想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8181#
發表於 05-5-5 09:43 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

911,
女e 生only?? 咁你要慢慢search 下啦!! 因為我自己無所謂,男/女都可以...而且我有時反而覺得女e 生反而無咁pro. 同有耐性添!!

不過,我都見出面有人問方幸x,江孟兒,董曉芳,陳麗燕...
我唔知有無講過你知,我唔like 江e 生,係因為想當年我睇佢,當時已經係子宮頸細胞變質,但佢check 唔到,我轉過頭再去睇番我本身cwb 呢個,一睇就check 到,仲要安排入院做手術. 所以我覺得江e 生好似麻麻地,d 姑娘又態度勁差...不過呢d 都係幾年前o既事,或者佢有所改進都唔定


侯爵府

積分: 22720


8182#
發表於 05-5-5 09:44 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

march,

做咩呀? 心情仲好唔靚呀?
March 寫道:
Good morning mon,米 :cry:


侯爵府

積分: 22720


8183#
發表於 05-5-5 09:45 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

911,

同你上次入院話你果樣有無關係架? ?-(
ew911 寫道:
昨晚我個胃及喉嚨都好唔舒服...我好想食野.... :-( :-( :-( 但係喉嚨好似比野頂住我,個肚又脹po po 拉扯住..... 好唔舒服呀! :-( :-( :-(


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8184#
發表於 05-5-5 09:45 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

Thanks siuso.
多謝報料. 不過我都唸住一係龔羽一(7號睇)一係余啟文(14號睇)


子爵府

積分: 11365


8185#
發表於 05-5-5 09:48 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

ew911 寫道:
昨晚我個胃及喉嚨都好唔舒服...我好想食野.... :-( :-( :-( 但係喉嚨好似比野頂住我,個肚又脹po po 拉扯住..... 好唔舒服呀! :-( :-( :-(


911

妳今日見點AR??


子爵府

積分: 11365


8186#
發表於 05-5-5 09:48 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

MORNING ~ 做野SIN


子爵府

積分: 11986


8187#
發表於 05-5-5 09:51 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

mon....係呀~~
Cinnamon 寫道:
阿米,

你好掛住我咩?

[quote]
WongMing 寫道:
mon...見到妳出現真係好呀~~~morning呀~~~
[/quote]


伯爵府

積分: 16200


8188#
發表於 05-5-5 09:52 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

March 寫道:
911,
係咪胃酸倒流,喉嚨灼熱呀?? 我都試過,真係辛苦到嘔,最慘係食唔落o野!!

a...如果我聽日羅d o野返黎,你係咪聽日會pick up?? 係自己定courier?? 如果你唔急,我就下禮拜先!!


March,

我估都係喉嚨灼熱....現在我食緊apple.

就你方便la! 下禮拜先!


子爵府

積分: 11365


8189#
發表於 05-5-5 09:52 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

WongMing 寫道:
jojo....我知妳唔多想搵我,but我想搵妳呀~~~


WONGMING

唔好敢講, 一陣我俾妳D FANS 開TOPIC 鬧我咁樣對妳, 就唔好LA


子爵府

積分: 11986


8190#
發表於 05-5-5 09:52 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

march....妳心情好番未呀?


子爵府

積分: 11986


8191#
發表於 05-5-5 09:53 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo....我d咩野friend呀?衰人!
joejoebebe 寫道:
[quote]
WongMing 寫道:
jojo....我知妳唔多想搵我,but我想搵妳呀~~~


WONGMING

唔好敢講, 一陣我俾妳D FANS 開TOPIC 鬧我咁樣對妳, 就唔好LA [/quote]


子爵府

積分: 10854


8192#
發表於 05-5-5 09:53 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

小女子向各位靚太請安呀

大家今日心情靚唔靚呀

我就麻麻啦, 因為衰boss係到 :-( :-( 冇咁feel

我諗wongming最好, 有假放呀ma
BeBu


伯爵府

積分: 16200


8193#
發表於 05-5-5 09:54 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

March 寫道:
911,
女e 生only?? 咁你要慢慢search 下啦!! 因為我自己無所謂,男/女都可以...而且我有時反而覺得女e 生反而無咁pro. 同有耐性添!!

不過,我都見出面有人問方幸x,江孟兒,董曉芳,陳麗燕...
我唔知有無講過你知,我唔like 江e 生,係因為想當年我睇佢,當時已經係子宮頸細胞變質,但佢check 唔到,我轉過頭再去睇番我本身cwb 呢個,一睇就check 到,仲要安排入院做手術. 所以我覺得江e 生好似麻麻地,d 姑娘又態度勁差...不過呢d 都係幾年前o既事,或者佢有所改進都唔定


March,

因為,江醫生都要6月25日才可booking. 我book 左先.我想找一個女醫生係5月底可booking. 如果,ok 我就唔去江醫生.


子爵府

積分: 10854


8194#
發表於 05-5-5 09:54 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

係喎march, 你卒之有冇打你老公一身之sit心頭之憤呀
BeBu


伯爵府

積分: 16200


8195#
發表於 05-5-5 09:55 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

joejoebebe 寫道:
[quote]
ew911 寫道:
昨晚我個胃及喉嚨都好唔舒服...我好想食野.... :-( :-( :-( 但係喉嚨好似比野頂住我,個肚又脹po po 拉扯住..... 好唔舒服呀! :-( :-( :-(


911

妳今日見點AR?? [/quote]

jojo,

都唔係太好.我好想食野....但係個胃好似唔係太點呀!


伯爵府

積分: 16200


8196#
發表於 05-5-5 10:01 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

March,

你心情又如何呀?


侯爵府

積分: 22720


8197#
發表於 05-5-5 10:03 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

阿米,
因乜嘢令你掛住我, 呢庶無乜人會掛住我架... :cry:

WongMing 寫道:
mon....係呀~~


子爵府

積分: 11986


8198#
發表於 05-5-5 10:05 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

911....方幸生係咪陳方安生d親戚呀? 唉~~~其實我發現,平又多人,貴又多人,真係都等到幾 架! 好似我睇吉叔咁,真係想 架!
ew911 寫道:
[quote]
WongMing 寫道:
911...早~~~妳搵到醫生未呀???


WongMing,

我可能都會試吓方幸生....不過,最怕佢又貴又要等好待! 我老公係無"待性"的人. [/quote]


子爵府

積分: 11986


8199#
發表於 05-5-5 10:06 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

mon....仲咩咁講呀~~妳係開版者,我一定掛住妳!
Cinnamon 寫道:
阿米,
因乜嘢令你掛住我, 呢庶無乜人會掛住我架... :cry:

[quote]
WongMing 寫道:
mon....係呀~~
[/quote]


侯爵府

積分: 22720


8200#
發表於 05-5-5 10:06 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo,
你睇吓, 我响自由講場8到架..
================================
灣仔華潤成為外賣黑點!!!!!!
好嬲呀!!!
呢幾日打去間間快餐店都話唔肯送外賣到灣仔華潤,我問佢地點解,佢地話華潤有人玩野,叫晒外賣上去,又唔話無叫過,,累佢地d伙記白走一趟,仲聲大夾惡話要報警
正累街坊,發癲行遠d啦,整衰華潤個名,呢幾日咁鬼熱,都要走出街

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo