想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11986


8001#
發表於 05-5-4 17:30 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

march...咩余啟文咁出名都係咁平炸?!可惜佢係男人~~~ :-(
陳"凡"我都聽過有人咁講佢呀...!

我果日聽完張太講,我就有諗過,如果我再有,好唔好開刀,好似安全d! but如果我keep on搵dr.fok,開刀要$4x,xxx,住大房, 除非我真係賣得出層樓,有錢賺la!


侯爵府

積分: 22720


8002#
發表於 05-5-4 17:42 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

BK 死咗, 番生之後又到放工時候啦...

jojo,
阿米同march唔like 麥記呀! 一係7up, 一係第二度啦..


子爵府

積分: 11986


8003#
發表於 05-5-4 17:43 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

march.....咩麻瘋呀?妳生紅點生得好勁咩?

我都唔係太like麥記架,除左佢d chicken wings同$2 ice-cream!
March 寫道:
mon姐,
萬歲~~我唔多like m記o架!! 更何況,我已經變左麻瘋病人啦~~唔好再要我食d 熱氣o野啦!!


子爵府

積分: 11986


8004#
發表於 05-5-4 17:43 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

march....7喜好唔好呀?


子爵府

積分: 11986


8005#
發表於 05-5-4 17:43 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

mon....我同意7up!
Cinnamon 寫道:
BK 死咗, 番生之後又到放工時候啦...

jojo,
阿米同march唔like 麥記呀! 一係7up, 一係第二度啦..


子爵府

積分: 11365


8006#
發表於 05-5-4 17:44 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

7UP LA ~

收工 byebye


子爵府

積分: 11986


8007#
發表於 05-5-4 17:44 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

發毛左一整天,係時候出動下la~~

我講定bye先~~~

886


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8008#
發表於 05-5-4 17:49 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

米,
係呀,我就係一見pm(余啟文)跟手打去問~~wow...原來好近我o架,我咪順道book 埋下sat 睇囉...yeah!! 正呀,又近又平.

你可以問下其他人羅定d 意見先唔駛到時咁hurry,而且經我搜羅左一輪,出面其實有好多平得o黎唔錯o既e 生.

不過,我同911 一樣100% confirm 會去政府生,所以睇私家e 生都係for ref.


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8009#
發表於 05-5-4 17:52 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo,米,mon,
886 唔去m 記邊度都無所謂啦
咁三米三又係乜家火!?

好啦,我要去toilet 順手攪埋d 手尾閃啦!! 聽日先講啦!!88


伯爵府

積分: 16200


8010#
發表於 05-5-4 18:29 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

joejoebebe 寫道:

WONGMING

911 當我係朋友先話我jar 呵~ 911


jojo,

係呀!


子爵府

積分: 11365


8011#
發表於 05-5-4 19:51 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

ew911 寫道:
[quote]
joejoebebe 寫道:

WONGMING

911 當我係朋友先話我jar 呵~ 911


jojo,

係呀! [/quote]

wongming

睇到未


子爵府

積分: 11365


8012#
發表於 05-5-4 19:52 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

[size=medium]badegg~ [size=medium]badegg~ [size=medium]badegg~ [size=medium]badegg~ [size=medium]badegg~ [size=medium]badegg~ [size=medium]badegg~ [size=medium]badegg~


子爵府

積分: 12378


8013#
發表於 05-5-4 20:02 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo


嘩....你係咁叫我, 想吾應你都吾得啦.


男爵府

積分: 6544


8014#
發表於 05-5-4 20:05 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

壞蛋

一震間我打電話比你問你 d 野. 9點幾啦, 有無問題.
[img]


子爵府

積分: 11365


8015#
發表於 05-5-4 20:07 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

badegg

我好似演唱會encoure 咁叫妳, 妳feel 唔feel 到


子爵府

積分: 11365


8016#
發表於 05-5-4 20:07 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

emile

hihi∼ b 囡食飽未


子爵府

積分: 11365


8017#
發表於 05-5-4 20:09 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

badegg

妳仲有400幾就做長老, 妳記得睇住d 細wor


子爵府

積分: 11365


8018#
發表於 05-5-4 20:10 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

badegg

我聽晚唔駛煩食乜餸, 因為今晚已經yip 定雞翼 :mrgreen:


子爵府

積分: 11365


8019#
發表於 05-5-4 20:11 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

可能badegg 已經打左電話俾emile lor


子爵府

積分: 10854


8020#
發表於 05-5-4 20:15 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

好少可wed係屋企食晚飯

你地有冇人係到呀
BeBu

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo