美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   61


大宅

積分: 3322


801#
發表於 11-7-18 13:17 |只看該作者
wai001 發表於 11-7-18 11:59
以上淘寶這個($75人仔+運費),是否有bk sis 買了,是ok的 嗎???
因為我想買wor!!!
請問幾多日可收貨???


我在這裏買的, ok, d碟好清, 運費25元人仔, 總數人仔100元, 但要送公司地址。唔記得兩日定三日就收到貨。


大宅

積分: 3322


802#
發表於 11-7-18 13:42 |只看該作者
自己覺得最簡單係disc 3, 而disc 1就最有效, disc 4對我黎講係好攞命! mouth:

我發覺自己跳半個鐘係減唔到磅, 跳一個鐘以上先見效, 但衰在自己唔介口, 淨係尋日食既下午茶零食都超哂標, 朱古力(食咗半盒麥提莎) 、薯片(大包裝珍珍1/4包)、加半個雞尾包, 你話c唔c, 攪到個磅數上上落落, 進展唔多。

不過, 多d運動, 感覺新陳代謝都快咗, 皮膚都firm咗, 所以我要繼續努力!

點評

fatcat0829  加油  發表於 11-7-23 22:39


侯爵府

積分: 20685


803#
發表於 11-7-18 14:14 |只看該作者
wai001 發表於 11-7-18 11:59
以上淘寶這個($75人仔+運費),是否有bk sis 買了,是ok的 嗎???
因為我想買wor!!!
請問幾多日可收貨???
我咪買左囉, 今日發貨, 第二日收到喇, 你落BID 前問佢幾時可以發貨, 我諗你預2-3日啦, 當然唔計假期啦!


翡翠宮

積分: 82134

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 分享愛 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


804#
發表於 11-7-18 16:15 |只看該作者
連續第三日.

當然, 無落磅~啦~ 邊有咁快~

但出一身汗水, 感覺良好.

OF COURSE 附送周身骨痛!!!

點評

toffeetong  仲會紅光滿面添. 正!  發表於 11-7-18 20:35


子爵府

積分: 14437


805#
發表於 11-7-18 17:47 |只看該作者
HAHA~~我今日進入 WEEK 3 LA, 希望頂得住喇!

點評

Queenie_0012  勁~! 加油~  發表於 11-7-19 10:24


珍珠宮

積分: 34040


806#
發表於 11-7-18 20:02 |只看該作者
本帖最後由 wai001 於 11-7-18 20:04 編輯
迪迪洛洛媽媽 發表於 11-7-18 13:17
我在這裏買的, ok, d碟好清, 運費25元人仔, 總數人仔100元, 但要送公司地址。唔記得兩日定三日就收到貨。 ...

Really thanks a lot!!!
我唔太識如何在淘寶買野,已經搵同事將會幫我在淘寶依一間訂啦!!! 不過佢會集運架!!!
希望都可以好快收到貨啦!!!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


大宅

積分: 1539


807#
發表於 11-7-19 13:35 |只看該作者
我都做咗大約3個week, 需然有時懶無做1,2日.但我覺得出身汗都好,對我呢d零運動的人.係.小小30分鐘,好過無呀.做咗運動d便便多咗,肚腩都細咗.


珍珠宮

積分: 34040


808#
發表於 11-7-19 18:19 |只看該作者
同事已經幫我落了order 啦,希望可快d有得收到貨!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


複式洋房

積分: 109


809#
發表於 11-7-20 10:26 |只看該作者
我跟住做咗成個月,起初都流好多汗,但係磅數都無明顯嘅減少,只係線條上有少少改善。不過由今個星期開始, 流汗少咗,磅數又輕微回升,我平時只係正常咁食三餐,無食甜嘢同零食嘅習慣,近來仲戒埋奶茶,改飲豆漿。
但係點解我無你地咁有成績嘅? 開始有D 灰心添。

點評

迪迪洛洛媽媽  之後我做多半小時,先再慢慢落磅。keep住做, 而家重咗時,會比平時快落返磅  發表於 11-7-21 11:52
迪迪洛洛媽媽  真係唔好放棄啊! 我最初都係咁, 輕咗4磅後, 個磅數上上落落, 無咩大進展。  發表於 11-7-21 11:48


子爵府

積分: 13120


810#
發表於 11-7-20 10:35 |只看該作者
回覆 heiding8 的帖子

我同你情況差不多,不過今天度一度,胃腩33-現在30,肚38-現在36,等40,現38.5.是有用的,不過慢一點,不要放棄.我買多一套,有無人啱,pm.


水晶宮

積分: 52761


811#
發表於 11-7-20 10:47 |只看該作者
回覆 heiding8 的帖子

唔好放棄呀, 呢d 唔係 魔術 呀, 減肥唔係一日一個月搞得掂
佢10年黎都無反彈肥返, 即係佢果套健體概念係work
你買埋佢本書睇啦

keep 住日日都有運動, 個人點都健康d啦
可能d 肉firm 左你唔覺呢~ ^^


子爵府

積分: 14837


812#
發表於 11-7-20 14:54 |只看該作者
我都買左啦


大宅

積分: 3985

Xmas吸收勳章 畀面勳章


813#
發表於 11-7-20 23:25 |只看該作者
我都係tb訂左佢套碟, 不過未收到, 唔知佢本書書展有無得賣呢??


複式洋房

積分: 109


814#
發表於 11-7-21 11:50 |只看該作者
回覆 thunder_bunny 的帖子

你講好啱呀, 做咗運動個人都健康咗, 咁先係目的, 瘦唔瘦到都係bouns 啫!


複式洋房

積分: 109


815#
發表於 11-7-21 11:54 |只看該作者
回覆 ernniechow 的帖子

我body 嘅寸數都係上上落落咁, 無咩進展, 不過我都會keep 住做嘅, 郁下好過齋坐, 唔肥都己經賺咗, 加埋各位sister 嘅支持, 都增加咗我嘅動力。嘻嘻!


複式洋房

積分: 109


816#
發表於 11-7-21 11:57 |只看該作者
回覆 heiding8 的帖子

我依家間唔中都會 disc 3 +disc 4 咁一齊做, 又或者急步行完一個鐘再做一隻碟, 希望效果明顯D 啦! ANYWAY 多謝你嘅分享, 我會KEEP 住做, 一齊努力!!


大宅

積分: 3322


817#
發表於 11-7-21 12:30 |只看該作者
回覆 heiding8 的帖子

努力! 有時見停咗唔瘦, 咁我一有時間就做耐多dd。前幾日又去飲宴, 又去食buffet, 返黎真係重咗, 但做返運動又瘦返d, 明顯新陳代謝都快咗, 比著以前, 真係易肥難瘦!

我連續做咗3個月, 而家個身薄咗d、手和腳幼咗d, 但仲有個小肚腩 (以前係大肚腩), 而且仲有十幾磅要減, 所以大家一齊努力。


水晶宮

積分: 52761


818#
發表於 11-7-21 13:05 |只看該作者
回覆 heiding8 的帖子

係囉, 學佢本書咁樣, 要將運動變為習慣 !
今日出門前照鏡, 手腳都好睇左, 無咁鬆


子爵府

積分: 14837


819#
發表於 11-7-21 13:35 |只看該作者
thunder_bunny 發表於 11-7-21 13:05
回覆 heiding8 的帖子

係囉, 學佢本書咁樣, 要將運動變為習慣 !
請問佢本書叫乜名?


水晶宮

積分: 52761


820#
發表於 11-7-21 14:36 |只看該作者
http://www.eslite.com/product.aspx?pgid=1001112702022682#

塑身女皇教你打造完美曲線 (附DVD)

1舊水有找, 書展分分鐘有折添 (斷估應該有啩)


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo