影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   15


男爵府

積分: 6390


8061#
發表於 15-9-3 23:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babybabywanted 於 15-09-03

原帖由 babybabywanted 於 15-09-03 發表
咦?!點解用apps睇無聲,但用網頁睇就無事既?

點都好,妖孽李鍾碩真係好誘惑人...
我用apps睇係睇唔到,要跳入youtube先睇到架


侯爵府

積分: 22849


8062#
發表於 15-9-3 23:12 |只看該作者

引用:我好努力咁追番之前你地嘅帖慢慢睇番了解多

原帖由 Chak1219 於 15-09-03 發表
我好努力咁追番之前你地嘅帖慢慢睇番了解多啲阿碩佢實在太可愛同靚仔了



...
咁你真係有排追!




侯爵府

積分: 22849


8063#
發表於 15-9-3 23:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+babybabywanted+於+15-09-03+

原帖由 Puffyy 於 15-09-03 發表
我用apps睇係睇唔到,要跳入youtube先睇到架
哎呀~~每一次睇都好想買photobook+dvd!唔知去韓國有無機會買到呢?定係反而淘寶先有呢?真係好想要!




複式洋房

積分: 200


8064#
發表於 15-9-4 00:18 |只看該作者

回覆:babybabywanted 的帖子

我下個月都去韓國可以係邊度買到阿碩嘅嘢?





侯爵府

積分: 22849


8065#
發表於 15-9-4 00:34 |只看該作者

引用:我下個月都去韓國可以係邊度買到阿碩嘅嘢?

原帖由 Chak1219 於 15-09-04 發表
我下個月都去韓國可以係邊度買到阿碩嘅嘢?
我下個月都去喎,我下月頭去呀,你呢?
Puffy話明洞地下街...




侯爵府

積分: 22849


8066#
發表於 15-9-4 07:43 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

早晨!
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6390


8067#
發表於 15-9-4 09:50 |只看該作者
Chak1219 發表於 15-9-4 00:18
我下個月都去韓國可以係邊度買到阿碩嘅嘢?
除左明洞地下街有一間幾間專賣店, 明洞步行街都有幾間, 弘大都有....其實基本上旅遊區都會比較多...唔怕搵唔到記住買多D, 影上來睇下啦~


侯爵府

積分: 22849


8068#
發表於 15-9-4 10:06 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

好喜歡~
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 22849


8069#
發表於 15-9-4 10:07 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

甫士王!
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 22849


8070#
發表於 15-9-4 10:09 |只看該作者

回覆:Puffyy 的帖子

Ceci本野,淘寶價錢差好遠,六幾又有,三百幾又有,兩百幾又有,真係唔敢買...




侯爵府

積分: 22849


8071#
發表於 15-9-4 10:11 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

到底仲有幾多相未流晒出黎?!一張一張咁...
myphoto.jpg



點評

Chak1219    發表於 15-9-4 10:42
Puffyy    發表於 15-9-4 10:20


男爵府

積分: 6390


8072#
發表於 15-9-4 10:13 |只看該作者


呢度有講大部份明洞的明星商品店可參考下...

http://www.hanyouwang.com/a/47-2087.html

明洞地铁4号线明洞站5/6号出口方向, 坐地鐵時應該會經過, 呢間應該方便搵D..


複式洋房

積分: 200


8073#
發表於 15-9-4 10:40 |只看該作者

回覆:babybabywanted 的帖子

我月中先出發




侯爵府

積分: 22849


8074#
發表於 15-9-4 10:45 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

呢張清好多
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6390


8075#
發表於 15-9-4 12:35 |只看該作者
babybabywanted 發表於 15-9-4 10:09
Ceci本野,淘寶價錢差好遠,六幾又有,三百幾又有,兩百幾又有,真係唔敢買...



...
咁古怪....我估正價2,3佰左右呀?
不過你反正都去韓國, 順便留意下。


大宅

積分: 1743


8076#
發表於 15-9-4 14:10 |只看該作者

引用:到底仲有幾多相未流晒出黎?!一張一張咁..

原帖由 babybabywanted 於 15-09-04 發表
到底仲有幾多相未流晒出黎?!一張一張咁...
俄哦鍾意呢張!




侯爵府

積分: 22849


8077#
發表於 15-9-4 16:02 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

怎麼連後尾枕都乖過人!
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 22849


8078#
發表於 15-9-4 16:03 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

狗狗:我和爸爸像嗎?都長著萌萌的臉喔~
myphoto.jpg




大宅

積分: 2282


8079#
發表於 15-9-4 17:17 |只看該作者
babybabywanted 發表於 15-9-4 10:06
好喜歡~


我都超 like 呢張相


侯爵府

積分: 22849


8080#
發表於 15-9-4 19:20 |只看該作者

引用:Quote:babybabywanted+發表於+15-9-4+10:06

原帖由 mgtoalice 於 15-09-04 發表
我都超 like 呢張相
我發現Mgtoalice喜歡碩碩妖氣的一面?是不是你說過喜歡這圖?其實我都鍾意!
myphoto.jpg




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo