想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 3575


801#
發表於 11-8-6 16:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cruby+於+11-08-06+發表我今

原帖由 siuangel1 於 11-08-06 發表
我都一樣,而家胸唔漲唔痛,肚又唔銀。享受美食中-碗仔翅
我今日去左食壽司添呀



點評

ilovedogs322  Me 2!  發表於 11-8-6 19:10


大宅

積分: 3575


802#
發表於 11-8-6 16:19 |只看該作者

引用:Day18了,原來重未排卵!體溫重好低,得36.

原帖由 scytsin 於 11-08-06 發表
Day18了,原來重未排卵!體溫重好低,得36.1,尋日好多分泌,紅d有50%,即系又要等day20後先排egg!點解個c ...
我呢兩日都唔想開工呀,無mood!




大宅

積分: 3575


803#
發表於 11-8-6 16:24 |只看該作者

引用:Day18了,原來重未排卵!體溫重好低,得36.

原帖由 scytsin 於 11-08-06 發表
Day18了,原來重未排卵!體溫重好低,得36.1,尋日好多分泌,紅d有50%,即系又要等day20後先排egg!點解個c ...
其實應該係見拉絲分泌果日dodo?定深粗果日dodo呢?




男爵府

積分: 6375


804#
發表於 11-8-6 16:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-08-06+發表C

原帖由 izumiwai 於 11-08-06 發表
可能心理作用, 有jm話著床都會有feel ka 喎!
我都係琴曰今早唔多舒服,而家無事喇





子爵府

積分: 10404


805#
發表於 11-8-6 16:50 |只看該作者

引用:K.K.NG,+我用曼仔!

原帖由 missmon987 於 11-08-06 發表
K.K.NG, 我用曼仔!
你買紅d啦,平好多,咁你就可以早晚都check!上拍賣網打排卵試紙就搵到嫁啦!



點評

Cruby  紅D好, 豪用都唔覺得入肉... 哈哈~~~  發表於 11-8-6 20:42
神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6375


806#
發表於 11-8-6 16:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-08-06+發表

原帖由 izumiwai 於 11-08-06 發表
我今日去左食壽司添呀
係呀, 一日未確實我係唔會特登戒口




大宅

積分: 4874


807#
發表於 11-8-6 19:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scytsin+於+11-08-06+發表Day

原帖由 izumiwai 於 11-08-06 發表
其實應該係見拉絲分泌果日dodo?定深粗果日dodo呢?
頭先c6主動開工了!比佢發現紅d深粗,佢拿拿林開工!本來重打算今日深粗應該都未排,聽日先開工tim!聽日如果重系深粗就停一日後日先開工!如果淺線即系排左,會補多次!
我個個月都系排卵前會有好明顯的分泌,好似鼻涕!果幾日會用紅d check!排卵果日反而會少d!所以我會系深粗日先dodo,等c6留返d力!




大宅

積分: 3575


808#
發表於 11-8-6 19:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+izumiwai+於+11-08-06+發表我

原帖由 siuangel1 於 11-08-06 發表
係呀, 一日未確實我係唔會特登戒口
我個fd 佢有左五個月,佢話佢頭果幾個月乜都食唔倒,聞倒食物味都反胃,佢叫我有之前食多d野,唔係有左後就咩都食唔倒




大宅

積分: 3315


809#
發表於 11-8-6 20:46 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-6 13:51
哇!咁激???中午咋喎
哎呀, 頭先同C6原本想去食拉麵, 點知隔離間shabu shabu 每人包一碟肉, 配料任食都只係56蚊, 仲平過碗麵咪走左去試下囉!!!


大宅

積分: 3315


810#
發表於 11-8-6 20:47 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-6 16:51
係呀, 一日未確實我係唔會特登戒口
不過生冷野我都係少食... 其他野就唔理咁多lu...


大宅

積分: 3575


811#
發表於 11-8-6 23:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+izumiwai+於+11-08-06+發表其

原帖由 scytsin 於 11-08-06 發表
頭先c6主動開工了!比佢發現紅d深粗,佢拿拿林開工!本來重打算今日深粗應該都未排,聽日先開工tim!聽日如 ...
咁升左溫,高溫第三日係咪無機了?!




大宅

積分: 3575


812#
發表於 11-8-6 23:19 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-6+16:51+係呀

原帖由 Cruby 於 11-08-06 發表
不過生冷野我都係少食... 其他野就唔理咁多lu...
我只係戒d好涼嘅野,水蜜桃同提子食唔食得ka?




男爵府

積分: 6375


813#
發表於 11-8-7 00:43 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-6+16:51+係呀

原帖由 Cruby 於 11-08-06 發表
不過生冷野我都係少食... 其他野就唔理咁多lu...
我都係冇理太多...... 我照食壽司.....




男爵府

積分: 6375


814#
發表於 11-8-7 07:53 |只看該作者

回覆:7月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

今早體溫36.7!




大宅

積分: 3575


815#
發表於 11-8-7 08:55 |只看該作者

引用:今早體溫36.7! +

原帖由 siuangel1 於 11-08-07 發表
今早體溫36.7!
我都一樣係36.7,我仲有八日年夠高溫十二日咋.呢兩日都唔知點解半夜要起身去vv, 跟住又訓唔返




大宅

積分: 3315


816#
發表於 11-8-7 08:58 |只看該作者
我溫度都仍然高企, 紅d仍然白雪雪!


大宅

積分: 3575


817#
發表於 11-8-7 09:49 |只看該作者

引用:我溫度都仍然高企,+紅d仍然白雪雪!

原帖由 Cruby 於 11-08-07 發表
我溫度都仍然高企, 紅d仍然白雪雪!
你係排卵後day 幾呀?




大宅

積分: 3315


818#
發表於 11-8-7 10:23 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-8-7 09:49
你係排卵後day 幾呀?
今日排後d-9。


子爵府

積分: 13931


819#
發表於 11-8-7 10:35 |只看該作者

回覆:7月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

Cycle28-33,Day21有啡,Day22M Come,不過都係去vv先有,今曰Day23,M完,又啡過,其實有冇jm試過,我無用排蛋紙同體溫。謝謝你地幫助



魚魚媽


男爵府

積分: 6375


820#
發表於 11-8-7 12:10 |只看該作者

引用:我溫度都仍然高企,+紅d仍然白雪雪!

原帖由 Cruby 於 11-08-07 發表
我溫度都仍然高企, 紅d仍然白雪雪!
我都一樣!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo