立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 648
原帖由 chickenwing2006 於 09-5-14 01:55 發表 生完都唔太辛苦 , 係要 pump 奶又 餵奶忙 d 姐 !! 而家 4 個鐘一次, 幾時先唔食夜奶呀
男爵府
積分: 7638
原帖由 木柔美 於 09-5-14 02:12 發表 原來2點架喇 我仲想去整下水晶甲添 尋晚整左一隻之後就訓左 聽日仲要出街添 點見人
原帖由 cherrie421 於 09-5-14 02:17 發表 整埋先訓囉,唔係你點出街呀
原帖由 木柔美 於 09-5-14 02:17 發表 我都係咁唸 哈哈哈
伯爵府
積分: 17289
原帖由 是因 於 09-5-13 14:36 發表 我返嚟喇~~ 追左我成12頁呀….追死人咩 TSZYUI 多謝你杯貼心既廿四味呀 好在冇發燒, 但都要比醫生留多日院 結果隻牙唔听話, 只係剝左四隻半, 要等果半隻生出嚟之后再剝….到時又:q ...
原帖由 natalielin 於 09-5-13 14:50 發表 各位, 我由星期一開始食肉減肥 每日都係一起身就磅重 mon 133.6lbs tue 131.6lbs wed 130lbs 食左2日就輕左3.6lbs 希望用埋個機會更見效喇,haha!
原帖由 木柔美 於 09-5-13 15:57 發表 嘩 激死me xt賣家話佢有打電話俾我 但係我就無聽過有 亦無miss到call,我打俾佢 佢又唔聽
原帖由 木柔美 於 09-5-13 17:37 發表 已經不用我點名了~http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=2279831
原帖由 cherrie421 於 09-5-14 02:22 發表 都慣左夜鬼喇,冇所謂la, 我個仔重未舍得訓,死都要痴住我,真係(群腳仔)囉
原帖由 木柔美 於 09-5-14 02:41 發表 嘩 仲未訓@@ 我個仔 唔訓的話 我會狂躁症發作架 哈哈 所以我學左一招 扮訓教 扮哂一齊訓 跟住佢就會cc地去訓 嘿嘿
原帖由 cherrie421 於 09-5-14 02:47 發表 終於訓左喇,我可以去交電費喇
原帖由 chole_bb 於 09-5-14 02:45 發表 你咁勁識整水晶甲
原帖由 木柔美 於 09-5-14 02:49 發表 哇哈哈, 咁晚安嚕
瑪瑙宮
積分: 142864
積分: 8555
原帖由 chickenwing2006 於 09-5-14 03:38 發表 仲有無人呀 ?? 又係我既奶 ma 時間啦
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy