跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 116


8041#
發表於 11-2-2 15:03 |只看該作者
响邊度打針, how much?

原帖由 媽媽虎虎 於 11-2-2 04:30 發表
我個囡岩岩足兩個月, 今朝帶左佢去私家醫生到打針(我冇係政府打過), 左脾打六合一, 右脾打十三價肺鏈, 再加口服輪狀病毒疫苗, 打既時候佢好叻, 浄係ur左幾野, 食口服疫苗既時候仲啜到 jep jep 聲, 醫生姑娘都讚佢乖~ ...


大宅

積分: 1612


8042#
發表於 11-2-2 16:49 |只看該作者
原帖由 mini.bb 於 11-2-2 12:58 發表
你地m黎左未呀???尋日m黎...嘩...多到接唔住呀..好恐怖...
我就黎2個月啦, 仲未黎.....好擔心呀~ 會唔會有問題ga?


大宅

積分: 1704


8043#
發表於 11-2-2 17:19 |只看該作者
我阿B都係呢幾日食奶食到D時間亂晒~我同老公俾佢玩死, 半夜2點食完90ml(自己訓左), 4點又要食, 開120ml俾佢, 佢又食60ml又訓, then6點半又叫...唉~~
食完訓到10am又食120ml, 跟住就訓訓訓到3pm喇(我係叫醒佢洗白白, 然後先食奶架)...3:30pm食左100ml,又訓...但而家又開始叫囉....
想點呀...朝早又狂訓, 夜晚又成日醒, 玩死啦~~


大宅

積分: 1612


8044#
發表於 11-2-2 17:34 |只看該作者
原帖由 tiger_BB 於 11-2-2 17:19 發表
我阿B都係呢幾日食奶食到D時間亂晒~我同老公俾佢玩死, 半夜2點食完90ml(自己訓左), 4點又要食, 開120ml俾佢, 佢又食60ml又訓, then6點半又叫...唉~~
食完訓到10am又食120ml, 跟住就訓訓訓到3pm喇(我係叫醒佢洗白白, ...
我個仔都係夜晚瞓唔冧, 要扭抱, 下午3點至夜晚8-9點就瞓得最好, 我半夜睇個baby monitor, 佢成日ee ar ar, 一係就要工人抱住.....我都覺得工人好慘~
佢通常2.5-3個鐘就扭食奶, 耐唔中一次4個鐘, 我唔洗自己餵都暈暈地......


大宅

積分: 1978


8045#
發表於 11-2-2 17:56 |只看該作者
嘩..你個工人無炸型真係好呀!!!

原帖由 LuLu812 於 11-2-2 17:34 發表
我個仔都係夜晚瞓唔冧, 要扭抱, 下午3點至夜晚8-9點就瞓得最好, 我半夜睇個baby monitor, 佢成日ee ar ar, 一係就要工人抱住.....我都覺得工人好慘~
佢通常2.5-3個鐘就扭食奶, 耐唔中一次4個鐘, 我唔洗自己餵都暈暈 ...


大宅

積分: 1612


8046#
發表於 11-2-2 18:07 |只看該作者
原帖由 mini.bb 於 11-2-2 17:56 發表
嘩..你個工人無炸型真係好呀!!!
因為我宜家好多家務都唔洗佢日日做, 佢主力真係湊bb, 所以到現時為止都無投訴~ 不過我有時半夜見到bb喊, 我會幫手暗佢瞓, 等佢sleep一陣.


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


8047#
發表於 11-2-2 18:09 |只看該作者
係咁架勒,我都周不時錯估形勢,side哂d人奶

原帖由 tiger_BB 於 11-2-2 17:19 發表
我阿B都係呢幾日食奶食到D時間亂晒~我同老公俾佢玩死, 半夜2點食完90ml(自己訓左), 4點又要食, 開120ml俾佢, 佢又食60ml又訓, then6點半又叫...唉~~
食完訓到10am又食120ml, 跟住就訓訓訓到3pm喇(我係叫醒佢洗白白, ...


大宅

積分: 1978


8048#
發表於 11-2-2 19:22 |只看該作者
我而家只係要工人煮飯,洗衫,拖地,只係餵一個b一餐夜奶,我都驚佢炸型!


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8049#
發表於 11-2-2 19:28 |只看該作者
同大家拜個早年:祝大家兔年有教好瞓!極速修身!仔女快高長大,健康快樂!人奶長泵長有!工作順順利利,唔使ot可以早返屋企。工人幫到手!奶奶收吓口!恭喜恭喜!心想事成!不勞而獲!

[ 本帖最後由 dada123 於 11-2-2 19:35 編輯 ]


男爵府

積分: 6934


8050#
發表於 11-2-2 20:12 |只看該作者
原帖由 mini.bb 於 2-2-2011 19:22 發表
我而家只係要工人煮飯,洗衫,拖地,只係餵一個b一餐夜奶,我都驚佢炸型!


想問你地,
你地要求工人幾點起身呀,幾點訓覺架??

依家有左bb之後,每日比工人既工作點分配架??
有工人既mama請分享下啦~~


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 1612


8051#
發表於 11-2-2 21:05 |只看該作者
原帖由 mini.bb 於 11-2-2 19:22 發表
我而家只係要工人煮飯,洗衫,拖地,只係餵一個b一餐夜奶,我都驚佢炸型!
我工人都係煮飯,洗衫,拖地,但佢自己會安排2日洗一次衫(如果唔多), 2日拖一次地, 因為1,3,5拖我屋企, 2,4,6拖mami屋企(2間屋係隔離), 煮2餐飯比我mami, daddy食, 我同老公頂唔順佢d餸~~ 跟住就係湊bb啦, 但佢都好多時間剩wor~ 成日可以坐係度望住bb瞓~


大宅

積分: 1612


8052#
發表於 11-2-2 21:10 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 11-2-2 20:12 發表


想問你地,
你地要求工人幾點起身呀,幾點訓覺架??

依家有左bb之後,每日比工人既工作點分配架??
有工人既mama請分享下啦~~
我工人係24小時湊bb架, 佢7點左右起身, 夜晚7點幾洗完碗就同bb係房, 仲知bb瞓佢就瞓, bb唔瞓佢就湊bb lor~ 家務就好似我上面個post咁lor, bb d奶樽佢自己到時候會洗ga la, 無水就自己煲咁lor.


大宅

積分: 1704


8053#
發表於 11-2-2 22:04 |只看該作者

回覆 8051# LuLu812 的文章

你個工人都幾ok喎!我本來搵媽咪湊b,但呡個月坐月時見到媽咪好忙好辛苦,夜晚我同老公成日俾阿b搞到冇覺好訓,諗緊我遲啲返埋工點算?
可能真係要搵返個工人...
但我得兩間房,都冇地方俾工人訓...


大宅

積分: 1612


8054#
發表於 11-2-3 02:26 |只看該作者
原帖由 tiger_BB 於 11-2-2 22:04 發表
你個工人都幾ok喎!我本來搵媽咪湊b,但呡個月坐月時見到媽咪好忙好辛苦,夜晚我同老公成日俾阿b搞到冇覺好訓,諗緊我遲啲返埋工點算?
可能真係要搵返個工人...
但我得兩間房,都冇地方俾工人訓... ...
我d朋友屋企得一房一廳, 佢個工人同bb瞓廳, 工人瞓摺床, 朝項晚拆lor, 只要請佢時講明就ok ga la~ 我工人都係同bb share一間房.


大宅

積分: 1978


8055#
發表於 11-2-3 09:56 |只看該作者
今早派利是比工人,同工人講左新安排,如果99不留宿幫手餵夜奶,我地就早些食飯,跟lulu812甘,工人係房照顧一個b,另一個b跟我同老公瞓。甘樣我會無甘辛苦。


大宅

積分: 1612


8056#
發表於 11-2-4 00:02 |只看該作者
原帖由 mini.bb 於 11-2-3 09:56 發表
今早派利是比工人,同工人講左新安排,如果99不留宿幫手餵夜奶,我地就早些食飯,跟lulu812甘,工人係房照顧一個b,另一個b跟我同老公瞓。甘樣我會無甘辛苦。 ...
係呀, 你唔放手比佢地, 佢地好少主動湊24架~ 我連佢放假前一晚, 都要佢湊過夜, 最多佢出門口就叫醒我.


大宅

積分: 1978


8057#
發表於 11-2-4 00:10 |只看該作者
可能太遲放手,個工人嘆慣左,覺得辛苦呀!洗bb衫用手洗定機洗呀?


大宅

積分: 1612


8058#
發表於 11-2-4 00:24 |只看該作者
原帖由 mini.bb 於 11-2-4 00:10 發表
可能太遲放手,個工人嘆慣左,覺得辛苦呀!洗bb衫用手洗定機洗呀?
bb衫要用手洗, 大人衫用機洗~ 我都係大約早3個星期前比佢湊24, so far佢唔敢話辛苦, 不過我見佢都係謝左d, 唯有等bb大d, 咁佢就無咁慘~ 我請佢返黎個時, 同佢講明, 因為有bb先要請佢, 所以佢要湊好bb, bb先係佢boss. 我宜家有時得閒就同bb玩下, 平日換片餵奶都係工人做, 放假先自己湊感覺輕鬆好多~


大宅

積分: 1308


8059#
發表於 11-2-4 07:21 |只看該作者
我個工人夜晚around 10:30就瞓, 早上7:30起身; 佢工作主要都係打掃同幫我99手煮飯同食碗...我到而家都未試過俾ar B佢湊...佢只係有時幫手抱下佢瞓ja...我99成日驚死我地會蝦佢咁! 夜晚食飯遲左D都催我地食快D等工人可以快D沖涼瞓! 而湊b都係我自己做返ja...我都怕有一日真係叫個工人幫手湊時佢會因為嘆慣而叫辛苦!
我有個工作表俾佢, 幾多日抹一次地, 幾日多洗一次廚房之類...佢做左就會自己mark底, 我得閒就去望下...

原帖由 siuting111 於 11-2-2 20:12 發表


想問你地,
你地要求工人幾點起身呀,幾點訓覺架??

依家有左bb之後,每日比工人既工作點分配架??
有工人既mama請分享下啦~~


大宅

積分: 1978


8060#
發表於 11-2-4 09:34 |只看該作者
我覺得愈早放手愈好...
但我放左手..都係由湊2個b改為湊一個.....好累........

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo