.....咁dr. fok就一定唔啱妳la,等死人架佢~~~
ew911 寫道:
[quote]
WongMing 寫道:
911....係la~~最怕睇醫生要等,排長龍!我家姐大肚果陣,去睇麥潔慈,book左上到去都等成粒鐘,我姐夫即刻


WongMing,

係呀!我老公就係咁la! [/quote]


伯爵府

積分: 16200


7983#
發表於 05-5-4 16:41 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

joejoebebe 寫道:
911

妳仲未揀定e生????


jojo,

未呀! 不過.我慢慢都唔緊要.我都只係想找多一個醫生confirm 頭仔位置jei! 我都已經100% 決定會係瑪麗生.


子爵府

積分: 11986


7984#
發表於 05-5-4 16:42 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo.....好野,妳俾人話!
ew911 寫道:
jojo,

唔好亂講呀!我唔要小b 早出來呀!最好係遲預產期一星期就最好.


伯爵府

積分: 16200


7985#
發表於 05-5-4 16:42 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

joejoebebe 寫道:
911

下個星期一去7up 食好唔好????


jojo,

我遲點再conifrm 你地.


侯爵府

積分: 22720


7986#
發表於 05-5-4 16:42 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

or 麥記?


伯爵府

積分: 16200


7987#
發表於 05-5-4 16:44 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

WongMing 寫道:
911.....咁dr. fok就一定唔啱妳la,等死人架佢~~~


WongMing,

係呀!no way!


子爵府

積分: 11365


7988#
發表於 05-5-4 16:49 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

WongMing 寫道:
jojo.....好野,妳俾人話! [quote]
ew911 寫道:
jojo,

唔好亂講呀!我唔要小b 早出來呀!最好係遲預產期一星期就最好.
[/quote]

WONGMING

911 當我係朋友先話我jar 呵~ 911


子爵府

積分: 11365


7989#
發表於 05-5-4 16:50 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

Cinnamon 寫道:
or 麥記?


good idea ~ 麥記平靚正


子爵府

積分: 11986


7990#
發表於 05-5-4 17:02 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

JOJO....好平咩? 都唔夠果間10蚊雞平!
joejoebebe 寫道:
[quote]
Cinnamon 寫道:
or 麥記?


good idea ~ 麥記平靚正 [/quote]


子爵府

積分: 11986


7991#
發表於 05-5-4 17:03 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo....巴之閉! :tongue: :tongue: :tongue:
joejoebebe 寫道:
[quote]
WongMing 寫道:
jojo.....好野,妳俾人話! [quote]
ew911 寫道:
jojo,

唔好亂講呀!我唔要小b 早出來呀!最好係遲預產期一星期就最好.
[/quote]

WONGMING

911 當我係朋友先話我jar 呵~ 911 [/quote]


子爵府

積分: 11986


7992#
發表於 05-5-4 17:04 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

咁靜,我去綿一綿先la~~


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


7993#
發表於 05-5-4 17:05 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

嘩,乜jojo 今日咁得閒呀

我o岩o岩做完o野咋!! 好開心呀,有個好心bk姊妹send 左個pm 介紹我一個e 生,平得o黎仲好近我添呀!! yeah~~


mon,jojo,米,
去邊度食無所謂...唔係m 記就得啦~~


子爵府

積分: 11986


7994#
發表於 05-5-4 17:09 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo依家忙架la,佢放工前仲有野打!

我都唔想食m記呀!
March 寫道:
嘩,乜jojo 今日咁得閒呀

我o岩o岩做完o野咋!! 好開心呀,有個好心bk姊妹send 左個pm 介紹我一個e 生,平得o黎仲好近我添呀!! yeah~~


mon,jojo,米,
去邊度食無所謂...唔係m 記就得啦~~


侯爵府

積分: 22720


7995#
發表於 05-5-4 17:12 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

唔m記就唔m記啦...


子爵府

積分: 11986


7996#
發表於 05-5-4 17:20 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

mon....好野!

綿唔到添! :-(


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


7997#
發表於 05-5-4 17:21 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

呢幾日搜括左幾日對平e 生都有d 頭緒啦!!
平,靚,正真係首選-張國良 ---> 係book 得耐but 300蚊有找喎,人地仲話佢好細心添!! 所以如果你地發自己bingo 約定張e 生,跟手去睇番自己平日睇開果個買安心...約得黎都差不多囉.

其次,可以考慮阿米介紹o既陳麗燕啦~~我最終無打去問價啦,因為有個好心姊妹pm 左個正e 生過我.

其他可選擇江孟儀($450)龔羽一($400) 余啟文($380)

另有個叫陳"凡" 聽講都平o架,但我發現bk sisters 對佢comments 麻麻,話佢太識講說話喎...只講好而隱瞞壞,到有事就將case/病人 轉介比同診所其他e 生.


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


7998#
發表於 05-5-4 17:23 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

米,
你唔係約左dino 咩?? 仲有時間綿呀


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


7999#
發表於 05-5-4 17:24 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

mon姐,
萬歲~~我唔多like m記o架!! 更何況,我已經變左麻瘋病人啦~~唔好再要我食d 熱氣o野啦!!


子爵府

積分: 11986


8000#
發表於 05-5-4 17:25 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

march....我約左佢7點沙田等,我屋企去沙田半粒鐘之嗎,綿到6點再執番個樣,6點半出門口都得!

不過我綿唔到!
March 寫道:
米,
你唔係約左dino 咩?? 仲有時間綿呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo