想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13990


8221#
發表於 05-2-15 12:12 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

CINNNAMON,

妳咁斯文, 咁一陣米一定食唔飽

妳今日派左幾多$$ 利是???


侯爵府

積分: 22720


8222#
發表於 05-2-15 12:19 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

jojo,

我封咗$20同$10各35封返公司, 而家$20派咗大概一半, $10就派咗幾封...
jojoebebe 寫道:
CINNNAMON,

妳咁斯文, 咁一陣米一定食唔飽

妳今日派左幾多$$ 利是???


子爵府

積分: 13990


8223#
發表於 05-2-15 12:22 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

CINNNAMON,

咁妳返工都應該有利是逗BOR


子爵府

積分: 13990


8224#
發表於 05-2-15 12:24 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

CINNAMON,

妳LUNCH TIME LU


侯爵府

積分: 22720


8225#
發表於 05-2-15 12:25 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

我終於知道點解我話上bk成日自動關閉, 應該係因為我個flash player唔夠update, 我今朝返黎响bk度download咗個update version, 而家成朝都未自動關閉過.

我點解發現到係因為我屋企新買部腦上bk初時又係咁, 不過佢關閉前, 有話我唔知乜乜開唔到; 跟手上次人哋msn動畫俾我, 佢又話我要download 個新d嘅flash player, 我整完之後, 就再無自動關閉過...

我發覺我真係冰雪聰明呀!! :mrgreen:


侯爵府

積分: 22720


8226#
發表於 05-2-15 12:26 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

jojo,

我逗得好小之麻...都唔夠cover啦...


子爵府

積分: 13990


8227#
發表於 05-2-15 12:27 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

CINNAMON,

新一年, 真係0舍不同BOR


子爵府

積分: 13990


8228#
發表於 05-2-15 12:27 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

CINNAMON,

開工利是幾多$$ 一封GAR???


侯爵府

積分: 22720


8229#
發表於 05-2-15 12:27 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

jojo,

12:30先食, 不過我哋早小小出去. 你一陣仲响唔响度呀? 我要你嘅幫助先可以邁進3000呀! 你尋晚幫小慧去2000, 今日幫我去3000.


侯爵府

積分: 22720


8230#
發表於 05-2-15 12:28 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

jojo,

係呀呵.... :mrgreen: :mrgreen:
jojoebebe 寫道:
CINNAMON,

新一年, 真係0舍不同BOR


子爵府

積分: 13990


8231#
發表於 05-2-15 12:29 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

CINNAMON,

冇問題, 我下午2:00左右應該响度LA, 唔知妳食飽返黎未JEI


侯爵府

積分: 22720


8232#
發表於 05-2-15 12:29 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

jojo,

無拆黎睇呀, 應該都係$20.
jojoebebe 寫道:
CINNAMON,

開工利是幾多$$ 一封GAR???


子爵府

積分: 13990


8233#
發表於 05-2-15 12:29 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

CINNAMON,

年年都係20 GAR????


侯爵府

積分: 22720


8234#
發表於 05-2-15 12:30 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

jojo,

cha bu dor la...
jojoebebe 寫道:
CINNAMON,

冇問題, 我下午2:00左右應該响度LA, 唔知妳食飽返黎未JEI


侯爵府

積分: 22720


8235#
發表於 05-2-15 12:31 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

jojo,

係呀, 所以我見到911有$500, $1000真係羨慕死人....
jojoebebe 寫道:
CINNAMON,

年年都係20 GAR????


子爵府

積分: 13990


8236#
發表於 05-2-15 12:31 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

CINNAMON,

妳今晚MSN 同我講國語LA


子爵府

積分: 13990


8237#
發表於 05-2-15 12:32 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

CINNAMON,

係MEI??? 911 有500 同1000 利是MEI???? 講黎聽下, 好善務AR~


侯爵府

積分: 22720


8238#
發表於 05-2-15 12:33 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

jojo,

又叫我單向同你講嘢呀? 成個傻仔咁, 都聽唔到你講嘢....

今晚唔知上唔上黎, 老公開始有說話俾我聽....扮乖一陣先, 如果唔係, 我唔可以再同你哋保持聯絡...
jojoebebe 寫道:
CINNAMON,

妳今晚MSN 同我講國語LA


子爵府

積分: 13990


8239#
發表於 05-2-15 12:34 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

CINNNAMON,

HEHE...妳老公有說話俾妳聽, 好正常LEI


侯爵府

積分: 22720


8240#
發表於 05-2-15 12:34 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

jojo,

你無睇佢咁寫咩? 唔通我記錯?!
jojoebebe 寫道:
CINNAMON,

係MEI??? 911 有500 同1000 利是MEI???? 講黎聽下, 好善務AR~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo