跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2407


7981#
發表於 11-1-31 16:18 |只看該作者
我個B都係一樣, 無論食幾多, 最後果餐幾點食, 最後都係3-4點要再食~

原帖由 sasa612 於 11-1-31 12:43 發表
我都係咁.....無論12點, 1點, 食幾多, 都係3-4點會起一次!

你等佢喊時先開始暖奶 ?? 都要成10分鈡喎 !


大宅

積分: 2407


7982#
發表於 11-1-31 16:26 |只看該作者
我都係用Swing, 唔覺好嘈, 可能我唔係開到最大力去泵, 開到最大係比較嘈D, 我初初開到最大力泵, 泵到好痛, 之後用中度力就好好多嘞!

原帖由 Vana 於 11-1-31 16:05 發表
我都岩岩買左SWING.....都係幾嘈架喎....

所以我日頭用SWING...夜晚用AVENT........

我老公初初係幫找買左MINI架...不過我後黎睇完人地D COMMENT同埋聽朋友講...END UP都去換番SWING...應該好少少掛

我D朋友個個 ...


大宅

積分: 2407


7983#
發表於 11-1-31 16:28 |只看該作者
我個B條眉都有皮嘅野响度, 不過我無理佢呀, 慢慢應該會自己甩, 所以無特別捽佢~


男爵府

積分: 6934


7984#
發表於 11-1-31 17:23 |只看該作者
唔知你地BB係唔係咁呢...
本來係張床訓覺的,同阿仔整好D被啦,唔小心郁到佢,佢就開始想喊啦...嘈到拆天咁啦..要塞奶咀..但佢又唔係好想食架...塞好耐先啜..

同佢去街用BB車...行來行去,條友仔就訓得好好架...點搞佢都唔醒架啦...

係屋企咁C服環境就唔訓....出街先訓!!!



健健康康,快高長大啊~


禁止訪問

積分: 2425

陪月勳章


7985#
發表於 11-1-31 19:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2425

陪月勳章


7986#
發表於 11-1-31 20:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


7987#
發表於 11-1-31 21:48 |只看該作者
same here....出街勁瞓...一上車就瞓...

就算去到健康院除哂衫都唔願醒咁滯...

原帖由 siuting111 於 11-1-31 17:23 發表
唔知你地BB係唔係咁呢...
本來係張床訓覺的,同阿仔整好D被啦,唔小心郁到佢,佢就開始想喊啦...嘈到拆天咁啦..要塞奶咀..但佢又唔係好想食架...塞好耐先啜..

同佢去街用BB車...行來行去,條友仔就訓得好好架...點搞佢 ...


大宅

積分: 1612


7988#
發表於 11-1-31 22:33 |只看該作者
原帖由 tiger_BB 於 11-1-31 01:14 發表
我都想買baby monitor, 你果款好用嗎?幾多$?同響邊度買?
我用緊下面link個隻hestia, 係bebe dream買$1440有一個mon+1個cam, 最多可以加到4個cam. 我覺得都唔錯, 彩mon有聲有夜視, 而且安裝及使用簡單, 你可以去bebe dream試用, 我去新世紀個間, 佢地長放一部比人試用.
http://www.hestiamonitors.com/#/hestia-h100-bfpf-standard/4542622675


大宅

積分: 1612


7989#
發表於 11-1-31 22:43 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 11-1-31 14:04 發表


可以整掉佢,會唔會損架???
其實真係好一層皮咁既....
會唔會慢慢退架??
我個仔之前眉頭及額頭都有, 我頂唔順佢越來越黑, 而且有d味, 就跟dada講買左支olive oil, 用棉花球搽有頭泥既位置, 等幾分鐘, 再用棉花球輕輕抺下, 跟手沖涼洗頭, 一次就無哂, 非常勁~ 又唔傷皮膚.


大宅

積分: 1155


7990#
發表於 11-2-1 00:21 |只看該作者

回覆 7951# siuting111 的文章

奶鮮又冇,不過有一粒粒好似酒米嘅胎毒,姑娘話唔駛理佢,會自己退。


大宅

積分: 1155


7991#
發表於 11-2-1 09:42 |只看該作者

回覆 7972# siuting111 的文章

如果係頭泥,我陪月教用棉花棒點olive oil捽吓佢喎。先喺眼眉生,之後就到個頭。聽人講頭泥好臭架!


大宅

積分: 1155


7992#
發表於 11-2-1 09:47 |只看該作者

回覆 7978# Vana 的文章

我用緊swing, 都覺得好嘈。有時夜晚都要過隔離房泵,費時嘈醒阿b.


大宅

積分: 1155


7993#
發表於 11-2-1 10:06 |只看該作者

回復 7983# siuting111 的帖子

我阿仔都係出街瞓到,喺屋企就ee er er.
你試吓當你放佢落床,放低佢後hold一hold佢對手,有時係佢郁醒自己。我見陪月係咁做。


大宅

積分: 1978


7994#
發表於 11-2-1 10:06 |只看該作者
我個仔用olive oil去眼眉既頭泥..對olive oil敏感...所以我就無用..只係用水都得...


大宅

積分: 1155


7995#
發表於 11-2-1 10:12 |只看該作者
dada, 上次你講頭油用棉花球+olive oil抹,係抹個頭定搽落d頭髮呀? 你試咗未?work唔work?


禁止訪問

積分: 2425

陪月勳章


7996#
發表於 11-2-1 10:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1978


7997#
發表於 11-2-1 10:25 |只看該作者
今日同亞仔轉4個鐘一餐...希望得啦...
亞仔好似真係大個左..又好玩左....訓醒唔會喊....訓又唔洗暗訓...又可以自己同自己玩手仔....真係好呀..


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


7998#
發表於 11-2-1 11:16 |只看該作者
Yes...用棉花球索D OLIVE OIL, 再揸去D有頭油的地方..當然都會掂到D HAIR啦...唔係整個頭呀....我個女眼眉都有, 我都有揸埋....都WORK GA....而家個頭冇咁油同冇咁多皮....眼眉就仲有少少, 因我唔係日日揸....

原帖由 傑小子 於 11-2-1 10:16 發表


抺去有頭泥個度,唔使搽HAIR~


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


7999#
發表於 11-2-1 11:19 |只看該作者
我今早落BANK, 又行左一陣商場, 忍唔住見到有2件RED COLOUR的夾衣, 又買左俾阿女過年著...HEHEHE...好抵..MINI CAR D衫2件都係$118...YEAH!

昨日奶量又少左...餵多左一餐奶粉俾阿女...
今早泵都係得100ML...都唔夠一餐用...可能少左飲湯...今日要飲返多D先....


男爵府

積分: 6934


8000#
發表於 11-2-1 11:29 |只看該作者
原帖由 dada123 於 1-2-2011 11:16 發表
Yes...用棉花球索D OLIVE OIL, 再揸去D有頭油的地方..當然都會掂到D HAIR啦...唔係整個頭呀....我個女眼眉都有, 我都有揸埋....都WORK GA....而家個頭冇咁油同冇咁多皮....眼眉就仲有少少, 因我唔係日日揸....

...


用棉花球索D OLIVE OIL,搽上眼眉位,要等幾耐先去洗左d油去呀???要唔要卒下佢架???
olive oil,可唔可用返以前我地懷孕時,搽肚皮個隻油呢??


健健康康,快高長大啊~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo