想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25889

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章


801#
發表於 08-9-19 11:35 |只看該作者
我一定會send張大相去RMC先,因為RMC既姑娘個個都好關心我,又對我好好,相信到時花小B既靚相一定會擺响最佳位置。

其實我令有打算,不如以董醫生俱樂部既名義,到時集齊咁多小B既出生照放在一起,放入大相架或者相簿內,一併送給董醫生,第二時再有俱樂部成員生BB,董醫生到時可以加D新相片入去。


原文章由 高齡產婦 於 08-9-19 11:16 發表
杜c9, 花c9, ilapril,

攪事精又有一個提意呀!

不如妳哋三個, 生咗之後一齊攪封thank you letter比董醫生, 仲要加上b仔們靚相, 寄去RMC同翹康, 仲要記住cc比RMC主管&診所梁醫生. 等董醫生威下, 好唔好呀! ...


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


802#
發表於 08-9-19 11:40 |只看該作者
都唔係好攪事啫,董醫生一向都係仁安RMC同翹康大紅人,本來就已經夠威,我生完就一定會sendThank you cardBB相比佢。

原文章由 高齡產婦 於 08-9-19 11:16 發表
杜c9, 花c9, ilapril,

攪事精又有一個提意呀!

不如妳哋三個, 生咗之後一齊攪封thank you letter比董醫生, 仲要加上b仔們靚相, 寄去RMC同翹康, 仲要記住cc比RMC主管&診所梁醫生. 等董醫生威下, 好唔好呀! ...


男爵府

積分: 8211


803#
發表於 08-9-19 11:45 |只看該作者
好呀~好呀~ 買個大相架好喎!可以show出黎等人地一睇就睇到~
諗起都超開心呀!

原文章由 fishballbaby 於 08-9-19 11:35 發表
我一定會send張大相去RMC先,因為RMC既姑娘個個都好關心我,又對我好好,相信到時花小B既靚相一定會擺响最佳位置。

其實我令有打算,不如以董醫生俱樂部既名義,到時集齊咁多小B既出生照放在一起,放入大相架或者相簿內,一併送給 ...


大宅

積分: 2549

好媽媽勳章 畀面勳章


804#
發表於 08-9-19 14:07 |只看該作者
花c9,
想問下你chu chu奶樽, 可唔可以沖好後, 倒出少少奶試溫度?
原來你噚日有其他事做, 花小b就出世, 只要依家多注意飲食, 特別是甜嘢, 應該會無事, 政府是唔會個別通知指數, 有事先有電話, 但下次覆診會同我哋講翻個報告. 整個大相架都是1個好Idea, 又可以俾董醫生放當眼嘅地方. 先放你哋3個, 之後陸續有好多放上去.
原文章由 fishballbaby 於 08-9-19 11:35 發表
我一定會send張大相去RMC先,因為RMC既姑娘個個都好關心我,又對我好好,相信到時花小B既靚相一定會擺响最佳位置。

其實我令有打算,不如以董醫生俱樂部既名義,到時集齊咁多小B既出生照放在一起,放入大相架或者相簿內,一併送給 ...


男爵府

積分: 8211


805#
發表於 08-9-19 14:49 |只看該作者
Cherry,
以我所知chuchu咀唔可以咁樣倒奶出黎試溫,因為chuchu咀要呀b用d力啜架~"欣欣"個sales講架!但chuchu奶樽可以用nuk咀架!我同事呀b就用緊chuchu樽加nuk咀,因為佢呀b食開nuk樽而家夠1年就要轉樽又驚佢用唔慣chuchu咀,所以就咁嘅配搭喇!

原文章由 Cherry_CYW 於 08-9-19 14:07 發表
花c9,
想問下你chu chu奶樽, 可唔可以沖好後, 倒出少少奶試溫度?
原來你噚日有其他事做, 花小b就出世, 只要依家多注意飲食, 特別是甜嘢, 應該會無事, 政府是唔會個別通知指數, 有事先有電話, 但下次覆診會同我哋講翻 ...


男爵府

積分: 5207

好媽媽勳章 畀面勳章


806#
發表於 08-9-19 20:53 |只看該作者
小雪兒,

我收到你的愛心禮物了! 多謝晒! 今次真的排用了!

原文章由 pochacco_ch 於 08-9-19 14:49 發表
Cherry,
以我所知chuchu咀唔可以咁樣倒奶出黎試溫,因為chuchu咀要呀b用d力啜架~"欣欣"個sales講架!但chuchu奶樽可以用nuk咀架!我同事呀b就用緊chuchu樽加nuk咀,因為佢呀b食開nuk樽而家夠1年就要轉樽又驚佢用唔慣chuc ...


男爵府

積分: 6891

好媽媽勳章 環保接龍勳章


807#
發表於 08-9-20 06:37 |只看該作者

開心、開心

祝各位準媽媽一齊順利

還有件事,我多事提提,記得幫bb訂造bb床床褥,例如有海馬、席夢思都有,要等幾天才有貨既。

仲有就係買bb手推車時,都要買的嬰兒手推車蓆和掛鈎。
人生像演戲,又如像過山車。


大宅

積分: 4447

好媽媽勳章 畀面勳章


808#
發表於 08-9-20 10:14 |只看該作者
各位早晨哦


公爵府

積分: 25889

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章


809#
發表於 08-9-20 14:56 |只看該作者
車厘

chu chu既奶咀係倒唔到少少奶出嚟試温度,唯有靠習慣,1/3熱水加2/3涷水,試好温度先至落奶粉吧!
我選擇chu chu,最主要想用佢既母乳奶咀,希望減低奶咀和乳頭的混淆情況。
除了chu chu可用nuk奶咀外,我聽杜c9講還可以用peigon既奶咀,一定有一款啱你!


原文章由 Cherry_CYW 於 08-9-19 14:07 發表
花c9,
想問下你chu chu奶樽, 可唔可以沖好後, 倒出少少奶試溫度?
原來你噚日有其他事做, 花小b就出世, 只要依家多注意飲食, 特別是甜嘢, 應該會無事, 政府是唔會個別通知指數, 有事先有電話, 但下次覆診會同我哋講翻 ...


公爵府

積分: 25889

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章


810#
發表於 08-9-20 14:58 |只看該作者
小雪兒

你的愛心禮物在郵局,我要星期一先至去攞到呀! thank you!


原文章由 ootolai 於 08-9-19 20:53 發表
小雪兒,

我收到你的愛心禮物了! 多謝晒! 今次真的排用了!


公爵府

積分: 25889

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章


811#
發表於 08-9-20 15:02 |只看該作者
各位

我打算在38週時會開刀生花小b,日子應該會遲杜c9幾天,確實日子會於下次產檢時決定。


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


812#
發表於 08-9-20 23:01 |只看該作者
好期待花小B同杜小B出世啊!

All,

我昨晚發生了小意外,我在惠康比入口個旋轉閘打中個肚,因為個閘突然比嘢"kick"住停左反彈打中我個肚,我嗰時好驚呀!我即時大叫出來。老公都在埸,佢話不如去睇醫生,我話睇定D先,因為我個肚無好痛,而且BB有羊水protect。但由昨晚至今朝我又feel唔到BB郁就開始有D驚,所以下午同老公去仁安睇醫生,好彩照完ultrasound後confirm左BB仍然安好一切正常,但就要比$600大元 買呢個安心,不過我仍然覺得值,最重要係BB無事。各位準媽媽以後過旋轉閘要小心D,一定要用埋手保護個肚。


大宅

積分: 4447

好媽媽勳章 畀面勳章


813#
發表於 08-9-20 23:17 |只看該作者
你要小心d呀
用對手護住個肚呀

原文章由 HappyDay2008 於 08-9-20 23:01 發表
好期待花小B同杜小B出世啊!

All,

我昨晚發生了小意外,我在惠康比入口個旋轉閘打中個肚,因為個閘突然比嘢"kick"住停左反彈打中我個肚,我嗰時好驚呀!我即時大叫出來。老公都在埸,佢話不如去睇醫生,我話睇定D先,因 ...


男爵府

積分: 6690


814#
發表於 08-9-21 10:16 |只看該作者
都唔知開心定唔開心。唔開心係m到左,開心係終於等到可驗血的日子。
想問下董e生驗血係幾$?另外照輸卵管又多少?等我有個預算。謝謝!


公爵府

積分: 25889

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章


815#
發表於 08-9-21 11:43 |只看該作者
好多時行街,我都會用手護在肚前,尤其是人多又迫的時候,最好將手袋比老公拎,一隻手拗住老公,另一隻手要護肚。



原文章由 HappyDay2008 於 08-9-20 23:01 發表
好期待花小B同杜小B出世啊!

All,

我昨晚發生了小意外,我在惠康比入口個旋轉閘打中個肚,因為個閘突然比嘢"kick"住停左反彈打中我個肚,我嗰時好驚呀!我即時大叫出來。老公都在埸,佢話不如去睇醫生,我話睇定D先,因 ...


公爵府

積分: 25889

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章


816#
發表於 08-9-21 11:52 |只看該作者
各位

唔知大家最近有冇留意粉嶺花都扮大肚婆事件,真係幾恐怖..... ,總之,大家千其唔好無LA LA上新相識既網友屋企,尤其是用免費送贈BB衫/BB用品作為利誘。

其實我較早前都响BK見過類似topic,話可以送出bb衫/bb用品,唔知會唔會係同一個人......

希望受害者母子平安呀!


大宅

積分: 4447

好媽媽勳章 畀面勳章


817#
發表於 08-9-21 12:25 |只看該作者
係呀
好恐怖呀...
希望佢地快d好番啦
報紙話bb開刀拎左出黎, 但都嚴重缺氧
媽媽就情況危險

原文章由 fishballbaby 於 08-9-21 11:52 發表
各位

唔知大家最近有冇留意粉嶺花都扮大肚婆事件,真係幾恐怖..... ,總之,大家千其唔好無LA LA上新相識既網友屋企,尤其是用免費送贈BB衫/BB用品作為利誘。

其實我較早前都响BK見過類似topic,話可以送出bb衫/bb ...


男爵府

積分: 7152


818#
發表於 08-9-21 14:39 |只看該作者
花c9,

等妳消息呀!!

原文章由 fishballbaby 於 08-9-20 15:02 發表
各位

我打算在38週時會開刀生花小b,日子應該會遲杜c9幾天,確實日子會於下次產檢時決定。


男爵府

積分: 7152


819#
發表於 08-9-21 14:39 |只看該作者
happyday,

$$用左都冇問題, 最緊要小b冇事!!
下次真係要小心d呀!!

原文章由 HappyDay2008 於 08-9-20 23:01 發表
好期待花小B同杜小B出世啊!

All,

我昨晚發生了小意外,我在惠康比入口個旋轉閘打中個肚,因為個閘突然比嘢"kick"住停左反彈打中我個肚,我嗰時好驚呀!我即時大叫出來。老公都在埸,佢話不如去睇醫生,我話睇定D先,因 ...


大宅

積分: 4447

好媽媽勳章 畀面勳章


820#
發表於 08-9-22 09:44 |只看該作者
早晨呀
今日我最早呢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo