跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5465


801#
發表於 09-3-26 16:59 |只看該作者
咪擦損D手腳, 隻腳扭親腫左. 諗起當時62又要拖住希希同99, 我問點解唔搭的士, 佢話諗住接放學咁近無帶銀包. 我叫希希快D鍚返嫲嫲, 佢鍚完之後仲禁一禁嫲嫲損左嗰度, 攪到仲痛, 比佢激死!

我會問學校點BOOK校車喇!


原帖由 klam 於 09-3-26 16:40 發表
天雨路滑, 要小心呀, 希嫲有冇事, 老人家小心d好,
搭校巴, 你要搵喇, 係咪要問學校呢?


大宅

積分: 1455


802#
發表於 09-3-26 17:31 |只看該作者
都幾犀利喎, 有冇睇e生/跌打?老人家整到....手尾長呀...
其實我不嬲都驚我果兩老會有同樣事情發生, 但c6又吾諗....我果2個都吾細, 又吾係靈活過人.....touchwood如果真係發生左, 我真係負責吾起哦......嫲嫲而家咁緊要....(除左幫我地, 遲d仲要幫亞sis呢.....)

原帖由 cl76215 於 09-3-26 16:59 發表
咪擦損D手腳, 隻腳扭親腫左. 諗起當時62又要拖住希希同99, 我問點解唔搭的士, 佢話諗住接放學咁近無帶銀包. 我叫希希快D鍚返嫲嫲, 佢鍚完之後仲禁一禁嫲嫲損左嗰度, 攪到仲痛, 比佢激死!

我會問學校點BOOK校車喇 ...


男爵府

積分: 5465


803#
發表於 09-3-27 12:12 |只看該作者
係喇! 好天就話啫, 落起大雨都麻鬼煩, 如果要攞埋被仲衰, d男人咪成日覺得我哋d女人己人憂天, 到時先算….

星期日約埋家姐佢哋一齊去迪士尼當同希希慶祝, 但睇天氣預告嗰日有雷暴, 真係"連個天都唔鍾意我!"


原帖由 klam 於 09-3-26 17:31 發表
都幾犀利喎, 有冇睇e生/跌打?老人家整到....手尾長呀...
其實我不嬲都驚我果兩老會有同樣事情發生, 但c6又吾諗....我果2個都吾細, 又吾係靈活過人.....touchwood如果真係發生左, 我真係負責吾起哦......嫲嫲而家咁緊 ...


大宅

積分: 1455


804#
發表於 09-3-27 12:26 |只看該作者
嘩~~去迪迪尼咁開心, 我地都plan緊去哦, 不過就吾想"紅日"囉....而家去有冇"so"呀?
尋日99話希嫲去行山, 我諗佢冇事嗱?你吾好擔心啦....

原帖由 cl76215 於 09-3-27 12:12 發表
係喇! 好天就話啫, 落起大雨都麻鬼煩, 如果要攞埋被仲衰, d男人咪成日覺得我哋d女人己人憂天, 到時先算….

星期日約埋家姐佢哋一齊去迪士尼當同希希慶祝, 但睇天氣預告嗰日有雷暴, 真係"連個天都唔鍾意我!":naugh ...


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


805#
發表於 09-3-27 13:24 |只看該作者
原帖由 cl76215 於 09-3-26 16:26 發表
打算遲少少安排希希坐校車, 真係有事起上嚟我點過意得去呀!!:cry:


你住邊頭? 我响西環尾上車 (細車), 來回要$400, 我搭單程就收$300...
朝早大概8:20就要上車, 唔知會唔會太早
            


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


806#
發表於 09-3-27 13:25 |只看該作者
原帖由 klam 於 09-3-25 17:30 發表
有冇人知, 學校今次去旅行去邊呀?


我想去"挪亞方舟"呀
(發夢-ing )
            


男爵府

積分: 5465


807#
發表於 09-3-27 14:14 |只看該作者
原帖由 小倩 於 09-3-27 13:24 發表


我係屈地街, 你8:20係西環上車, 咁我應該8:30左右啦, C6時間OK可以送佢上車. 有d擔心佢會喊! (我個仔比較內向d)

你住邊頭? 我响西環尾上車 (細車), 來回要$400, 我搭單程就收$300...
朝早大概8:20就要上車, 唔知會唔會太早


男爵府

積分: 5465


808#
發表於 09-3-27 14:28 |只看該作者
我係屈地街, 你8:20上車, 我諗我大約8:35左右, c6應該無問題同佢上車. 有d擔心佢會喊 (我個仔內向d). Thank you 哂你比d資料我.


原帖由 小倩 於 09-3-27 13:24 發表


你住邊頭? 我响西環尾上車 (細車), 來回要$400, 我搭單程就收$300...
朝早大概8:20就要上車, 唔知會唔會太早


大宅

積分: 1455


809#
發表於 09-3-27 14:52 |只看該作者
都好喎~ 我都想去!


原帖由 小倩 於 09-3-27 13:25 發表


我想去"挪亞方舟"呀
(發夢-ing )


大宅

積分: 4455


810#
發表於 09-3-27 15:08 |只看該作者
希媽﹑12媽﹐

真係羨慕你地兩個咁多野傾﹐我日日湊仔湊到天昏地暗﹐生活乏善足陳﹐連街都好少去﹐睇到你地又話去裕民坊﹐又話去迪士尼﹐真係好鬼jealous。

你地兩位星期六要唔要返工?不如揾日一齊食lunch呀。不過我一定要星期六先得...


男爵府

積分: 5465


811#
發表於 09-3-27 15:15 |只看該作者
我要就埋佢哋所以要紅日去, 咪係工聯會買飛, 大$320 小$235 依家諗住星期六先決定, 如果落雨又雷暴太麻煩, 寧願下星期先去.

99唔係去行山, 佢腳痛所以搾住枝行山杖啫.

原帖由 klam 於 09-3-27 12:26 發表
嘩~~去迪迪尼咁開心, 我地都plan緊去哦, 不過就吾想"紅日"囉....而家去有冇"so"呀?
尋日99話希嫲去行山, 我諗佢冇事嗱?你吾好擔心啦....


男爵府

積分: 5465


812#
發表於 09-3-27 16:16 |只看該作者
我哋夠羨慕你唔洗返工可以一手一腳睇住小朋友成長呢! 各有各問題啫, 我都明白你日日重複做埋同一樣好刻板. 聽朝食早餐有無問題呀? 問埋12MA先

原帖由 tokyogirl 於 09-3-27 15:08 發表
希媽﹑12媽﹐

真係羨慕你地兩個咁多野傾﹐我日日湊仔湊到天昏地暗﹐生活乏善足陳﹐連街都好少去﹐睇到你地又話去裕民坊﹐又話去迪士尼﹐真係好鬼jealous。

你地兩位星期六要唔要返工?不如揾日一齊食lunch呀。不過我一定要星期六先 ...


大宅

積分: 1455


813#
發表於 09-3-27 16:32 |只看該作者
我都好想見下愛美麗ma你地吖...
不過...早餐!咁激!~希ma你駛吾駛返工呀?

原帖由 cl76215 於 09-3-27 16:16 發表
我哋夠羨慕你唔洗返工可以一手一腳睇住小朋友成長呢! 各有各問題啫, 我都明白你日日重複做埋同一樣好刻板. 聽朝食早餐有無問題呀? 問埋12MA先


大宅

積分: 1455


814#
發表於 09-3-27 16:38 |只看該作者
我果時湊12, 我都覺得自己係湊到"天昏地暗", 跟本都吾會理會日頭定夜晚, 凈係記得2個鐘定3個鐘就要餵奶...換片, 幾點食飯都吾理....
愛美麗ma, 我好羨慕你架, 如果我可以咁就好喇....

原帖由 tokyogirl 於 09-3-27 15:08 發表
希媽﹑12媽﹐

真係羨慕你地兩個咁多野傾﹐我日日湊仔湊到天昏地暗﹐生活乏善足陳﹐連街都好少去﹐睇到你地又話去裕民坊﹐又話去迪士尼﹐真係好鬼jealous。

你地兩位星期六要唔要返工?不如揾日一齊食lunch呀。不過我一定要星期六先 ...


男爵府

積分: 5465


815#
發表於 09-3-27 16:47 |只看該作者
我聽日唔洗返呀! 咁如果食早餐可以帶左佢哋返學, 我哋可以慢慢傾嘛. 或者12同希希唔返學, 帶埋三個小朋友一齊玩都得, 有無其他意見. 愛美麗媽, p.m.電話比我聯絡你.

原帖由 klam 於 09-3-27 16:32 發表
我都好想見下愛美麗ma你地吖...
不過...早餐!咁激!~希ma你駛吾駛返工呀?


大宅

積分: 4455


816#
發表於 09-3-27 16:54 |只看該作者
轉頭PM你﹐不過今晚先打俾我啦﹐依家兩個細路瞓緊﹐我先可以上黎鬆一鬆﹐我講電話是但嘈醒一個我就慘...

早餐都可以既﹐你地想去邊樹食? 12媽好似有D遲疑﹐會唔會太早....?

原帖由 cl76215 於 09-3-27 16:47 發表
我聽日唔洗返呀! 咁如果食早餐可以帶左佢哋返學, 我哋可以慢慢傾嘛. 或者12同希希唔返學, 帶埋三個小朋友一齊玩都得, 有無其他意見. 愛美麗媽, p.m.電話比我聯絡你.

...


大宅

積分: 1455


817#
發表於 09-3-27 16:58 |只看該作者
不如我地去愛美麗屋企啦(如果佢吾介面意既話), 因為愛美麗ma, 要湊住個細, 出街好吾方便, 如果我地帶埋12&希希, 上去咁又可以俾佢地3個一齊玩下, 又吾駛愛ma又帶大又帶細, 而且室內好d, 安全d, 方便d....

原帖由 cl76215 於 09-3-27 16:47 發表
我聽日唔洗返呀! 咁如果食早餐可以帶左佢哋返學, 我哋可以慢慢傾嘛. 或者12同希希唔返學, 帶埋三個小朋友一齊玩都得, 有無其他意見. 愛美麗媽, p.m.電話比我聯絡你.

...


男爵府

積分: 5465


818#
發表於 09-3-27 17:02 |只看該作者
愛美麗MA有無意見呀! 方唔方便?

原帖由 klam 於 09-3-27 16:58 發表
不如我地去愛美麗屋企啦(如果佢吾介面意既話), 因為愛美麗ma, 要湊住個細, 出街好吾方便, 如果我地帶埋12&希希, 上去咁又可以俾佢地3個一齊玩下, 又吾駛愛ma又帶大又帶細, 而且室內好d, 安全d, 方便d....

...


大宅

積分: 4455


819#
發表於 09-3-27 17:03 |只看該作者
我出街好方便呀﹐其實都想趁C6唔使返工﹐我出街透透氣。等細佬大D﹐再請你地上黎玩啦。

原帖由 klam 於 09-3-27 16:58 發表
不如我地去愛美麗屋企啦(如果佢吾介面意既話), 因為愛美麗ma, 要湊住個細, 出街好吾方便, 如果我地帶埋12&希希, 上去咁又可以俾佢地3個一齊玩下, 又吾駛愛ma又帶大又帶細, 而且室內好d, 安全d, 方便d....

...


男爵府

積分: 5465


820#
發表於 09-3-27 17:09 |只看該作者
OK啦! 你真係要出吓街喇, 唔係遲D發霉啦!

咁你帶唔帶愛美麗呀? 唔帶就我帶左希希返學, 我哋三個慢慢傾.


原帖由 tokyogirl 於 09-3-27 17:03 發表
我出街好方便呀﹐其實都想趁C6唔使返工﹐我出街透透氣。等細佬大D﹐再請你地上黎玩啦。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo