立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4447
原帖由 K.K.NG 於 11-07-27 發表 其實我想問好耐,Dr Tay即係姓咩呀?呵呵! 你咁快就唸住做iui拿? ...
子爵府
積分: 10404
cksk 發表於 11-7-27 15:15 ivf 真係太貴喇 又唔包一定得 我見有d jm做咗4次都未得
唔好話幾次,一次我都afford唔到呀,成8萬蚊一次!
lilichan 發表於 11-7-27 15:16 Dr. Tay姓鄭,全名鄭競偉
好似好多人睇佢,係咪好好嫁?等我問下我個婦科幫我寫封轉介信去睇得唔得先!我婦科話轉介我去睇周美仙,但係呢度口碑麻麻!
原帖由 cksk 於 11-07-27 發表 我見好多jm都去搵dr. tay 係咪好貴架? 你有無去睇岑ec呀
積分: 13667
原帖由 K.K.NG 於 11-07-27 發表 好似好多人睇佢,係咪好好嫁?等我問下我個婦科幫我寫封轉介信去睇得唔得先!我婦科話轉介我去睇周美仙, ...
積分: 11711
lilichan 發表於 11-7-27 15:05 佢地鍾意人望,咁摸得唔得呀??
積分: 1739
2CupsOfT 發表於 11-7-27 13:30 個婆婆麻,睇左成粒鐘,我仲叮好左飯諗住好快睇完番上去食=3= 我以為下一個就係我,因為你已經執緊藥麻...跟 ...
oasisss 發表於 11-7-27 13:35 公務員d主疹醫生會唔會好d架??? 唔會係實習生掛....
lilichan 發表於 11-7-27 15:24 我試下約鄭醫生,佢好好人,問下意見都好
可唔可以PM鄭醫生d資料俾我呀!
男爵府
積分: 6159
2CupsOfT 發表於 11-7-27 15:11 我已經急不及待今晚番去試下餵喇 冰鮮雞呢樣野就等weekend先啦,咁鬼大工程
2CupsOfT 發表於 11-7-27 13:40 你經痛好勁架?我反而無乜痛架 我而家除左4個月都應該大左架喇,我唔想又割囉講真,好傷呢 黃醫生又無同我講 ...
K.K.NG 發表於 11-7-27 15:17 唔好話幾次,一次我都afford唔到呀,成8萬蚊一次!
原帖由 K.K.NG 於 11-07-27 發表 可唔可以PM鄭醫生d資料俾我呀!
別墅
積分: 981
cksk 發表於 11-7-27 15:35 乜唔係十幾萬咩? iui 都貴架, 我個e生收我1.5萬呀 (佢話max. 連針藥)
唔好意思,我講緊瑪麗C+係大約6萬至8萬,C+應該要10幾萬!你醫生又收得貴喎,我見其他JM都係話大約6000-8000一次,親乎針藥!
lilichan 發表於 11-7-27 15:35 好呀,我宜家出街,今晚pm你
OK,Thanks!
賴夫人 發表於 11-7-27 15:38 齊齊bingo過版呀,祝大家好孕
係呀,我地要齊齊過版嫁!一個都不能少呀!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy