母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6033


8241#
發表於 08-3-25 14:55 |只看該作者
hehe ...... 仲有 onyee ma. 數漏o左 mouth: Sorry!!!

原文章由 nan_nan 於 08-3-25 14:53 發表
放心 la, 相信好事會陸續有來o架. 樹 ma, wckmay, fsy ......


大宅

積分: 4784


8242#
發表於 08-3-25 14:56 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-3-25 14:46 發表




估唔到下一個係你跑出, 我仲以為會係樹媽添....

原文章由 diaperb 於 08-3-25 14:49 發表

I need someone from 05 C9 to accompany wor.


唔洗驚, 仲有 onyeema, wckmay, fsy, 樹媽, 草莓..........黎緊 (如有漏咗, 請見諒)


大宅

積分: 4784


8243#
發表於 08-3-25 14:57 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-3-25 14:52 發表
我今日放假o架


Sorry, 原來今日係妳放假!!!!!!!


男爵府

積分: 6033


8244#
發表於 08-3-25 15:00 |只看該作者
樹 ma,

無緊要 wor. 晴晴同樹懶都做o左成 5 個月同學 la. 有眼妳睇, 論槍狂, 論為食, 論唔知醜, 晴晴都比阿樹勝一丈. 我記得阿樹唯一缺點係食餅會成塊放入口, 依家佢依方面有無改善 ar? 妳話驚佢係街俾我人呃走, 我仲驚過妳 ar

原文章由 go4baby 於 08-3-25 13:50 發表


幣左佢個outlook真是好


大宅

積分: 2891


8245#
發表於 08-3-25 15:23 |只看該作者
原文章由 diaperb 於 08-3-25 14:39 發表

Pls keep it in vey very low profile. Shhh........



男爵府

積分: 6033


8246#
發表於 08-3-25 15:32 |只看該作者
今日放假同妹妹覆診, 扣取三個月, 妹妹係 10% 線上穩步上升, 同晴晴一樣, 又係細碼 b 一名 不過 ...... 可能係我杞人 la, 之前嵐嵐出院後睇過兩次兒科, e 生都話佢雙腳肌肉比較緊, 打開時開得唔夠多, 怕會影響將來行路, 我比較擔心, 今日又多口問 e 生係咪真, e 生唔否認但又話情況唔太差, 佢見我咁, 就 suggest 不如睇o下物理治療, 等佢o地可以做個全面評估. Anyway, 希望只係自己多疑, 唔係真係有事就好 lu.

原文章由 Cyntoby 於 08-3-25 14:57 發表


Sorry, 原來今日係妳放假!!!!!!!


大宅

積分: 2891


8247#
發表於 08-3-25 15:43 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-3-25 15:32 發表
今日放假同妹妹覆診, 扣取三個月, 妹妹係 10% 線上穩步上升, 同晴晴一樣, 又係細碼 b 一名 不過 ...... 可能係我杞人 la, 之前嵐嵐出院後睇過兩次兒科, e 生都話佢雙腳肌肉比較緊, 打開時開得唔夠多, 怕會影響 ...


睇吓物理治療都冇壞, 唔駛太擔心.


大宅

積分: 4784


8248#
發表於 08-3-25 15:46 |只看該作者
今日放假同妹妹覆診, 扣取三個月, 妹妹係 10% 線上穩步上升, 同晴晴一樣, 又係細碼 b 一名 不過 ...... 可能係我杞人 la, 之前嵐嵐出院後睇過兩次兒科, e 生都話佢雙腳肌肉比較緊, 打開時開得唔夠多, 怕會影響將來行路, 我比較擔心, 今日又多口問 e 生係咪真, e 生唔否認但又話情況唔太差, 佢見我咁, 就 suggest 不如睇o下物理治療, 等佢o地可以做個全面評估. Anyway, 希望只係自己多疑, 唔係真係有事就好 lu.

原文章由 onyeebb 於 08-3-25 15:43 發表


睇吓物理治療都冇壞, 唔駛太擔心.


agreed!!


男爵府

積分: 9395


8249#
發表於 08-3-25 15:46 |只看該作者
原文章由 diaperb 於 08-3-25 14:39 發表

Pls keep it in vey very low profile. Shhh........




又比丁爸估中添!


男爵府

積分: 9395


8250#
發表於 08-3-25 15:47 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-3-25 15:32 發表
今日放假同妹妹覆診, 扣取三個月, 妹妹係 10% 線上穩步上升, 同晴晴一樣, 又係細碼 b 一名 不過 ...... 可能係我杞人 la, 之前嵐嵐出院後睇過兩次兒科, e 生都話佢雙腳肌肉比較緊, 打開時開得唔夠多, 怕會影響 ...


我地都交左咁多年稅啦,好應該攞吓政府的褔利!


男爵府

積分: 6033


8251#
發表於 08-3-25 15:51 |只看該作者
都希望係自己過份擔心 la. 其實自已成日都阿 Q 咁諗, 可能因為妹妹係早產 b, 各項分展 e 生都比較嚴緊, 所以未嘗係一件壞事來掛.

原文章由 onyeebb 於 08-3-25 15:43 發表


睇吓物理治療都冇壞, 唔駛太擔心.


男爵府

積分: 6033


8252#
發表於 08-3-25 15:56 |只看該作者
丁 ma,

噹噹上次用完妳朋友比o既香薰油, 皮膚情況有無改善 ar?


男爵府

積分: 9395


8253#
發表於 08-3-25 15:57 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-3-25 15:51 發表
都希望係自己過份擔心 la. 其實自已成日都阿 Q 咁諗, 可能因為妹妹係早產 b, 各項分展 e 生都比較嚴緊, 所以未嘗係一件壞事來掛.



我最近睇緊杜曼的"如何使寶寶身強體健"一書,佢第一個練習係讓BB俯卧,話咁樣可以使寶寶四腳更有力,不過嵐嵐做這個練習又可能大了一點.不如你都睇下呢本書,睇下對嵐嵐有沒有幫助啦!


男爵府

積分: 6033


8254#
發表於 08-3-25 15:58 |只看該作者
onyee ma 呢,

妳身體調理成點? 一切 ready 得 onyee no.2 未 ar?

仲有, 老 cyn 呢,

琛彥 d 水痘退曬未?

突然間諗起好多問題


男爵府

積分: 9395


8255#
發表於 08-3-25 16:01 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-3-25 15:56 發表
丁 ma,

噹噹上次用完妳朋友比o既香薰油, 皮膚情況有無改善 ar?


OK 啦!不過進展不大,時好時壞!

係呢上次你話用咩CREAM好呀?


男爵府

積分: 6033


8256#
發表於 08-3-25 16:03 |只看該作者
Thanks for your good suggestion. 我諗應該唔早 lu, 之前嵐嵐兩個月時, e 生有話佢個頭仔有一邊擰得唔係咁 smooth, 佢都有叫我將嵐嵐扒轉, 咁可以訓練o下佢條頸仔肌肉, 我久唔久都有做, 今日 e 生仲有讚佢頭仔轉得好好 --- "well done". 等我有時間又幫幫佢, 希望可以好似頭仔無事 la.

原文章由 bbpooh 於 08-3-25 15:57 發表



我最近睇緊杜曼的"如何使寶寶身強體健"一書,佢第一個練習係讓BB俯卧,話咁樣可以使寶寶四腳更有力,不過嵐嵐做這個練習又可能大了一點.不如你都睇下呢本書,睇下對嵐嵐有沒有幫助啦! ...


大宅

積分: 4784


8257#
發表於 08-3-25 16:07 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-3-25 15:58 發表
仲有, 老 cyn 呢,

琛彥 d 水痘退曬未?

突然間諗起好多問題


有心喇, 佢d水痘退哂, "蕉"都脫埋, 今日推咗佢返學啦.....佢學校在停課其間都可以如常返去.


男爵府

積分: 8470


8258#
發表於 08-3-25 16:09 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-3-25 16:01 發表


OK 啦!不過進展不大,時好時壞!

係呢上次你話用咩CREAM好呀?


係咪豬油膏呀?


男爵府

積分: 6033


8259#
發表於 08-3-25 16:11 |只看該作者
係豬油膏, 一般葯房 & watsons 都有得賣, 好平, $3x - $4x 一大盒, 係用o黎放水"臨"浴, 好難溶係水度, 所以要用手練爛好 d, 我自已就覺得好 work, 唔知噹噹有無效, 不過無藥性, 又唔係口服, 不妨一試, 唔得都係 "side" 幾十蚊, 但記得同噹噹沖涼時, 小心 "線" 手.

原文章由 bbpooh 於 08-3-25 16:01 發表


OK 啦!不過進展不大,時好時壞!

係呢上次你話用咩CREAM好呀?


男爵府

積分: 9395


8260#
發表於 08-3-25 16:19 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-3-25 16:03 發表
Thanks for your good suggestion. 我諗應該唔早 lu, 之前嵐嵐兩個月時, e 生有話佢個頭仔有一邊擰得唔係咁 smooth, 佢都有叫我將嵐嵐扒轉, 咁可以訓練o下佢條頸仔肌肉, 我久唔久都有做, 今日 e 生仲有讚佢頭仔轉得 ...


其實你有興趣可以睇下個本書,個本書係TRAIN小朋友到6歲.

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo