心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14914


801#
發表於 05-10-1 02:29 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

呢度冇話傾乜架, 諗起就講架喇!

係呢,你係全職媽咪,定係要返工架? 聽日有冇假放?

m琳琳 寫道:
我好OUT,唔知妳地呢排傾咩


侯爵府

積分: 21998


802#
發表於 05-10-1 02:30 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

唔記得叫咩名lu,我表妹話佢好靚女架.
OKLA 寫道:
係呢, 請問有冇人知道, 香港玩 劍"激"果個女運動員叫乜名呢? 我覺得小路同佢好似樣!


公爵府

積分: 28961


803#
發表於 05-10-1 02:31 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

band記係仲未瞓定係啱啱瞓醒呢?


子爵府

積分: 14914


804#
發表於 05-10-1 02:31 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

未知喎, 睇怕要你出馬攪攪佢喇(唉吔! 我又多事幹喇 )

[quote]
好B 寫道:
咁即係有幾多人去?


子爵府

積分: 14914


805#
發表於 05-10-1 02:32 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

冇錯呀, 個樣又後生喎, 我幾鐘意佢架

傻妹妹 寫道:
唔記得叫咩名lu,我表妹話佢好靚女架. [quote]
OKLA 寫道:
係呢, 請問有冇人知道, 香港玩 劍"激"果個女運動員叫乜名呢? 我覺得小路同佢好似樣!
[/quote]


侯爵府

積分: 21998


806#
發表於 05-10-1 02:32 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

佢有七雷咩,唔見佢既.
好B 寫道:
band記係仲未瞓定係啱啱瞓醒呢?


子爵府

積分: 11510


807#
發表於 05-10-1 02:32 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

啱啱由急症室番嚟...頭先我又胃抽筋喇...
好B 寫道:
band記係仲未瞓定係啱啱瞓醒呢?


子爵府

積分: 14914


808#
發表於 05-10-1 02:32 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

點解咁問呢

好B 寫道:
band記係仲未瞓定係啱啱瞓醒呢?


伯爵府

積分: 18962


809#
發表於 05-10-1 02:33 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

OKLA :
我係全職媽媽,妳地呢??


子爵府

積分: 14914


810#
發表於 05-10-1 02:34 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

冇事嘛, 今次見到醫生喇! 記住要定時食藥呀 醫生話你咩事呀?

[quote]
bandband 寫道:
啱啱由急症室番嚟...頭先我又胃抽筋喇...


子爵府

積分: 11510


811#
發表於 05-10-1 02:34 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

我都係全職媽咪.
m琳琳 寫道:
OKLA :
我係全職媽媽,妳地呢??


侯爵府

積分: 21998


812#
發表於 05-10-1 02:34 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

冇事嘛.啱啱返雷,就去休息啦,仲上雷. [quote]
bandband 寫道:
啱啱由急症室番嚟...頭先我又胃抽筋喇...


伯爵府

積分: 18962


813#
發表於 05-10-1 02:35 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

bandband :
妳冇事嘛,胃抽筋係咪好辛苦囉??


子爵府

積分: 14914


814#
發表於 05-10-1 02:36 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

我地呢度打開門做生意, 為左迎合各種客人口味, 林林種種既人都有, 包括有已婚,未婚,已婚&未婚, 有仔,冇仔,剛結婚,............香港人,亞差, 圍村人.......乜人都有

m琳琳 寫道:
OKLA :
我係全職媽媽,妳地呢??


子爵府

積分: 11510


815#
發表於 05-10-1 02:36 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

我由十一點幾已經坐白車入急症室喇...!!!痛到想c仲喊埋七雷... 但去到等到點幾鐘至有得去睇,果陣已經唔痛喇...個醫生話多數都係胃抽筋,叫我食得清淡啲,唔好飲酒喎(我都唔飲酒既)~~~!!!跟住求其俾包胃藥我傍身咋... 咁就唔見咗一舊水喇~~~~
OKLA 寫道:
冇事嘛, 今次見到醫生喇! 記住要定時食藥呀 醫生話你咩事呀?

[quote]
bandband 寫道:
啱啱由急症室番嚟...頭先我又胃抽筋喇...


公爵府

積分: 28961


816#
發表於 05-10-1 02:37 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

好似叫何嘉麗喎!
OKLA 寫道:
冇錯呀, 個樣又後生喎, 我幾鐘意佢架

[quote]
傻妹妹 寫道:
唔記得叫咩名lu,我表妹話佢好靚女架. [quote]
OKLA 寫道:
係呢, 請問有冇人知道, 香港玩 劍"激"果個女運動員叫乜名呢? 我覺得小路同佢好似樣!
[/quote][/quote]


子爵府

積分: 14914


817#
發表於 05-10-1 02:37 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

m琳琳, 我見到你, 又諗起BB仔媽咪喇, 佢好耐好耐好耐冇黎探我地喇


子爵府

積分: 11510


818#
發表於 05-10-1 02:38 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

掛住你地嘛~~~~成晚都無得反...不過我都差唔多要瞓喇...攰到頭暈暈喇...
傻妹妹 寫道:
冇事嘛.啱啱返雷,就去休息啦,仲上雷. [quote]
bandband 寫道:
啱啱由急症室番嚟...頭先我又胃抽筋喇...


子爵府

積分: 14914


819#
發表於 05-10-1 02:38 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

呀, 係佢喇, 唔該好B!

[quote]
好B 寫道:
好似叫何嘉麗喎!


公爵府

積分: 28961


820#
發表於 05-10-1 02:38 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

你個胃都好弱喎!
bandband 寫道:
我由十一點幾已經坐白車入急症室喇...!!!痛到想c仲喊埋七雷... 但去到等到點幾鐘至有得去睇,果陣已經唔痛喇...個醫生話多數都係胃抽筋,叫我食得清淡啲,唔好飲酒喎(我都唔飲酒既)~~~!!!跟住求其俾包胃藥我傍身咋... 咁就唔見咗一舊水喇~~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo