跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


801#
發表於 04-8-31 16:01 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

咁有冇分別?!
2517-2517 寫道:
無點你......綠色個d都係日本南瓜

只不過可能係ppima吾會左我地時時買綠色貴野個d .....
查實我地都係買橙色平版個d日本南瓜......


子爵府

積分: 11234


802#
發表於 04-8-31 16:06 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517, phd,
我就係覺得橙色南瓜唔夠甜,所以先買大6南瓜!
phd, 咁橙色同綠色既味道有無分別?


子爵府

積分: 11914


803#
發表於 04-8-31 16:08 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
jlam 寫道:
咁有冇分別?![quote]

我吾知道wor...我都未買過綠色個d貴野 .......


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


804#
發表於 04-8-31 16:11 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我同呀b都食唔出呀!
PpiMa 寫道:
2517, phd,
我就係覺得橙色南瓜唔夠甜,所以先買大6南瓜!
phd, 咁橙色同綠色既味道有無分別?


大宅

積分: 1795


805#
發表於 04-8-31 16:46 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jo,
check email....

haomama


子爵府

積分: 11234


806#
發表於 04-8-31 16:49 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

嘩! 嚮我好眼訓時,打去bc,佢地好合皮ar,仲聽到好嬌嗲既芝士波猛叫"媽媽"............好sweeeeeet ar,又搞到我諗起小鑽叫我添

佢地就好,成日都可以gathering..........


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


807#
發表於 04-8-31 16:58 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

有時諗諗下, 做ft都幾好, 好多時間陪bb, 不過老實講, 我諗ft我唔會做得好 :cry:
PpiMa 寫道:
嘩! 嚮我好眼訓時,打去bc,佢地好合皮ar,仲聽到好嬌嗲既芝士波猛叫"媽媽"............好sweeeeeet ar,又搞到我諗起小鑽叫我添

佢地就好,成日都可以gathering..........


子爵府

積分: 11914


808#
發表於 04-8-31 16:58 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:
嘩! 嚮我好眼訓時,打去bc,佢地好合皮ar,仲聽到好嬌嗲既芝士波猛叫"媽媽"............好sweeeeeet ar,又搞到我諗起小鑽叫我添

佢地就好,成日都可以gathering..........


你都可以一齊去, 請假咪得囉.........半日咁帶小鑽去玩下....
喂, 你小鑽已經開左步....咁你何時去pg.....肯定小鑽會好開心.....又扮下揹書包...


子爵府

積分: 11234


809#
發表於 04-8-31 16:58 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517

好悶ar,你車pm!


子爵府

積分: 11234


810#
發表於 04-8-31 17:02 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam 寫道:
不過老實講, 我諗ft我唔會做得好 :cry:


phd,
me2!

2517,
未報ar,諗住等埋小團長嘛.................小鑽噚晚已行到十幾步啦,好開心ar......我..........不過佢都仲會跌架,噚晚行行下,tired得滯,佢跌到十字架咁架,但個傻女又唔喊wor.有d驚驚咁囉.........


子爵府

積分: 11914


811#
發表於 04-8-31 17:04 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:
2517

好悶ar,你車pm!


車返比你....


子爵府

積分: 11914


812#
發表於 04-8-31 17:05 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:
[quote]
jlam 寫道:
不過老實講, 我諗ft我唔會做得好 :cry:


phd,
me2!

[/quote]

me 3!!!


男爵府

積分: 6881


813#
發表於 04-8-31 17:09 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

預埋我 me4

arm arm同同事傾緊今個星期五去邊樹吃buffet. 唉...........今個星期水緊, 我今晚又同隻佬去吃, 星期五又吃. 好驚呀.......
[url=[img][/url]


大宅

積分: 4360


814#
發表於 04-8-31 17:10 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

各老友救命, 我個腦好實...


對眼就來豆鷄

團長, phd, ppima & 各人,

he.. 我尋晚都嚮uny 買咗個$5 既南瓜仔, 我仲未整, 不過個南仔好cutie :-P 燈色細細隻.. 好靚.. :mrgreen:

我今晚將會第一次整, 好rube_by, 等我學您咁煲豬骨番茄先!! yummy!!!


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


815#
發表於 04-8-31 17:11 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

呵呵呵, 咁不如我地叫自己做事業型囉!
SHRILEY 寫道:
預埋我 me4

arm arm同同事傾緊今個星期五去邊樹吃buffet. 唉...........今個星期水緊, 我今晚又同隻佬去吃, 星期五又吃. 好驚呀.......


子爵府

積分: 11914


816#
發表於 04-8-31 17:13 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

SHRILEY 寫道:
arm arm同同事傾緊今個星期五去邊樹吃buffet. 唉...........今個星期水緊, 我今晚又同隻佬去吃, 星期五又吃. 好驚呀.......


又話要積極, 又狂去buffet, 你又吾駛湊仔ar.....

ha, ha, ha, 買吾到衭ar


子爵府

積分: 11914


817#
發表於 04-8-31 17:13 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
jlam 寫道:
呵呵呵, 咁不如我地叫自己做事業型囉![quote]

ppima就係, 我係女人型ar....

不如我地做四葉草ar.....哈哈哈


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


818#
發表於 04-8-31 17:15 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

哎呀....返來啦...俾個5我呀....
ft..... 我無咁好耐性....我一定會痴線....

shirley,
你好勇呀....1個禮拜食兩餐buffet
你是但一日淨係食salad同冷盆囉.....


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


819#
發表於 04-8-31 17:17 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

唔得, 四葉草呢個名堂有d ......... your
2517-2517 寫道:
不如我地做四葉草ar.....哈哈哈


男爵府

積分: 6881


820#
發表於 04-8-31 17:19 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

妖.........你緊係女人型啦. 吾同係男人型咩.

你估我想食既咩, 身不由已咋, 鬼叫我人緣好咩 d同事咪叫埋我law

相信除左under之外, 我咩褲都吾arm 著架啦.
[url=[img][/url]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo