想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11365


8221#
發表於 05-3-30 21:55 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

badegg 寫道:
JOJO


葉縕儀都有上我地個TOPIC架.


badegg,

係mei????佢講gar???


子爵府

積分: 12378


8222#
發表於 05-3-30 21:57 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

JOJO


我講下之麻, 我地講既歌, 佢都播晒囉.


子爵府

積分: 12378


8223#
發表於 05-3-30 21:57 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

心酸的情歌.


子爵府

積分: 12378


8224#
發表於 05-3-30 21:58 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

JOJO


以前未流行卡啦OK既時候, 我成日係酒朗唱歌架.


侯爵府

積分: 22720


8225#
發表於 05-3-30 21:58 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

係囉, 係咩?
joejoebebe 寫道:
[quote]
badegg 寫道:
JOJO


葉縕儀都有上我地個TOPIC架.


badegg,

係mei????佢講gar???[/quote]


子爵府

積分: 12378


8226#
發表於 05-3-30 21:59 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

JOJO

你煮飯要專心先得架.


侯爵府

積分: 22720


8227#
發表於 05-3-30 21:59 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

直程係我哋呢一版定上bk咋...


子爵府

積分: 12378


8228#
發表於 05-3-30 22:00 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

Cinnamon


JOJO傻, 你又陪佢傻.


侯爵府

積分: 22720


8229#
發表於 05-3-30 22:00 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

siuso 今日曝光率好高呀..


侯爵府

積分: 22720


8230#
發表於 05-3-30 22:01 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

旦,
咩唧, 我信你咋....你玩我... :cry:
badegg 寫道:
Cinnamon


JOJO傻, 你又陪佢傻.


子爵府

積分: 12378


8231#
發表於 05-3-30 22:01 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

Cinnamon

嘩...你都吾弱喎, 有成5千幾分.


子爵府

積分: 12378


8232#
發表於 05-3-30 22:01 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

陳慧嫻呀. 正


男爵府

積分: 8452


8233#
發表於 05-3-30 22:02 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

係呀,有史以黎最高呀!
Cinnamon 寫道:
siuso 今日曝光率好高呀..


子爵府

積分: 12378


8234#
發表於 05-3-30 22:02 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

一聽D舊歌, 真係好有FEEL.


侯爵府

積分: 22720


8235#
發表於 05-3-30 22:02 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

旦,
使乜講....winnie同阿米就唔係啦, 我無上成個禮拜, 佢哋都仲未升級...
badegg 寫道:
Cinnamon

嘩...你都吾弱喎, 有成5千幾分.


侯爵府

積分: 22720


8236#
發表於 05-3-30 22:03 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

阿米,
你呢幅相好靚, jojo醒你架.


男爵府

積分: 8452


8237#
發表於 05-3-30 22:03 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

mon....係咩咁寸呀!!!!

:tongue: :tongue: :tongue:


侯爵府

積分: 22720


8238#
發表於 05-3-30 22:04 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

係呀, 80年代嘅歌, 真係好聽到卑...

badegg 寫道:
一聽D舊歌, 真係好有FEEL.


侯爵府

積分: 22720


8239#
發表於 05-3-30 22:05 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

阿米,
唔係寸你, 不過返黎諗住你哋轉哂身份架麻....不如你果邊升咗級先谷呢個account啦..
皇阿米 寫道:
mon....係咩咁寸呀!!!!

:tongue: :tongue: :tongue:


侯爵府

積分: 22720


8240#
發表於 05-3-30 22:07 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

阿米係咪去咗睇tv, 旦係咪去咗聽歌, jojo係咪去咗煮飯?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo