母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6033


8261#
發表於 08-3-25 16:20 |只看該作者
總算鬆一口氣 最緊要彥琳避過一劫

原文章由 Cyntoby 於 08-3-25 16:07 發表


有心喇, 佢d水痘退哂, "蕉"都脫埋, 今日推咗佢返學啦.....佢學校在停課其間都可以如常返去.


男爵府

積分: 9395


8262#
發表於 08-3-25 16:21 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-3-25 16:11 發表
係豬油膏, 一般葯房 & watsons 都有得賣, 好平, $3x - $4x 一大盒, 係用o黎放水"臨"浴, 好難溶係水度, 所以要用手練爛好 d, 我自已就覺得好 work, 唔知噹噹有無效, 不過無藥性, 又唔係口服, 不妨一試, 唔得都係 "sid ...


豬油膏唔係用來查身咖咩.唔等于AQUEOUS CREAM咖?

但噹噹只係在面部有事,上次你地唔係講MUSTELLA咩?


男爵府

積分: 9395


8263#
發表於 08-3-25 16:23 |只看該作者
有沒有人要母乳寶寶的PAMPER初生片片COUPON 價值$15,我有2張,係藥房,萬O,屈人寺等都用得,用到6月30日.

噹噹已經用唔到NB所以沒有用了.


男爵府

積分: 8470


8264#
發表於 08-3-25 16:23 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-3-25 16:21 發表


豬油膏唔係用來查身咖咩.唔等于AQUEOUS CREAM咖?

但噹噹只係在面部有事,上次你地唔係講MUSTELLA咩?


豬油膏既質地有啲似凡士林, 所以都幾立下, 我都買咗一盒, 不過嫌太立.

MUSTELLA 都有好多唔同既 cream, 子進試過, 不過覺得佢有少少敏感 (雖然佢話係防敏感), 後來成支比咗人.


男爵府

積分: 6033


8265#
發表於 08-3-25 16:23 |只看該作者
我有睇過杜曼o既如何教寶寶數學 & 中文, 不過真係無留意有本係講健康, 等我聽日放工去書局買埋睇睇先.

係呢, 之前都聽妳講有同丁丁玩點數咭, 情況如何? 晴 pa 曾經都有同晴晴玩過, 但 ...... 結果半途而癈. 好想同嵐嵐玩, 相信嵐嵐更需要多 d 刺激.

原文章由 bbpooh 於 08-3-25 16:19 發表


其實你有興趣可以睇下個本書,個本書係TRAIN小朋友到6歲.


男爵府

積分: 6033


8266#
發表於 08-3-25 16:26 |只看該作者
用唔倒 nb? 咁係咪用緊 S 碼? 如果係, 我仲有張 S 碼 pampers $15 coupon, 上次 gathering 己經派o左 d 俾幾位待產奶 ma. 成日想問妳要唔要, 但次次都唔記得問妳. 妳要 send 個 pm o黎, 我 post 去妳屋企.

原文章由 bbpooh 於 08-3-25 16:23 發表
有沒有人要母乳寶寶的PAMPER初生片片COUPON 價值$15,我有2張,係藥房,萬O,屈人寺等都用得,用到6月30日.

噹噹已經用唔到NB所以沒有用了.


男爵府

積分: 6033


8267#
發表於 08-3-25 16:31 |只看該作者
仲有, 仲有, 上次問o左妳係咪要 pampers 換 fisher price high chair 張 promotion card, 妳都仲未答我要唔要? & 我仲有 d 可以換輕鬆穿 promotion card, 要 5 個珍寶裝 or 3 個珍寶裝換一包, 其他姊妹要請出聲.

原文章由 nan_nan 於 08-3-25 16:26 發表
用唔倒 nb? 咁係咪用緊 S 碼? 如果係, 我仲有張 S 碼 pampers $15 coupon, 上次 gathering 己經派o左 d 俾幾位待產奶 ma. 成日想問妳要唔要, 但次次都唔記得問妳. 妳要 send 個 pm o黎, 我 post 去妳屋企.

...


男爵府

積分: 9395


8268#
發表於 08-3-25 16:32 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-3-25 16:23 發表
我有睇過杜曼o既如何教寶寶數學 & 中文, 不過真係無留意有本係講健康, 等我聽日放工去書局買埋睇睇先.

係呢, 之前都聽妳講有同丁丁玩點數咭, 情況如何? 晴 pa 曾經都有同晴晴玩過, 但 ...... 結果半途而癈. 好想 ...


我同丁丁玩到100,然後加,減,之後就停左了!


男爵府

積分: 8470


8269#
發表於 08-3-25 16:35 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-3-25 16:32 發表


我同丁丁玩到100,然後加,減,之後就停左了!


你都好吖, 二佰幾蚊買返黎, 我哋都唔知有無去到50.


男爵府

積分: 9395


8270#
發表於 08-3-25 16:36 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-3-25 16:31 發表
仲有, 仲有, 上次問o左妳係咪要 pampers 換 fisher price high chair 張 promotion card, 妳都仲未答我要唔要? & 我仲有 d 可以換輕鬆穿 promotion card, 要 5 個珍寶裝 or 3 個珍寶裝換一包, 其他姊妹要請出聲.

...


我都已經有HIGH CHAIR喇!我唔需要HIGHCHAIR,我只係諗住我可以比D印花你咋!

反而輕鬆穿我想要,不過我都沒有買尿片好耐,丁丁一直用PULL UP


男爵府

積分: 9395


8271#
發表於 08-3-25 16:37 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-3-25 16:35 發表


你都好吖, 二佰幾蚊買返黎, 我哋都唔知有無去到50.


咁唯有等子進NO. 2囉!


男爵府

積分: 9395


8272#
發表於 08-3-25 16:38 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-3-25 16:35 發表


你都好吖, 二佰幾蚊買返黎, 我哋都唔知有無去到50.


咁唯有等子進NO.2囉


大宅

積分: 2891


8273#
發表於 08-3-25 16:38 |只看該作者
唔知係咪因為呢排安兒爸好忙, 少咗同安兒玩, 安兒忽然好黐我, 以前佢幾乎鍾意跟安兒爸多過跟我, 依排就成日請安兒爸食lemon, 出街唔俾安兒爸抱要我抱. 雖然佢咁黐我我好lum, 但係見papa成日食lemon又覺得唔好意思, 話哂papa以前好得寵ga ma...


男爵府

積分: 9395


8274#
發表於 08-3-25 16:42 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 08-3-25 16:38 發表
唔知係咪因為呢排安兒爸好忙, 少咗同安兒玩, 安兒忽然好黐我, 以前佢幾乎鍾意跟安兒爸多過跟我, 依排就成日請安兒爸食lemon, 出街唔俾安兒爸抱要我抱. 雖然佢咁黐我我好lum, 但係見papa成日食lemon又覺得唔好意思, ...


定係佢識分男女呀?

佢都成日比lemon丁丁啦!又唔比丁丁拖,又唔比丁丁攬!


男爵府

積分: 9395


8275#
發表於 08-3-25 16:44 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-3-25 16:23 發表
我有睇過杜曼o既如何教寶寶數學 & 中文, 不過真係無留意有本係講健康, 等我聽日放工去書局買埋睇睇先.

係呢, 之前都聽妳講有同丁丁玩點數咭, 情況如何? 晴 pa 曾經都有同晴晴玩過, 但 ...... 結果半途而癈. 好想 ...


本書真係有用咖!因為噹噹2個月大左右其實已經識爬(或LANG),佢未有意識的,但又真係可以LANG到好遠!


男爵府

積分: 6033


8276#
發表於 08-3-25 16:44 |只看該作者
點解停 ar? 妳唔似咁半途而癈 wor, 仲諗住妳會有好令人鼓舞o既效果, 咁我就可以好同晴 pa 投訴佢辦事不力添.

原文章由 bbpooh 於 08-3-25 16:32 發表


我同丁丁玩到100,然後加,減,之後就停左了!


男爵府

積分: 9395


8277#
發表於 08-3-25 16:49 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-3-25 16:44 發表
點解停 ar? 妳唔似咁半途而癈 wor, 仲諗住妳會有好令人鼓舞o既效果, 咁我就可以好同晴 pa 投訴佢辦事不力添.


而......唔洗畫公仔畫出場吓麻!

不過我有同佢繼續玩字卡!


公爵府

積分: 28832

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


8278#
發表於 08-3-25 16:53 |只看該作者
Very Busy all the day !

Morning - Take half-day leave because I need to take Kei Kei for seeing doctor as fever in the mid-night (from 2:00am till 8:00am)

Afternoon - Meet deadline to submit report for boss

Chat posts later as I need to start turbo before leave office. Otherwise, OT tonight.
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


大宅

積分: 2891


8279#
發表於 08-3-25 16:56 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-3-25 15:58 發表
onyee ma 呢,

妳身體調理成點? 一切 ready 得 onyee no.2 未 ar?



上次師傅話我身體ok, 不過我想做吓運動先, 我買咗d dvd諗住weekends趁安兒訓晏覺跟住做, 點知而家佢唔訓晏覺, 搞到我根本冇機會做

仲有, 我d period好似strawberrys咁, 愈來愈早到, 29日-26日-25日, 咁唔準, 都唔知幾時排egg, 唔通又要朝朝量體溫mouth:


大宅

積分: 2891


8280#
發表於 08-3-25 17:10 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-3-25 16:42 發表

定係佢識分男女呀?

佢都成日比lemon丁丁啦!又唔比丁丁拖,又唔比丁丁攬!


會ge mei? papa由細抱到大都會?

係啦, 最憎佢懶有寶咁, 唔俾丁丁拖,又唔俾丁丁攬!:;pppp:

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo