想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10854


8221#
發表於 05-5-5 11:36 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

march, 你依家睇醫生要唔要抽血驗血糖呀
BeBu


伯爵府

積分: 16200


8222#
發表於 05-5-5 11:37 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

March 寫道:
911,
咁你有無改行著孕婦服飾,un un or bra bra??? 再唔著,無機會啦


March,

孕婦服飾...就無呀! 太ugly, 接受唔到!
un un & bra bra 都係無改變. 不過, bra bra 就真係要買la! 我現在著緊之前係Bangkok 買錯size 的 bra bra, 所以都 ok.


伯爵府

積分: 16200


8223#
發表於 05-5-5 11:43 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

imcc0_0 寫道:
911

真係既, 咁咪好囉, 你都應該要改穿孕婦衫啦....


imcc,

我今日著左我之前係沙巴買的"沙long"裙,係可以調教左鬆緊.所以,都ok. 衫就買左一d 鬆身娃娃衫.


伯爵府

積分: 16200


8224#
發表於 05-5-5 11:44 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

imcc0_0 寫道:
March

唔會冇機會, 佢而家至得個5個幾6個月, 都仲可以著孕婦服飾3個月呀...


imcc,

重要計埋生後未收身的1-2個月呀! :-(


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8225#
發表於 05-5-5 11:46 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

911,
肉酸呀!? 係咩?? 出面有好多大肚裝束都好靚o架!! 如果唔著裙著大肚褲仲正,可以配d 娃娃裝,好靚!! 我依家都係著大肚褲同鬆身連身裙多,但個肚肚都好現啦


侯爵府

積分: 22720


8226#
發表於 05-5-5 11:50 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

Bebu,
我整緊d關於數嘅嘢呀~

bebu 寫道:
mon, 你係到做緊乜呀, 我又密某緊boss下一次的trip la


子爵府

積分: 10854


8227#
發表於 05-5-5 11:52 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

mon,加人工呀

Cinnamon 寫道:
Bebu,
我整緊d關於數嘅嘢呀~
BeBu


伯爵府

積分: 16200


8228#
發表於 05-5-5 11:52 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

March 寫道:
911,
肉酸呀!? 係咩?? 出面有好多大肚裝束都好靚o架!! 如果唔著裙著大肚褲仲正,可以配d 娃娃裝,好靚!! 我依家都係著大肚褲同鬆身連身裙多,但個肚肚都好現啦


March,

係呀!肉酸呀!? 我自己鬆身裙及衫又唔係好現.d 人可能會以為我係肥jar!


男爵府

積分: 6610


8229#
發表於 05-5-5 11:53 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

911

我都係係呀, 孕婦裙我有3件, 因為係我姑奶俾我, 我都係諗住最後個2-3個月至穿, 我而家都係買"沙long"裙同埋全橡根頭褲穿, 衫我都係買左一d 鬆身娃娃衫....


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8230#
發表於 05-5-5 12:13 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

911,imcc,
咩叫 sa long 裙??
真係大肚裙,真係要遲小小先著到呀...咁誇張,我都唔敢著. 不過我有時著t-shirt,低腰大肚褲,我細妹都話我似肥婆多個似大肚婆 不過我返工就多數著裙 or 大肚西褲... 好好采,上wk emile 又過左d 褲褲比我, 最正係又可以多條高腰大肚老牛著 不過我竟然發現,emile 同我都買左010 果條低腰大肚褲


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8231#
發表於 05-5-5 12:14 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

我依家d 裙都係吊帶o架,我好想搵d 係短袖,可以唔駛著褸方便d... 你地有無idea??


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8232#
發表於 05-5-5 12:15 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

我今日叫外賣唔出去食呀~~ 又 又懶


大宅

積分: 3674


8233#
發表於 05-5-5 13:20 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

各位,

我終於都放產假啦! 之前真係日日等到頸都長! 個肚已經好大好大!

bb都偏大size,頭仔又大,後日去覆診我就會決定開唔開刀...

march/911/imcc0_0,

我覺得著孕婦衫好d,等所有人都知你大肚ma,會小心d! 我條大肚牛仔褲上個月已經唔夠著啦!(又話可以著到生?!)



男爵府

積分: 6610


8234#
發表於 05-5-5 13:24 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

hellora

恭喜你呀, 終於等到放產假啦!! 心情開始緊張未呀, 就快就會到生bb 既日子啦.



侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8235#
發表於 05-5-5 13:27 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

hi hellora,
好耐無見啦~~wow,你放產假咪大把時間上o黎chat chat 囉 點呀,你呢個大肚婆,重左幾多?? 腰圍幾吋先?? 你係唸住響私家生o架?? 其實時間都差不多啦!? 你成38wk lu 喎 上次見你時,你都係4個月度,肚仔細細,唔知你個肚肚發育成點呢


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8236#
發表於 05-5-5 13:30 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

imcc,
到911生埋好快都輪到你啦... 係呢,你最近胃口好番d 未呀?? 有無重番dd??

hellora,
你係一路產檢都睇開江孟儀?? 911都想book 江e 生,你比d 意見佢呀!!


大宅

積分: 3674


8237#
發表於 05-5-5 13:41 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

imcc0_0/March,

thanks ar! 上星期磅已經重左33lbs,肚圍成41''! 個個都話我個肚大得好誇!!

911,

我一直都係睇江醫生,覺得幾ok(我只係睇過江醫生同另一個醫生咋,唔知點比較),診所好企理。每次都等幾耐(如果約平日5點幾會好d)。1/7之後會加價,順產$11,000,c-section 14,000,都幾甘! 我個friend之前睇張國良,除左每次要等好耐好耐之外,係平靚正。之前我因為想睇女醫生先選江醫生,如果我再生第2胎,我會睇張醫生(平好多!)


大宅

積分: 3674


8238#
發表於 05-5-5 13:42 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

March,

我諗住去法國生(最平0既私家醫院)!


子爵府

積分: 10854


8239#
發表於 05-5-5 14:01 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

march, 你食完飯未呀, 好掛住你呀
BeBu


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8240#
發表於 05-5-5 14:24 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

bebu,
食飽啦...終於輪到掛住我啦!!

hellora,
係呀,我都聽朋友同bk 友講張國良平,靚,正唸住book 佢睇,尋日打去booking 已經去到6月30 姑娘仲話去到要等粒幾2粒鐘 不過,我都照book 左先,到時可以再選擇,不過睇得一次,第二次就可以就到時間,唔駛book 咁耐先睇到. 我本身睇開鐘家良(cwb)但貴左d 想試下第二個,今個sat 就唸住去睇龔羽一.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo