跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4119

畀面勳章 陪月勳章


8241#
發表於 10-10-25 18:07 |只看該作者
原帖由 YTbaby 於 10-10-25 17:28 發表
唉...我99 都係咁............

又係佢自己話要煲, 好la...我唔理la~~!!
咁前一排子佢話check 過買同自己煲話差不多price, 咁係咁問我煲唔煲得多..... 唔多不如買wo...

我即刻打個突..... 同C6 講問下佢係唔係唔 ...


下...未整過...又真係好危喎...整一煲都唔平架ma...


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


8242#
發表於 10-10-25 18:16 |只看該作者
我b囡又係成日打c egg.... 仲諗住聽日問醫生添... :)

佢半夜有時打超過10分鐘架...... 我初初仲以為佢玩我d筋定咩....咁有節奏

原帖由 chermama 於 10-10-25 18:04 發表
咁就好喇, 原來係健康表現~


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8243#
發表於 10-10-25 18:22 |只看該作者
係gar,其實摸落去好似心跳...


原帖由 Vana 於 10-10-25 18:16 發表
我b囡又係成日打c egg.... 仲諗住聽日問醫生添... :)

佢半夜有時打超過10分鐘架...... 我初初仲以為佢玩我d筋定咩....咁有節奏


大宅

積分: 3155


8244#
發表於 10-10-25 18:36 |只看該作者
頭先同99講, 要唔要拎煲薑醋黎我度叫工人翻煲, 佢話要不斷加醋, 又要好小心睇火, 驚煲燶會成煲無晒. 所以, 佢話佢自己搞掂算喎. 佢頭先話日日黎喎, 我仲諗住佢得閒先黎, 到時唔知佢會唔會同個陪月有argue

原帖由 阿早! 於 10-10-25 16:45 發表


我都唔知, 不過我諗我都係煲多次, 熄火開蓋攤凍穩陣d, 成個project駛左千幾二千蚊, 真係千祈唔好發毛.


大宅

積分: 3155


8245#
發表於 10-10-25 18:39 |只看該作者
聯合個份住院清單要我帶羊先底架.

原帖由 faytin 於 10-10-25 17:03 發表


我都係政府生. 咁bb喺醫院幾日嘅衫係著政府架? 要唔要帶多件羊毛底? 怕佢唔夠暖喎.


大宅

積分: 3155


8246#
發表於 10-10-25 18:42 |只看該作者
我兩個bb成日打c-egg, 有時仲打成20分鐘先停, 之前係食完野一陣先開始打, 而家一食完佢就打架嘞. 好喉急架.

原帖由 chermama 於 10-10-25 17:19 發表
因為我覺得同胎動好大分別, 個感覺好唔同架, 你會feel到個肚近頭仔位置好有規律咁震動跳動, 有d似心跳咁嘅, 但如果胎動, 會不規則咁踢/郁/刮, 總之係好唔同啦, 實分到架喎! 同埋依家憑住bb打c egg, 我會知道bb個頭仲 ...


大宅

積分: 1978


8247#
發表於 10-10-25 19:25 |只看該作者
我99都開始煲薑醋啦...兩大煲...好似有成廿幾3十斤薑...用左60斤醋....嘩...估唔到煲薑醋係咁麻煩呀......好彩99係佢家煲...唔洗我煩...


大宅

積分: 1612


8248#
發表於 10-10-25 22:28 |只看該作者
執緊走佬袋, 有d煩~ 有d野好似無咩用, 唔知帶唔帶, 有d野又唔知帶幾多.......好頭痛~


大宅

積分: 1612


8249#
發表於 10-10-25 23:35 |只看該作者
smallbrother, 我問左個葯劑師朋友, 佢話我買個隻葯膏係無葯性, 我地可以搽ga, 如果bb出世有濕疹都ok用.
個名" emulsifying ointment b.p. 係有葯劑師既萬0買~


大宅

積分: 1612


8250#
發表於 10-10-25 23:40 |只看該作者
原帖由 chermama 於 10-10-25 18:02 發表
你仲大胆, 2星期先煲一次, 我一星期都驚驚地~
佢地提早2個幾月煲, 開頭唔洗咁密wor, 最尾個月先1星期返煲一次~


複式洋房

積分: 108


8251#
發表於 10-10-26 04:13 |只看該作者
原帖由 sammiebear 於 10-10-25 16:44 發表
想搵你地幫幫手...
我有朋友bingo左, 佢想去法國生, 你地有冇係法國掛牌既醫生介紹呀? 最好係 tst/jordan區....

如果有可唔可以pm我呀?

thx!!


係咪想搵九龍法國醫院掛牌醫生接生?
我睇開個女醫生, 都幾好. 希望幫到你朋友啦! PM左你~


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


8252#
發表於 10-10-26 08:27 |只看該作者
尋日去左檢查,bb有 3lb 3, 不過可能法國部機比較舊,佢冇講到100個bb排第幾.. :p


男爵府

積分: 6934


8253#
發表於 10-10-26 09:16 |只看該作者
早晨~
今日天氣轉涼,諗住著返以前既長身legging啦..
唉...唔岩著了,小腿大脾窄...試下拉上肚位,好迫下囉........即係絲襪都會窄啦.....


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8254#
發表於 10-10-26 09:22 |只看該作者
阿媽買左位完堂果隻東蟲草既膠囊比我食, 我今日開始食, 等阿b 大隻d 先 ~


大宅

積分: 2741

畀面勳章


8255#
發表於 10-10-26 09:25 |只看該作者
絲襪會好貼身wo.... 會 Cool 得好辛苦ka....

都係唔好穿好d wo~~

原帖由 siuting111 於 10-10-26 09:16 發表
早晨~
今日天氣轉涼,諗住著返以前既長身legging啦..
唉...唔岩著了,小腿大脾窄...試下拉上肚位,好迫下囉........即係絲襪都會窄啦.....


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8256#
發表於 10-10-26 09:27 |只看該作者
老公個朋友係法國生左b,今晚去醫院探佢 ~~
佢係開刀架, 佢昨天係電話度話超痛.....攪到我好鬼驚 !!


男爵府

積分: 5391


8257#
發表於 10-10-26 09:28 |只看該作者
有冇寫明孕婦食得架 ?? 中藥嘅野要小心d食 !

原帖由 gandi媽咪 於 10-10-26 09:22 發表
阿媽買左位完堂果隻東蟲草既膠囊比我食, 我今日開始食, 等阿b 大隻d 先 ~


男爵府

積分: 6934


8258#
發表於 10-10-26 09:33 |只看該作者
原帖由 YTbaby 於 26-10-2010 09:25 發表
絲襪會好貼身wo.... 會 Cool 得好辛苦ka....

都係唔好穿好d wo~~


係囉~~~
有d絲襪本身幾鍾意架ma..好驚生完都唔再岩著~
我望生完阿b之後,可以去返以前既身材,著得返以前既褲,真係感謝主了....


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 5391


8259#
發表於 10-10-26 09:34 |只看該作者
我諗去腳啱, 個肚都會好cool啦, 應該著唔到了 ~

原帖由 YTbaby 於 10-10-26 09:25 發表
絲襪會好貼身wo.... 會 Cool 得好辛苦ka....

都係唔好穿好d wo~~


大宅

積分: 1612


8260#
發表於 10-10-26 09:34 |只看該作者
原帖由 gandi媽咪 於 10-10-26 09:27 發表
老公個朋友係法國生左b,今晚去醫院探佢 ~~
佢係開刀架, 佢昨天係電話度話超痛.....攪到我好鬼驚 !!
大肚婆可以既盡量唔好去咁多e院呀~ 檢查就無辦法啦, 但平時可免則免好d....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo