立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 23238
joejoebebe 寫道: MARCH 我有個客唔知用乜software 將d 相識到好q 麻煩, 想cut 都cut 唔到出黎, 妳有冇計??? 我e俾妳睇????
子爵府
積分: 11365
bebu 寫道: march, 唔使發癲, 叫你老公自己係到等, 差唔多先叫你現身, 唔係咩呀
積分: 10854
積分: 22720
joejoebebe 寫道: cinnamon 妳睇下, 我個個message 都有內涵 gar :mrgreen:
大宅
積分: 3674
bebu 寫道: mon, 你d數字搞完未呀
joejoebebe 寫道: cinnamon 有睇頂la 好有心思tim
Cinnamon 寫道: bebu, 仲做緊, 其實幫個同事整緊份costing, 所以整完又要check, 專心搞掂先上黎之麻...
Cinnamon 寫道: 今日我响自由講埸捉人字蝨, 不過有其中一個讚我為佢哋帶來歡樂, 我post條link俾你睇先...
joejoebebe 寫道: CINNAMON 咁妳要出去蒲多d , 帶多d 歡樂俾其它國民la
joejoebebe 寫道: march e 左la ~ 不過我左我公司個email a/c bxxxxxl, hotmail 屎到死
伯爵府
積分: 16200
hellora 寫道: 911, 我一直都係睇江醫生,覺得幾ok(我只係睇過江醫生同另一個醫生咋,唔知點比較),診所好企理。每次都等幾耐(如果約平日5點幾會好d)。1/7之後會加價,順產$11,000,c-section 14,000,都幾甘! 我個friend之前睇張國良,除左每次要等好耐好耐之外,係平靚正。之前我因為想睇女醫生先選江醫生,如果我再生第2胎,我會睇張醫生(平好多!)
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy