想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4447


801#
發表於 11-7-27 15:16 |只看該作者

引用:Quote:lilichan+發表於+11-7-27+15:00+我同

原帖由 K.K.NG 於 11-07-27 發表
其實我想問好耐,Dr Tay即係姓咩呀?呵呵! 你咁快就唸住做iui拿? ...
Dr. Tay姓鄭,全名鄭競偉




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 10404


802#
發表於 11-7-27 15:17 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-27 15:15
ivf 真係太貴喇
又唔包一定得
我見有d jm做咗4次都未得

唔好話幾次,一次我都afford唔到呀,成8萬蚊一次!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


803#
發表於 11-7-27 15:19 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-27 15:16
Dr. Tay姓鄭,全名鄭競偉

好似好多人睇佢,係咪好好嫁?等我問下我個婦科幫我寫封轉介信去睇得唔得先!我婦科話轉介我去睇周美仙,但係呢度口碑麻麻!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 4447


804#
發表於 11-7-27 15:19 |只看該作者

引用:Quote:lilichan+發表於+11-7-27+15:00+我同

原帖由 cksk 於 11-07-27 發表
我見好多jm都去搵dr. tay
係咪好貴架?
你有無去睇岑ec呀
鄭醫生係兩年前幫我割水瘤嘅婦科聖手,做一 次手術約7-8萬,但值架,個傷口係有等於冇,仲要唔痛添





若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


805#
發表於 11-7-27 15:20 |只看該作者
今朝開佐2個鐘頭會, 無咩心機追post,
太多字, 又有野做!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 4447


806#
發表於 11-7-27 15:20 |只看該作者

引用:Quote:lilichan+發表於+11-7-27+15:00+我同

原帖由 cksk 於 11-07-27 發表
我見好多jm都去搵dr. tay
係咪好貴架?
你有無去睇岑ec呀
我仲睇緊徐醫師,比多3個月機會佢




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4447


807#
發表於 11-7-27 15:24 |只看該作者

引用:Quote:lilichan+發表於+11-7-27+15:16+Dr.+

原帖由 K.K.NG 於 11-07-27 發表
好似好多人睇佢,係咪好好嫁?等我問下我個婦科幫我寫封轉介信去睇得唔得先!我婦科話轉介我去睇周美仙, ...
我試下約鄭醫生,佢好好人,問下意見都好




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


808#
發表於 11-7-27 15:25 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-27 15:05
佢地鍾意人望,咁摸得唔得呀??

我都想摸下.......


大宅

積分: 1739


809#
發表於 11-7-27 15:25 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 13:30
個婆婆麻,睇左成粒鐘,我仲叮好左飯諗住好快睇完番上去食=3=
我以為下一個就係我,因為你已經執緊藥麻...跟 ...
哈哈! 真係好攪笑!! 這麼近那麼遠呢!! 其實都等慣了! 識得玩下抖下自誤(例如what's apps), 又咁岩班friend 果個時候瘋狂 whatsapps. 黃老醫師o係香港時仲等得耐... 等慣了!


大宅

積分: 1739


810#
發表於 11-7-27 15:26 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 13:35
公務員d主疹醫生會唔會好d架??? 唔會係實習生掛....
唔知呢. 不過我覺得好睇彩數....


子爵府

積分: 10404


811#
發表於 11-7-27 15:28 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-27 15:24
我試下約鄭醫生,佢好好人,問下意見都好

可唔可以PM鄭醫生d資料俾我呀!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


812#
發表於 11-7-27 15:32 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 15:11
我已經急不及待今晚番去試下餵喇
冰鮮雞呢樣野就等weekend先啦,咁鬼大工程

秋刀魚d骨好幼
我連骨連魚頭魚尾比佢哋食架

其實如果均衡d
一歺有魚/雞/牛 or 豬好d
但無時間嘅
咪今日食雞
明天食魚後日食牛
唔怕架

要計重量架喎
條formula我搵唔番
要 x 幾重 x 年紀 架
不過佢哋發育中 可能一隻雞脾未必夠
你可以慢慢adjust嘅
佢食完每一歺你留意下佢d便便
有無肥到瘦到
餵一排你會容易d掌握

依家d豬咁貴
餵免治食窮你呀!!
我會去佳寶買個d煲湯豬骨 (要瘦/佢切到好細舊)
但唔好lo埋去同正歺一齊食
我個女試過太心急 (食正歺心急)
成舊豬骨吞 (個次差d無命)

骨個d你當零食
比佢無聊時奬勵下
又可以清潔牙齒

我再重申
我大女係動物醫生
佢食咗barf幾年
都不知幾溫純
食barf絕對唔會兇殘架

呢度有d我常睇嘅有用website, 你有空看看
http://hk.myblog.yahoo.com/barf_and_homediet
http://www.barf.com.hk/forum/forumdisplay.php?fid=2
http://www.rawlearning.com/index.html(睇埋段片)
http://www.rawfeddogs.net/
http://rawfed.com/




另外我blog有教整蔬菜蓉
你入去search個度打"蔬菜蓉"搵到架
向分類 "沒有翅膀的天使" 有好多資料, 你得閒去睇下



大宅

積分: 1739


813#
發表於 11-7-27 15:33 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 13:40
你經痛好勁架?我反而無乜痛架
我而家除左4個月都應該大左架喇,我唔想又割囉講真,好傷呢
黃醫生又無同我講 ...
我前日問佢有冇排走到(前日係 day4, 食左佢三劑藥), 佢就話就咁把脈唔知, 要照先知. 我話今次有少少深啡色既jelly 狀物體, 而我平時經血係鮮紅, 血水, 冇硬塊. (唔好意思有點嘔心), 問係咪算排左少少. 佢話朱古力瘤未必係深色, 同平時m一樣都未定.
但我今次冇以前咁痛, 已經算係好大進步. 況且又諗住三個月為限, 再去照, 所以都照食藥唔理咁多啦....

我好明白你既心情想即刻好返, 身體既野有時係需要時間去調理既. 所以希望你既感冒快o的好, 星期尾就可以開新藥調理啦!!!


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


814#
發表於 11-7-27 15:35 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 15:17
唔好話幾次,一次我都afford唔到呀,成8萬蚊一次!

乜唔係十幾萬咩?
iui 都貴架, 我個e生收我1.5萬呀 (佢話max. 連針藥)


大宅

積分: 4447


815#
發表於 11-7-27 15:35 |只看該作者

引用:Quote:lilichan+發表於+11-7-27+15:24+我試

原帖由 K.K.NG 於 11-07-27 發表
可唔可以PM鄭醫生d資料俾我呀!
好呀,我宜家出街,今晚pm你




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


別墅

積分: 981


816#
發表於 11-7-27 15:38 |只看該作者
齊齊bingo過版呀,祝大家好孕


子爵府

積分: 10404


817#
發表於 11-7-27 15:41 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-27 15:35
乜唔係十幾萬咩?
iui 都貴架, 我個e生收我1.5萬呀 (佢話max. 連針藥)

唔好意思,我講緊瑪麗C+係大約6萬至8萬,C+應該要10幾萬!你醫生又收得貴喎,我見其他JM都係話大約6000-8000一次,親乎針藥!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


818#
發表於 11-7-27 15:42 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-27 15:35
好呀,我宜家出街,今晚pm你

OKThanks

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


819#
發表於 11-7-27 15:43 |只看該作者
我有樣激氣野....
我地一年唔請病假, 唔遲到, 會分別多一日bonus假...
咁我今年冇遲到, 下年會多一日假, 頭先聽阿頭講, 有個同事話我今年有遲到...問佢邊日, 佢又話唔記得, 咁點先??? 搞是搞非....


子爵府

積分: 10404


820#
發表於 11-7-27 15:43 |只看該作者
賴夫人 發表於 11-7-27 15:38
齊齊bingo過版呀,祝大家好孕

係呀,我地要齊齊過版嫁!一個都不能少呀!

神呀,請允許bb黎到我身旁!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo