Thanks for your good suggestion. 我諗應該唔早 lu, 之前嵐嵐兩個月時, e 生有話佢個頭仔有一邊擰得唔係咁 smooth, 佢都有叫我將嵐嵐扒轉, 咁可以訓練o下佢條頸仔肌肉, 我久唔久都有做, 今日 e 生仲有讚佢頭仔轉得好好 --- "well done". 等我有時間又幫幫佢, 希望可以好似頭仔無事 la.
原文章由 nan_nan 於 08-3-25 16:03 發表
Thanks for your good suggestion. 我諗應該唔早 lu, 之前嵐嵐兩個月時, e 生有話佢個頭仔有一邊擰得唔係咁 smooth, 佢都有叫我將嵐嵐扒轉, 咁可以訓練o下佢條頸仔肌肉, 我久唔久都有做, 今日 e 生仲有讚佢頭仔轉得 ...