)
原帖由 hehalady 於 10-4-28 07:09 發表
有 d 事係發生咗就發生咗 ..... 事後都會攞出嚟講吓嘅 ..... 不過,尋日係人家好日子,無奶油咁唔識趣去串人 gar ...... 所以,娜媽就無重提當晚嘅事住(等遲 d 有機會實再 xyz 佢!)
尋晚開飯啱啱好 9 pm,部士產電子鐘剛剛報時播緊生日音樂,就喺果剎那 .... 大少手痕熄咗部機,比我剷到佢上天花板 and then 3 仔乸唱生日歌後先祈禱吔飯,睇到主席公好開心 .....
相信條友仔都知衰 gar 嘞 becos 後尾切蛋糕果陣,3 仔乸又唱生日歌喇 ....... 都唔記得條友幾耐無咁做喇 - - - - 佢竟然全程冧芝芝咁望實娜媽 wor ...... 真係無佢咁好氣![]()
真係唔得佢c
原帖由 hehalady 於 10-4-27 20:41 發表
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=3074099&pid=42371219&page=3&extra=page%3D1#pid42371219
![]()
![]()
![]()