跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 34740


801#
發表於 06-2-21 10:03 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

che:
cl出左院就好了!
到我兩件病了:mimi發燒+咳;myron就咳.唔知關唔關星期日去左studio+食buffet事呢?

心/tata:
唔止樣衰叔叔,應該叫彤彤唔好比d陌生人抱抱呀!因有好多衣冠禽獸/x子佬,x子婆呀!

wendy:
我都想知栢斯既琴班教得好唔好呀!同埋係咪淨學彈琴呢?


禁止訪問

積分: 3506


802#
發表於 06-2-21 10:24 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4493


803#
發表於 06-2-21 10:27 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

googoo:
mimi向學校有無知心友?
佢地重細, 社交發展重有大把機會.

Jackie / dorothy:
bk sc有gathering妳地去嗎?

che:
cl出左院督安樂晒lu. 佢精神好嗎?

心 / googoo:
係好危險, 有時一粒糖已比人引左去.
有女就真係擔心d. 係擔心到大……… :-| :-|


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


804#
發表於 06-2-21 10:37 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Good morning all~

Che,
真係好, CL出左院. 比佢休息下先返學

tatacat,
sc gathering我未報名, 因亞王march要出trip, 要睇下係邊個week先.

A媽 / toma / tatacat,
你地有冇事? 我同亞王琴日又痾又嘔, 唔知係咪Sunday食錯野. 今日個肚仲有D唔舒服.


珍珠宮

積分: 34740


805#
發表於 06-2-21 10:41 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

toma:
mimi琴晚已c dr,因燒到39.3度.佢次次發燒都好高燒,呢樣又似埋我.
myron本來今朝同佢睇,但一早打去都要排到10:30先有得睇.見佢只係咳,所以等今晚coffee放工後先同佢睇.

tata:
知心友? 佢一排排的,同埋坐果排咪friend d囉.一調左位就 佢都有提下幾個同學仔既名既,但唔知算唔算知心友了.

<有時一粒糖已比人引左去>你講真定講笑?
生女真係由細擔心到大.我以前個personnel manager話,佢個女讀小學時已教佢,第日有婚前性行為唔緊要,最緊要係帶dom dom喎!


男爵府

積分: 5320


806#
發表於 06-2-21 11:12 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

all,
今日toto冇返學, 因琴日瞓酲右手左腳腫腫地, 但下午開始唔知咩事腫得好利害, 好似豬手豬腳 :-( :-( dr 話可能蚊咬

che,
cl 要多d休息.

^0^,
希望你兩位細路快d好番.

唉 !! 流感高峰期快到, 大人細路要小心啦.


子爵府

積分: 12388


807#
發表於 06-2-21 11:24 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)


子爵府

積分: 12388


808#
發表於 06-2-21 11:26 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)


子爵府

積分: 12388


809#
發表於 06-2-21 11:29 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

a媽
快d pm我呀


雖然識左你地咁耐, 但我都係早排先勉強記到car & fanny mobile

che
好lor, charlotte出院lu


禁止訪問

積分: 3506


810#
發表於 06-2-21 11:40 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13373


811#
發表於 06-2-21 12:02 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Somimi: 蚊咬 會腫得甘利害 希望Toto快d好番

Googoo: 希望mimi & 細佬快d好番


珍珠宮

積分: 34740


812#
發表於 06-2-21 12:30 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

somimi:
會唔會唔係蚊呀?虱會咬得腫d.
anyway,比d aloe jelly+蜂膠搽下會快d消腫的.

popo:
thank you.10點幾時mimi d燒已退到37.x,希望真係退燒啦.

a媽:
釘橋釘橋.請問可以點攞呢?因我亞姨3月5號番格勒底了.
你係邊頭番工?


大宅

積分: 4493


813#
發表於 06-2-21 13:43 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

jackie:
我地無事呀. 妳同亞王點呀? 好d味?

googo:
呢個年代真係要好早灌輸性教育比佢地.
hope mimi & myron get well soon.

somimi:
poor toto ))) 睇下醫生好.

toma:
K1 I don’t care. 而且我地唔會cup absent / sick leave印係手冊的.
anyway有無興趣去睇花姐? 就妳呀, 7 月中or尾我都ok. :wink:


禁止訪問

積分: 3506


814#
發表於 06-2-21 13:57 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8163


815#
發表於 06-2-21 15:02 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

午安)))

今朝無返工, 姐姐又咳又燒, 我放半日假湊仔, 下晝返工...

老婆婆
天橋...樂樂仲有幾聲咳但個人就好精神, 佢知我下晝返工, 係都要跟我搭mtr, c都唔肯坐校車, 先頭拿拿臨送完返學又趕返工, 幾乎無命

米姐
toto腫既地方有無痕呀? 消左腫未?

che
CL出院就好, 有婆婆同你照顧, 一定好快好番..

他貓
有女初長成, 真係幾擔心到彤彤咁上下大, 學下功夫旁身都好喎

積奇
你同阿王今日好d未? 希望痾清清...

湯媽/積奇/他貓
成日聽見你地plan幾時去旅行, 真係好羨慕 :mrgreen:

姑姑
希望mimi繼續退消, 細佬就快d無咳


大宅

積分: 4493


816#
發表於 06-2-21 15:29 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

glory:
錯覺啦. 外遊我只係一年一次咋.

a媽 / googoo:
講起亮亮, 彤彤對佢好長情, up to now都重睇緊, 真係賺晒. 佢開始掉返轉講亮亮故事比我聽啦, 講到luck luck咳咳的, 但我已好開心.


珍珠宮

積分: 34740


817#
發表於 06-2-21 15:40 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tata:
我都有灌輪性教育比mimi.有時我去廁所,佢見到就話"e!有毛毛既",我就會話你大過都有嫁;佢又知道奶支支係邊;我地都有教佢唔好隨便比人摸等.

re講故事
mimi又係要搶住講故事,但係唔係好明佢講乜囉.

tata/jackie/toma:
我都好羨慕你地可以去旅行.唔知我5月個trip能否成行呢?


禁止訪問

積分: 3506


818#
發表於 06-2-21 15:49 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8163


819#
發表於 06-2-21 15:55 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

他貓/湯媽
起碼都有得plan下 :tongue:

re: 講故事
你地d仔仔女女好o力呀, 樂樂只係有我講無佢講, 有時扮公仔傾計, 我一個人要扮兩三個角色呀


大宅

積分: 4493


820#
發表於 06-2-21 16:01 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

googoo:
5月去邊樹玩呀?

re: 講故事-彤彤係近排先開始乍. 但見佢好努力講, 好簡動. 原來平時我講佢起碼有聽. 有時講到緊張處, 佢就走晒音, 笑c我.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo