想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


801#
發表於 11-9-30 17:46 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

都無la~可能拍拖頭1-2年有ge,後期都無了


大宅

積分: 4051


802#
發表於 11-9-30 17:46 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-30 17:43
錯錯錯!!!順產係生嗰時妳已經痛晒生後係好少的痛,就算妳在陰戶開都係2-3針,但開刀生雖然唔使經過生產嗰時 ...

...好驚呀....死啦...真係好恐怖呀.....


大宅

積分: 4617


803#
發表於 11-9-30 17:46 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 17:36
回覆 ChanyeungC9 的帖子

咦,你生左兩個啦? 我以為係一個!

係呀...1996初一生仔(3個半月...走咗),第二個2001年10月生現10歲!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


804#
發表於 11-9-30 17:48 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 17:46
回覆 ChanyeungC9 的帖子

都無la~可能拍拖頭1-2年有ge,後期都無了

唔~~~~妳C6唔係浪漫派..(不過我C6都唔係)算吧喇

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


805#
發表於 11-9-30 17:48 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-30 17:46
係呀...1996初一生仔(3個半月...走咗),第二個2001年10月生現10歲!!
好HURT呀....而家十歲個個可以第時幫下手WO....


大宅

積分: 4617


806#
發表於 11-9-30 17:52 |只看該作者
Ding's 發表於 11-9-30 17:44
我聽D朋友講..聯得唔好...日後DODO都會有D痛架...所以我好驚...同埋我諗我頂唔住個種痛架... ...

唉~~呢d問我喇!!!一年後dodo已經唔痛喇!!但開刀面頭好番裡面要3-4年才可俞合,所以兩胎要相隔4-5年生才好呢,但開刀好破氣呀
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


807#
發表於 11-9-30 17:54 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-30 17:52
唉~~呢d問我喇!!!一年後dodo已經唔痛喇!!但開刀面頭好番裡面要3-4年才可俞合,所以兩胎要相隔4-5年生才好呢 ...

下..咁架...如果比我中左..我都唔知點撰好呀.....
順..我會好驚..我怕一陣順唔到痛左十幾個中...先開刀仲慘....


大宅

積分: 4490


808#
發表於 11-9-30 17:57 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

佢只係想有人陪佢搭車返屋企啫




禁止訪問

積分: 5607


809#
發表於 11-9-30 17:58 |只看該作者

Miss M I will waiting for UUUUUUU~~929

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4617


810#
發表於 11-9-30 17:59 |只看該作者
Ding's 發表於 11-9-30 17:48
好HURT呀....而家十歲個個可以第時幫下手WO....

嗱...我的人生路程係非常不順,,,,第一個係我第一個男朋友,但仔死咗就分咗手(不可願諒的男人),第二個我前夫已嫁十一年,但人家要攞番唔見得....有=無!!!現這個比起前兩個係最錫我最愛我呢(未結婚前我話以後都唔會生佢都娶我wor...抵生喇!!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


811#
發表於 11-9-30 18:00 |只看該作者
Ding's 發表於 11-9-30 17:54
下..咁架...如果比我中左..我都唔知點撰好呀.....
順..我會好驚..我怕一陣順唔到痛左十幾個中...先開刀仲 ...

頭第一胎痛24小時以上喇!!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4490


812#
發表於 11-9-30 18:00 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

我都接受唔到




大宅

積分: 4051


813#
發表於 11-9-30 18:03 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-30 17:59
嗱...我的人生路程係非常不順,,,,第一個係我第一個男朋友,但仔死咗就分咗手(不可願諒的男人),第二個我前夫 ...
真係慘.對唔住呀提左你D唔開心事...
不過唔緊要...過去既唔好再諗...而家等快D BINGO..
你話唔生都唔介意既..真係嫁得過....咁就要快DBINGO啦...加油呀WINGWING


大宅

積分: 4051


814#
發表於 11-9-30 18:04 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-30 18:00
頭第一胎痛24小時以上喇!!!!

咁我真係死得啦...真係好驚...


大宅

積分: 4490


815#
發表於 11-9-30 18:05 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

睇完你咁講都有啲打冷震呀




大宅

積分: 4051


816#
發表於 11-9-30 18:06 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-9-30 18:05
睇完你咁講都有啲打冷震呀
係呀...生仔真係要好大勇氣....


大宅

積分: 4617


817#
發表於 11-9-30 18:06 |只看該作者
Ding's 發表於 11-9-30 17:54
下..咁架...如果比我中左..我都唔知點撰好呀.....
順..我會好驚..我怕一陣順唔到痛左十幾個中...先開刀仲 ...

都無得妳選擇....因E生見妳子宮開唔到十度,他們才叫妳痛到C時簽紙開刀做手術...嗰時妳已痛到C邊會再諗開唔開刀呀...妳只會心講一句快D幫我攞出嚟喇!!!又凍(所有衫脫晒)又痛(唔係M痛咁簡單)又成日得閒過嚟插隻手入去,又插尿喉.....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4490


818#
發表於 11-9-30 18:07 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

就係因為破氣所以我寧願順產,人哋開刀生=做完個大手術一樣




大宅

積分: 4051


819#
發表於 11-9-30 18:07 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-30 18:06
都無得妳選擇....因E生見妳子宮開唔到十度,他們才叫妳痛到C時簽紙開刀做手術...嗰時妳已痛到C邊會再諗開唔 ...

啊...諗起都覺得好痛....
好驚..........


大宅

積分: 4490


820#
發表於 11-9-30 18:08 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

我有個fd就係咁,一路都以為可以順產,點之最後都要開刀




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo