立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 63611
原帖由 180 於 13-09-24 發表 ...morning
象牙宮
積分: 248090
pomanlife 發表於 13-9-24 09:54 係咪要排過船期? 再加埋10。1黃金週, 噚日問過forwarder, 佢地話船期要10月8號之後先會正常返
琥珀宮
積分: 185336
heffalumpiglet 發表於 13-9-24 08:31 我都點幾,妳咪仲夜
翡翠宮
積分: 96872
原帖由 topkidsmom 於 13-09-24 發表 講野邊個毒得過你 honey 的心形牛排
彩鑽殿
積分: 610017
heffalumpiglet 發表於 13-9-24 09:57 我有時同d客講1/10前要早決定,因為要成個星期再有貨落香港,得我地急 ...
瑪瑙宮
積分: 138649
heffalumpiglet 發表於 13-9-24 09:55 終於整到喇
goosema 發表於 13-9-24 08:41 早呀180
原帖由 180 於 13-09-24 發表 ...短短一個鐘....吹左十版.......真係要頒個口水獎比大家....
原帖由 kuromi_kuromi 於 13-09-24 發表 返到公司用電腦就識
I9528 發表於 13-9-24 08:44 180早,咁好入嚟坐嘅
原帖由 180 於 13-09-24 發表 ...呃分...
180 發表於 13-9-24 09:56 ... 我真係唔想坐住隻屎塔咁耐呀..
kuromi_kuromi 發表於 13-9-24 09:29 我平時好夜瞓, 難得一晚早瞓你先過嚟
heffalumpiglet 發表於 13-9-24 09:59 小朋友返晒學未?? 我仔下晝班可以瞓晏d
用戶要求終止服務
積分: 100193
fawah 發表於 13-9-24 09:55 排好,大公司聲大大可以排先
原帖由 pomanlife 於 13-09-24 發表 我同廠講, 26/27號就好做好d貨, 唔好搞到咁遲, 一陣落唔到黎hk, 趕唔到船走 ...
原帖由 180 於 13-09-24 發表 ...我平時好早瞓, 難得一晚夜瞓, 過尼呃下分
寶石宮
積分: 288888
heffalumpiglet 發表於 13-9-24 09:51 攰 + 燥底
heffalumpiglet 發表於 13-9-24 09:44 講得嗎?
原帖由 pomanlife 於 13-09-24 發表 返全日班, 晨早摷醒佢, 等佢下午係學校再瞓過
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy