立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3575
原帖由 siuangel1 於 11-08-06 發表 我都一樣,而家胸唔漲唔痛,肚又唔銀。享受美食中-碗仔翅
原帖由 scytsin 於 11-08-06 發表 Day18了,原來重未排卵!體溫重好低,得36.1,尋日好多分泌,紅d有50%,即系又要等day20後先排egg!點解個c ...
男爵府
積分: 6375
原帖由 izumiwai 於 11-08-06 發表 可能心理作用, 有jm話著床都會有feel ka 喎!
子爵府
積分: 10404
原帖由 missmon987 於 11-08-06 發表 K.K.NG, 我用曼仔!
原帖由 izumiwai 於 11-08-06 發表 我今日去左食壽司添呀
積分: 4874
原帖由 izumiwai 於 11-08-06 發表 其實應該係見拉絲分泌果日dodo?定深粗果日dodo呢?
原帖由 siuangel1 於 11-08-06 發表 係呀, 一日未確實我係唔會特登戒口
積分: 3315
siuangel1 發表於 11-8-6 13:51 哇!咁激???中午咋喎
siuangel1 發表於 11-8-6 16:51 係呀, 一日未確實我係唔會特登戒口
原帖由 scytsin 於 11-08-06 發表 頭先c6主動開工了!比佢發現紅d深粗,佢拿拿林開工!本來重打算今日深粗應該都未排,聽日先開工tim!聽日如 ...
原帖由 Cruby 於 11-08-06 發表 不過生冷野我都係少食... 其他野就唔理咁多lu...
原帖由 siuangel1 於 11-08-07 發表 今早體溫36.7!
原帖由 Cruby 於 11-08-07 發表 我溫度都仍然高企, 紅d仍然白雪雪!
izumiwai 發表於 11-8-7 09:49 你係排卵後day 幾呀?
積分: 13931
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy