影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   14


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


801#
發表於 19-3-8 12:25 |只看該作者
Pollyowen 發表於 19-3-8 12:24
咁我又唔知38係咪國際性, 係咪等如母親節, 父親節, 兒童節依類呀
我都唔知呀。


水晶宮

積分: 51674

馬年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章


802#
發表於 19-3-8 14:32 |只看該作者
kk80400 發表於 19-3-7 21:39
係呀 見到二碩真係笑得好甜,而套戲就係屬於慢慢嗒,超嗒越有味道果條
...

本帖最後由 bobomia 於 19-3-8 15:44 編輯

二碩可以同自己嘅偶像兼女神拍戲,嘴角當然係不由自主咁向上揚啦,真係訓著都笑醒啊!


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


803#
發表於 19-3-8 14:50 |只看該作者
bobomia 發表於 19-3-8 12:10
https://www.discuss.com.hk/viewthread.php?page=18&tid=27840695&utm_campaign=android&utm_medium=shar ...

唔該曬


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


804#
發表於 19-3-8 14:52 |只看該作者
Pollyowen 發表於 19-3-8 11:33
珍榮我都想開, 睇左少少特輯

我冇睇特輯,但珍榮我有興趣,希望好睇啦


珍珠宮

積分: 31897

虎到金來勳章 BB防敏心得分享勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


805#
發表於 19-3-8 14:52 |只看該作者
bobomia 發表於 19-3-8 14:32
二碩可以同自己嘅偶像兼女神拍戲,嘴角當然係不由自主咁向上升啦,真係訓著都笑醒啊! ...

可能係,感覺都幾似佢由內心發出黎,同埋醜醜果隻味道,可能我地就覺得佢老啦,可能佢地位同香港鄭秀文甘掛
日本の平安を祈ります


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


806#
發表於 19-3-8 14:53 |只看該作者
htts 發表於 19-3-8 11:24
情人今日入伍喇

唔知佢個寸頭look係點呢


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


807#
發表於 19-3-8 14:53 |只看該作者
htts 發表於 19-3-8 11:24
本帖最後由 htts 於 19-3-8 11:25 編輯

好似next week

你會開嗎?


大宅

積分: 4149

2025勳章蛇年勳章


808#
發表於 19-3-8 15:06 |只看該作者
JennieM 發表於 19-3-8 10:51
我想問無韓劇tv 睇唔到直播 仲有邊度睇到直播? 我等左珍榮套劇 會讀心術的那小子好耐
...

會讀心術的那小子好耐黃Viu有, 我一早download左韓劇TV, 但尋日突然睇唔到話要update, 但play store又搵唔到


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


809#
發表於 19-3-8 15:17 |只看該作者
ccdccl 發表於 19-3-8 14:53
你會開嗎?



珍珠宮

積分: 39976

馬年勳章


810#
發表於 19-3-8 15:18 |只看該作者
ccdccl 發表於 19-3-8 11:16
原來咁多人同意話似

咁係咪書俊最靚仔?

唔制,要人地講邊個最靚仔,好難答喎
地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


811#
發表於 19-3-8 15:18 |只看該作者
ccdccl 發表於 19-3-8 14:53
吓唔知佢個寸頭look係點呢
D 相LUP到實, 睇唔到呀


珍珠宮

積分: 39976

馬年勳章


812#
發表於 19-3-8 15:19 |只看該作者
抹茶珍珠 發表於 19-3-8 15:06
會讀心術的那小子好耐黃Viu有, 我一早download左韓劇TV, 但尋日突然睇唔到話要update, 但play store又搵唔 ...

值得開嗎?
地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


大宅

積分: 4149

2025勳章蛇年勳章


813#
發表於 19-3-8 15:31 |只看該作者
bigbighei 發表於 19-3-8 15:19
值得開嗎?

下星期我會試開


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


814#
發表於 19-3-8 20:37 |只看該作者
bigbighei 發表於 19-3-8 15:18
唔制,要人地講邊個最靚仔,好難答喎

乜好難揀咩?


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


815#
發表於 19-3-8 20:37 |只看該作者
htts 發表於 19-3-8 15:17

你會開舖嗎?


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


816#
發表於 19-3-8 20:38 |只看該作者
htts 發表於 19-3-8 15:17

我估類似聽見你的聲音果種


珍珠宮

積分: 46706

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章


817#
發表於 19-3-8 22:50 |只看該作者
ccdccl 發表於 19-3-8 14:53
吓唔知佢個寸頭look係點呢

佢包到咁,完全唔想比人見到,而且 feel 到佢勁唔想入伍
1552056639857.JPEG
1552056639966.JPEG
1552056639996.JPEG


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


818#
發表於 19-3-8 23:44 |只看該作者
希澂 發表於 19-3-8 22:50
佢包到咁,完全唔想比人見到,而且 feel 到佢勁唔想入伍

佢可能連自己都接受唔倒自己個髮型,又點敢公開丫但可能佢比左我地睇,我地覺得冇乜問題,其實都型呢


侯爵府

積分: 20759


819#
發表於 19-3-9 00:07 |只看該作者

回覆樓主:

今晚睇左第一集一半,都ok
但我就麻麻地男主角,脂粉味重,有d似bosco (fans勿插 )


珍珠宮

積分: 39976

馬年勳章


820#
發表於 19-3-9 08:56 |只看該作者
希澂 發表於 19-3-8 22:50
佢包到咁,完全唔想比人見到,而且 feel 到佢勁唔想入伍

感覺佢好似被人迫咁,慘慘朱
地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo