立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4119
原帖由 YTbaby 於 10-10-25 17:28 發表 唉...我99 都係咁............ 又係佢自己話要煲, 好la...我唔理la~~!! 咁前一排子佢話check 過買同自己煲話差不多price, 咁係咁問我煲唔煲得多..... 唔多不如買wo... 我即刻打個突..... 同C6 講問下佢係唔係唔 ...
伯爵府
積分: 17188
原帖由 chermama 於 10-10-25 18:04 發表 咁就好喇, 原來係健康表現~
男爵府
積分: 8191
原帖由 Vana 於 10-10-25 18:16 發表 我b囡又係成日打c egg.... 仲諗住聽日問醫生添... :) 佢半夜有時打超過10分鐘架...... 我初初仲以為佢玩我d筋定咩....咁有節奏
積分: 3155
原帖由 阿早! 於 10-10-25 16:45 發表 我都唔知, 不過我諗我都係煲多次, 熄火開蓋攤凍穩陣d, 成個project駛左千幾二千蚊, 真係千祈唔好發毛.
原帖由 faytin 於 10-10-25 17:03 發表 我都係政府生. 咁bb喺醫院幾日嘅衫係著政府架? 要唔要帶多件羊毛底? 怕佢唔夠暖喎.
原帖由 chermama 於 10-10-25 17:19 發表 因為我覺得同胎動好大分別, 個感覺好唔同架, 你會feel到個肚近頭仔位置好有規律咁震動跳動, 有d似心跳咁嘅, 但如果胎動, 會不規則咁踢/郁/刮, 總之係好唔同啦, 實分到架喎! 同埋依家憑住bb打c egg, 我會知道bb個頭仲 ...
積分: 1978
積分: 1612
原帖由 chermama 於 10-10-25 18:02 發表 你仲大胆, 2星期先煲一次, 我一星期都驚驚地~
複式洋房
積分: 108
原帖由 sammiebear 於 10-10-25 16:44 發表 想搵你地幫幫手... 我有朋友bingo左, 佢想去法國生, 你地有冇係法國掛牌既醫生介紹呀? 最好係 tst/jordan區.... 如果有可唔可以pm我呀? thx!!
積分: 3528
積分: 6934
積分: 4193
積分: 2741
原帖由 siuting111 於 10-10-26 09:16 發表 早晨~ 今日天氣轉涼,諗住著返以前既長身legging啦.. 唉...唔岩著了,小腿大脾窄...試下拉上肚位,好迫下囉........即係絲襪都會窄啦.....
積分: 5391
原帖由 gandi媽咪 於 10-10-26 09:22 發表 阿媽買左位完堂果隻東蟲草既膠囊比我食, 我今日開始食, 等阿b 大隻d 先 ~
原帖由 YTbaby 於 26-10-2010 09:25 發表 絲襪會好貼身wo.... 會 Cool 得好辛苦ka.... 都係唔好穿好d wo~~
原帖由 YTbaby 於 10-10-26 09:25 發表 絲襪會好貼身wo.... 會 Cool 得好辛苦ka.... 都係唔好穿好d wo~~
原帖由 gandi媽咪 於 10-10-26 09:27 發表 老公個朋友係法國生左b,今晚去醫院探佢 ~~ 佢係開刀架, 佢昨天係電話度話超痛.....攪到我好鬼驚 !!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy