興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 50350


801#
發表於 13-2-21 10:18 |只看該作者
180 發表於 13-2-21 10:15
塵家陣一定好後悔搵左企做餅....

其實响純商業角度睇,佢會増加人氣,搵佢又唔一定係錯
   


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


802#
發表於 13-2-21 10:19 |只看該作者
IgnatiusWong 發表於 13-2-21 09:37
個帖已經變左袋茶

:;pppp:..妖..個茶包POST入面有幾個點評我我都未睇架...封得貢快架...
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


水晶宮

積分: 50350


803#
發表於 13-2-21 10:21 |只看該作者
180 發表於 13-2-21 10:19
..妖..個茶包POST入面有幾個點評我我都未睇架...封得貢快架...

你去番當時人嘅帖history睇啦...
   


水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


804#
發表於 13-2-21 10:24 |只看該作者
180 發表於 13-2-21 10:15
貢快....
佢真係拖累其他餅主....



水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


805#
發表於 13-2-21 10:25 |只看該作者
IgnatiusWong 發表於 13-2-21 10:18
其實响純商業角度睇,佢會増加人氣,搵佢又唔一定係錯
不過仲有好多怨氣


水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


806#
發表於 13-2-21 10:25 |只看該作者
突然間想起阿3,

佢係咪呢1兩日"放監" 呀???


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


807#
發表於 13-2-21 10:27 |只看該作者
IgnatiusWong 發表於 13-2-21 10:21
你去番當時人嘅帖history睇啦...

mouth:..即係冰樹?
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


水晶宮

積分: 50350


808#
發表於 13-2-21 10:27 |只看該作者
dororo68 發表於 13-2-21 10:25
突然間想起阿3,

佢係咪呢1兩日"放監" 呀???

22 號
   


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


809#
發表於 13-2-21 10:27 |只看該作者
IgnatiusWong 發表於 13-2-21 10:21
你去番當時人嘅帖history睇啦...

..搵到了..

點評

IgnatiusWong    發表於 13-2-21 10:28
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


810#
發表於 13-2-21 10:29 |只看該作者
IgnatiusWong 發表於 13-2-21 10:27
22 號
聽日!!
唔知佢仲會唔會上黎?


珊瑚宮

積分: 118281


811#
發表於 13-2-21 10:31 |只看該作者
180 發表於 13-2-21 09:16
..啱晒渣長去~~~

我今朝係MTR既廣告都睇到呀~~
我鐘意聽後面啲故仔多啲對我嚟講等於煲劇。


珊瑚宮

積分: 118281


812#
發表於 13-2-21 10:34 |只看該作者
IgnatiusWong 發表於 13-2-21 09:26
佢成場都無鬼耐性,心急要去1樓個兒童探知館
我正想講, 以前會放低仔&姐姐係探知館(直情係託兒所作用), 自己上去睇


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


813#
發表於 13-2-21 10:35 |只看該作者
dororo68 發表於 13-2-21 10:29
聽日!!
唔知佢仲會唔會上黎?

..我覺得佢心灰意冷....
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


水晶宮

積分: 50350


814#
發表於 13-2-21 10:35 |只看該作者
wonderlulu 發表於 13-2-21 10:34
我正想講, 以前會放低仔&姐姐係探知館(直情係託兒所作用), 自己上去睇 ...

星期日姐姐放假

不過我仔蝦姐姐....個姐姐太善良


   


珊瑚宮

積分: 118281


815#
發表於 13-2-21 10:38 |只看該作者
180 發表於 13-2-21 10:27
..搵到了..
仲有呢個大古船2月22-24日係海港城, 阿仔已CALL去CHECK, 係免費入塲但要攞飛, 12歲以下要大人陪

http://www.harbourcity.com.hk/uploads/promo_original_detail/sedov-poster-web%281%29.jpg


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


816#
發表於 13-2-21 10:41 |只看該作者
wonderlulu 發表於 13-2-21 10:38
仲有呢個大古船2月22-24日係海港城, 阿仔已CALL去CHECK, 係免費入塲但要攞飛, 12歲以下要大人陪。
...

...些些分享~~~
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


817#
發表於 13-2-21 10:42 |只看該作者
wonderlulu 發表於 13-2-21 10:38
仲有呢個大古船2月22-24日係海港城, 阿仔已CALL去CHECK, 係免費入塲但要攞飛, 12歲以下要大人陪。
...

要親自去攞飛?
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


珊瑚宮

積分: 118281


818#
發表於 13-2-21 10:45 |只看該作者
本帖最後由 wonderlulu 於 13-2-21 10:48 編輯
180 發表於 13-2-21 10:42
要親自去攞飛?

去到RECEPTION攞, 純粹人流管理, 每塲容800人, 即係應該即有。


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


819#
發表於 13-2-21 10:45 |只看該作者
wonderlulu 發表於 13-2-21 10:38
仲有呢個大古船2月22-24日係海港城, 阿仔已CALL去CHECK, 係免費入塲但要攞飛, 12歲以下要大人陪。
...

CALL左去, 要當日親自去排隊攞飛
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


820#
發表於 13-2-21 10:48 |只看該作者
wonderlulu 發表於 13-2-21 10:45
去到RECEIPTION攞, 純粹人流管理, 每塲容800人, 即係應該即有。

..星期六日, 朝9晚10..應該有飛...

最怕係D蝗虫都知..貢就慘了..
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo