想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12378


8041#
發表於 05-5-4 20:45 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo


全個bk, 最大話係你啦.


子爵府

積分: 11365


8042#
發表於 05-5-4 20:45 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

badegg 寫道:
jojo


我公司都好忙, 無停手.


badegg

有野做, 時間快過都幾好gar~ 妳有冇得準時收工???


子爵府

積分: 12378


8043#
發表於 05-5-4 20:45 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo


我本回鄉証過期, 星期六去羅番個証


子爵府

積分: 11365


8044#
發表於 05-5-4 20:46 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

badegg

講真gar, 妳要off就off la, 我會安排節目gar la


子爵府

積分: 12378


8045#
發表於 05-5-4 20:46 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo


我好準時走架, 我吾o.t.架.


子爵府

積分: 12378


8046#
發表於 05-5-4 20:47 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo


你係咪想死呀.


joejoebebe 寫道:
badegg

講真gar, 妳要off就off la, 我會安排節目gar la


子爵府

積分: 11365


8047#
發表於 05-5-4 20:47 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

badegg

網上約左時間先去lor証, 唔駛排隊lor 籌


子爵府

積分: 11365


8048#
發表於 05-5-4 20:47 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

badegg 寫道:
jojo


我好準時走架, 我吾o.t.架.


BADEGG

我都係


子爵府

積分: 11365


8049#
發表於 05-5-4 20:48 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

badegg

好耐冇同妳chat la


子爵府

積分: 12378


8050#
發表於 05-5-4 20:48 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo


我最近同我個朋友msn, 我地由中一識到而家囉.


子爵府

積分: 11365


8051#
發表於 05-5-4 20:48 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

badegg

我lor 左工聯會本summer course, 妳有冇唸住讀乜???


子爵府

積分: 12378


8052#
發表於 05-5-4 20:49 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo


係呀, 我咪係網到book左星期六囉.


子爵府

積分: 12378


8053#
發表於 05-5-4 20:49 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo


我心思思, 好多野想讀, 你有無野想讀呀???


子爵府

積分: 11365


8054#
發表於 05-5-4 20:50 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

badegg

原來妳依排玩m ar , 中一識都依家, 好難得, 我最耐都係F.4 識到依家JAR


子爵府

積分: 11365


8055#
發表於 05-5-4 20:51 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

BADEGG

我想報d 冇謂野jar. 好似中醫 - 我一直都好有興趣, 手語, hair cut...依d jar


子爵府

積分: 12378


8056#
發表於 05-5-4 20:52 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo


我d朋友, 有幾班架, 一班中一到而家, 一班中四到而家, 吾同朋友, 吾同玩法, 講既野都吾同. 中四個班岩玩, 爛玩, 中一個班好正經, 同佢地一齊, 我好淑女.


子爵府

積分: 12378


8057#
發表於 05-5-4 20:53 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo

手語以前想學, 而家吾想學囉.


子爵府

積分: 11365


8058#
發表於 05-5-4 20:54 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

badegg

中四個班岩玩, 爛玩<---因為妳地傾溝仔多ma, 梗係好玩la


子爵府

積分: 11365


8059#
發表於 05-5-4 20:54 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

badegg

咁同我地又點玩法


子爵府

積分: 11365


8060#
發表於 05-5-4 20:56 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

badegg,

工聯會有韓語學

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo