想生BB

跳至

首頁

尾頁
   6


複式洋房

積分: 220


801#
發表於 09-11-16 12:13 |只看該作者
報告下先...

我比我c6食Fertilaid Men一個星期...
呢兩日食完之後佢話心跳加速...
所以尋日無比佢食啦..
無食之後佢真係無心跳加速..
唔知係唔係真係關Fertilaid Men事呢...

報告完畢.....


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


802#
發表於 09-11-16 12:52 |只看該作者
原帖由 大頭蝦 於 09-11-14 23:55 發表


鬼你叫你話想同人爭生意賣埋一份咩, 無計啦, 哈哈哈 梗係追住你啦



哎呀~~~大人, 我無話要同人爭生意做架!!
你估賣d仔咁容易架...
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


803#
發表於 09-11-16 12:55 |只看該作者
原帖由 Pobie 於 09-11-16 11:31 發表
我呢幾日用紅d...
兩日都又淺淺地紅水印...
係唔係就黎排卵呢??

同埋我諗我體溫係偏低...
無排卵體溫around 35.1-35.3...
今照就微微升到...36.5...
可能就黎排卵.....
我諗就算我排卵都係around 36.5... ...


睇黎你應該努力定啦。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


大宅

積分: 2802


804#
發表於 09-11-16 22:42 |只看該作者
你地有冇食埋Fertilaid CM 呀??


男爵府

積分: 8045

好媽媽勳章


805#
發表於 09-11-16 22:56 |只看該作者
想問下我有多囊卵巢症,如果食卵子維生素會吾hlep me ga? 我要食藥先有M~


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


806#
發表於 09-11-16 23:08 |只看該作者
原帖由 ballm 於 09-11-16 22:42 發表
你地有冇食埋Fertilaid CM 呀??


我無食呀
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


807#
發表於 09-11-16 23:09 |只看該作者
原帖由 morrigan 於 09-11-16 22:56 發表
想問下我有多囊卵巢症,如果食卵子維生素會吾hlep me ga? 我要食藥先有M~


我有pco...我食咗m準左囉。我以前m好唔準...有時唔知幾時會到添架。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


男爵府

積分: 8045

好媽媽勳章


808#
發表於 09-11-16 23:17 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-11-16 23:09 發表


我有pco...我食咗m準左囉。我以前m好唔準...有時唔知幾時會到添架。


咁你食左之後仲有無多囊卵巢?E 生話,就算有M,都會有呢症!


係邊樹買架?卵子維生素


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


809#
發表於 09-11-16 23:58 |只看該作者
原帖由 morrigan 於 09-11-16 23:17 發表


咁你食左之後仲有無多囊卵巢?E 生話,就算有M,都會有呢症!


係邊樹買架?卵子維生素


其實pco暫時黎講無得醫...要生bb醫生話1)要減肥同2)食藥。
無錯, 有d jm 生完bb先有呢個症, 我冧我地係天生既。

你可以去 e-bay; 有機寶寶 or FertilAid 既網頁度訂。
大家傾下交流下啦。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


男爵府

積分: 7342


810#
發表於 09-11-17 00:02 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-11-16 23:58 發表


其實pco暫時黎講無得醫...要生bb醫生話1)要減肥同2)食藥。
無錯, 有d jm 生完bb先有呢個症, 我冧我地係天生既。

你可以去 e-bay; 有機寶寶 or FertilAid 既網頁度訂。
大家傾下交流下啦。 ...


話時話我都唔係天生, 我都係你所講生完之後唔知何時先開始有.

原來 pcos 有葯食架 ? aiya, 我真係浪費左好多年時間喇 .... 早 d 知就好啦 ..



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


811#
發表於 09-11-17 00:50 |只看該作者
原帖由 大頭蝦 於 09-11-17 00:02 發表


話時話我都唔係天生, 我都係你所講生完之後唔知何時先開始有.

原來 pcos 有葯食架 ? aiya, 我真係浪費左好多年時間喇 .... 早 d 知就好啦 ..


其實後天既比較容易搞....天生就比較麻煩。
我所講既藥...其實係排卵藥。如果你已經有一個bb...要生多一個應該唔係難, 除非你第一個bb係要食排卵藥。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


男爵府

積分: 7342


812#
發表於 09-11-17 00:52 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-11-17 00:50 發表


其實後天既比較容易搞....天生就比較麻煩。
我所講既藥...其實係排卵藥。如果你已經有一個bb...要生多一個應該唔係難, 除非你第一個bb係要食排卵藥。 ...


哦, 原來講緊排卵葯, 我食左八個月都唔得, 我初時仲打定輸數以為再無得生架喇 ....



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


813#
發表於 09-11-17 01:00 |只看該作者
原帖由 大頭蝦 於 09-11-17 00:52 發表


哦, 原來講緊排卵葯, 我食左八個月都唔得, 我初時仲打定輸數以為再無得生架喇 ....


你生大仔個時食過排卵藥?
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


複式洋房

積分: 220


814#
發表於 09-11-17 11:53 |只看該作者
原帖由 ballm 於 16-11-2009 22:42 發表
你地有冇食埋Fertilaid CM 呀??


我有!!
FertilAid & FertilAid CM....


複式洋房

積分: 220


815#
發表於 09-11-17 11:57 |只看該作者
真係好怪...
星期六同星期日紅d有淺淺地既水印...但尋日星期一就水印都無....

點解~~~


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


816#
發表於 09-11-17 11:59 |只看該作者
原帖由 Pobie 於 09-11-17 11:57 發表
真係好怪...
星期六同星期日紅d有淺淺地既水印...但尋日星期一就水印都無....

點解~~~


你用紅d & 用晨尿chk?
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


複式洋房

積分: 220


817#
發表於 09-11-17 12:26 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 17-11-2009 11:59 發表


你用紅d & 用晨尿chk?


唔係亞..
我用紅d 但夜晚先chk.....


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


818#
發表於 09-11-17 16:28 |只看該作者
原帖由 Pobie 於 09-11-17 12:26 發表


唔係亞..
我用紅d 但夜晚先chk.....


咁你有無計過...其實係咪星期六/日個兩日排卵呀?
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


複式洋房

積分: 220


819#
發表於 09-11-19 10:13 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 17-11-2009 16:28 發表


咁你有無計過...其實係咪星期六/日個兩日排卵呀?


咁我又無計到...
我cycle38, 應該遲多幾日先係排卵...
唔知會唔會關fertilaid事呢.....??


複式洋房

積分: 220


820#
發表於 09-11-19 10:14 |只看該作者
各位jm,
天氣轉冷啦...
著多件衫...
唔好冷親...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo