March 寫道:
911,
女e 生only?? 咁你要慢慢search 下啦!! 因為我自己無所謂,男/女都可以...而且我有時反而覺得女e 生反而無咁pro. 同有耐性添!!![]()
不過,我都見出面有人問方幸x,江孟兒,董曉芳,陳麗燕...
我唔知有無講過你知,我唔like 江e 生,係因為想當年我睇佢,當時已經係子宮頸細胞變質,但佢check 唔到,我轉過頭再去睇番我本身cwb 呢個,一睇就check 到,仲要安排入院做手術. 所以我覺得江e 生好似麻麻地,d 姑娘又態度勁差...不過呢d 都係幾年前o既事,或者佢有所改進都唔定![]()