跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3092


8101#
發表於 05-8-30 01:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


大宅

積分: 3092


8102#
發表於 05-8-30 01:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


大宅

積分: 3092


8103#
發表於 05-8-30 01:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


伯爵府

積分: 17618


8104#
發表於 05-8-30 01:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

waylie
乜人都走晒你先出黎


大宅

積分: 3092


8105#
發表於 05-8-30 01:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


大宅

積分: 3092


8106#
發表於 05-8-30 02:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

66
Hi hi hi see you now very happy lai
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


伯爵府

積分: 17618


8107#
發表於 05-8-30 02:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

子昂'篤'fish....睇吓呢條fish新唔新鮮先


大宅

積分: 3092


8108#
發表於 05-8-30 02:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

今日happy 嗎?
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


大宅

積分: 3092


8109#
發表於 05-8-30 02:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

我see 哪?
ritaor66 寫道:
子昂'篤'fish....睇吓呢條fish新唔新鮮先
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


大宅

積分: 3092


8110#
發表於 05-8-30 02:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

d picture 好正!
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


大宅

積分: 3092


8111#
發表於 05-8-30 02:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

今日多人嗎?
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


大宅

積分: 3092


8112#
發表於 05-8-30 02:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

66
你走了 :-( :-( :-( :-(
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


大宅

積分: 3092


8113#
發表於 05-8-30 02:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)


ritaor66 寫道:
子昂'篤'fish....睇吓呢條fish新唔新鮮先
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


伯爵府

積分: 17618


8114#
發表於 05-8-30 02:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

今日早咗去,唔俾入
因為裡面有個扭計bb唔肯影wor
所以我要夠鐘先上得去,之後就唔等fish la
3點幾就走咗lu
咪就係見到fish一家low


伯爵府

積分: 17618


8115#
發表於 05-8-30 02:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

快d去影la
最緊要話我個no.1029做介紹人....有jetso
waywaybb 寫道:
d picture 好正!


大宅

積分: 3092


8116#
發表於 05-8-30 02:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

星X4 去mos tea tea
meet & 好嗎?
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


大宅

積分: 3092


8117#
發表於 05-8-30 02:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

ok I will go at 9/9
ritaor66 寫道:
快d去影la
最緊要話我個no.1029做介紹人....有jetso [quote]
waywaybb 寫道:
d picture 好正!
[/quote]
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


伯爵府

積分: 17618


8118#
發表於 05-8-30 02:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

what time
waywaybb 寫道:
星X4 去mos tea tea
meet & 好嗎?


大宅

積分: 3092


8119#
發表於 05-8-30 02:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

有幾多個x型啊?
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


大宅

積分: 3092


8120#
發表於 05-8-30 02:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

about 12:00
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo