影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   15


大宅

積分: 2282


8021#
發表於 15-9-1 15:29 |只看該作者
babybabywanted 發表於 15-9-1 13:43
咁猖狂?

我心情麻麻地啦...因為個公仔搞成咁....


即係整成點呀? 我睇唔到相喎?


男爵府

積分: 6390


8022#
發表於 15-9-1 15:34 |只看該作者
babybabywanted 發表於 15-9-1 14:36
最近有傳玉澤演同朴信惠,大家點睇?
我未睇, 但我要睇下一日三餐先知佢有幾冧佢.....先比到意見


侯爵府

積分: 22849


8023#
發表於 15-9-1 16:43 |只看該作者

引用:Quote:babybabywanted+發表於+15-9-1+13:43

原帖由 mgtoalice 於 15-09-01 發表
即係整成點呀? 我睇唔到相喎?
其實未完成,但覺得唔對路....我要求梗退錢..




大宅

積分: 1743


8024#
發表於 15-9-1 20:17 |只看該作者
雖然好似有D離題,不過tbb講北韓搞到我好掛住朴勛... 突然想翻煲異鄉人添...


大宅

積分: 1743


8025#
發表於 15-9-1 20:18 |只看該作者
babybabywanted 發表於 15-9-1 16:43
其實未完成,但覺得唔對路....我要求梗退錢..
咁慘?? 點解會咁架?


侯爵府

積分: 22849


8026#
發表於 15-9-1 21:42 |只看該作者

引用:雖然好似有D離題,不過tbb講北韓搞到我好掛

原帖由 moonpie 於 15-09-01 發表
雖然好似有D離題,不過tbb講北韓搞到我好掛住朴勛... 突然想翻煲異鄉人添... ...
係啦!碩碩每一個角色都令人好掛住




侯爵府

積分: 22849


8027#
發表於 15-9-1 21:43 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩


myphoto.jpg




侯爵府

積分: 22849


8028#
發表於 15-9-2 07:55 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

因為鍾碩有好多面的!就是要多了解才發現!記得寶英姐一次訪問時說過,如果做碩碩女朋友會好幸福的,因為碩碩會懂得逗她笑,又懂得照顧別人...這些,如果單單看表面,可能只會覺得碩像小孩,就不會感覺得以上所講既野,碩碩思考很多,自己那裡做得好,做得不好會時常反思,一個這樣的人,我不會覺得碩碩像別人所講是幼稚的人!

记得有亲故说过,钟硕像洋葱一样有很多瓣。他就人很捉摸不透的复杂感觉。每次听各个硕饭谈钟硕,我都会很吃惊,总以为我们爱的不是同一个人。譬如情商,有人说他情商很高,却有人说他情商很低。譬如很多人说他暖,但很多人说他高冷。譬如软萌,其实本人却man爆




侯爵府

積分: 22849


8029#
發表於 15-9-2 07:56 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

早晨~
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 22849


8030#
發表於 15-9-2 07:58 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

很想站在他身旁...陪他出演每個角色!
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 22849


8031#
發表於 15-9-2 08:01 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩


myphoto.jpg




大宅

積分: 4016


8032#
發表於 15-9-2 13:44 |只看該作者
babybabywanted 發表於 15-9-2 07:56
早晨~
早晨,又帶走靚靚碩碩先。


侯爵府

積分: 22849


8033#
發表於 15-9-2 16:42 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩


myphoto.jpg




侯爵府

積分: 22849


8034#
發表於 15-9-2 16:43 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

上機前,圍巾漂漂亮亮的....落機後....
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 22849


8035#
發表於 15-9-2 16:46 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

圍巾變成這樣!服裝師要喊了!
那次機場show,碩碩那皮膚相當驚艷的,沒有化妝的情況下皮膚仍然很好!
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 22849


8036#
發表於 15-9-2 16:48 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

近鏡!兩粒小紅點,但整體很讚的!
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 22849


8037#
發表於 15-9-2 18:05 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

記得睇花絮時,碩咬左一啖個蘋果有點皺眉頭,可能蘋果太酸了...
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 22849


8038#
發表於 15-9-2 18:35 |只看該作者
呢個好好笑!



侯爵府

積分: 22849


8039#
發表於 15-9-2 18:42 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

碩碩寫日文好得意呀!
都係日文比韓文熟悉!我愛你!
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 22849


8040#
發表於 15-9-2 18:45 |只看該作者
babybabywanted 發表於 15-9-2 18:42
碩碩寫日文好得意呀!
都係日文比韓文熟悉!我愛你!
傻仔個あ字寫錯左!佢劃個圈就算,好好笑!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo