想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8261#
發表於 05-5-5 14:55 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo,
我大致上係唔明你講乜o架下!! but anyway,你都可以email 我. 唉呀~你唔講開相,我都唔記得阿牛王豬肉妹添

joejoebebe 寫道:
MARCH

我有個客唔知用乜software 將d 相識到好q 麻煩, 想cut 都cut 唔到出黎, 妳有冇計??? 我e俾妳睇????


子爵府

積分: 11365


8262#
發表於 05-5-5 14:55 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

MARCH

咁唔該妳pm妳個e-mail a/c 俾我


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8263#
發表於 05-5-5 14:57 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

bebu,
唔好再講佢啦...講起都無心情呀. :-(

bebu 寫道:
march, 唔使發癲, 叫你老公自己係到等, 差唔多先叫你現身, 唔係咩呀


子爵府

積分: 10854


8264#
發表於 05-5-5 14:58 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

mon, 你d數字搞完未呀

BeBu


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8265#
發表於 05-5-5 14:59 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo,
你send 去msn 個a/c 就得啦,我fwd 左去outlook 度收.


侯爵府

積分: 22720


8266#
發表於 05-5-5 15:07 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo,

你有無睇我尋日炸果一版, 幾咁有規律呀?!
joejoebebe 寫道:
cinnamon

妳睇下, 我個個message 都有內涵 gar :mrgreen:


子爵府

積分: 11365


8267#
發表於 05-5-5 15:08 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

cinnamon

有睇頂la 好有心思tim


大宅

積分: 3674


8268#
發表於 05-5-5 15:09 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

March,

我個friend話係每次都要等2個幾鐘!! 但係真係平,好似$260 per visit!

好熱呀! 想訓下晏覺都唔得!


侯爵府

積分: 22720


8269#
發表於 05-5-5 15:10 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

bebu,

仲做緊, 其實幫個同事整緊份costing, 所以整完又要check, 專心搞掂先上黎之麻...
bebu 寫道:
mon, 你d數字搞完未呀


侯爵府

積分: 22720


8270#
發表於 05-5-5 15:11 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb



今日我响自由講埸捉人字蝨, 不過有其中一個讚我為佢哋帶來歡樂, 我post條link俾你睇先...

joejoebebe 寫道:
cinnamon

有睇頂la 好有心思tim


子爵府

積分: 11365


8271#
發表於 05-5-5 15:11 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

Cinnamon 寫道:
bebu,

仲做緊, 其實幫個同事整緊份costing, 所以整完又要check, 專心搞掂先上黎之麻...



CINNAMON

咁就乖女la


子爵府

積分: 11365


8272#
發表於 05-5-5 15:12 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

march

e 左la ~ 不過我左我公司個email a/c bxxxxxl, hotmail 屎到死


侯爵府

積分: 22720


8273#
發表於 05-5-5 15:13 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

==> 呢度呀!


子爵府

積分: 11365


8274#
發表於 05-5-5 15:13 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

Cinnamon 寫道:


今日我响自由講埸捉人字蝨, 不過有其中一個讚我為佢哋帶來歡樂, 我post條link俾你睇先...


cinnamon

妳又話做緊野gei


子爵府

積分: 11365


8275#
發表於 05-5-5 15:14 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

CINNAMON

咁妳要出去蒲多d , 帶多d 歡樂俾其它國民la


侯爵府

積分: 22720


8276#
發表於 05-5-5 15:16 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo,
唔知咁樣可唔可以加1000分架呢?! :mrgreen:
joejoebebe 寫道:
CINNAMON

咁妳要出去蒲多d , 帶多d 歡樂俾其它國民la


子爵府

積分: 11365


8277#
發表於 05-5-5 15:20 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

CINNAMON

妳做善事wor, 應該冇問題, 妳pm 俾版主小慧問下佢


子爵府

積分: 11365


8278#
發表於 05-5-5 15:30 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

大陸黃金週, 電話小左, 做gei 野又小左


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8279#
發表於 05-5-5 15:34 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

你又講咩呀?? 我無收到email... ?-(

joejoebebe 寫道:
march

e 左la ~ 不過我左我公司個email a/c bxxxxxl, hotmail 屎到死


伯爵府

積分: 16200


8280#
發表於 05-5-5 15:34 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

hellora 寫道:
911,

我一直都係睇江醫生,覺得幾ok(我只係睇過江醫生同另一個醫生咋,唔知點比較),診所好企理。每次都等幾耐(如果約平日5點幾會好d)。1/7之後會加價,順產$11,000,c-section 14,000,都幾甘! 我個friend之前睇張國良,除左每次要等好耐好耐之外,係平靚正。之前我因為想睇女醫生先選江醫生,如果我再生第2胎,我會睇張醫生(平好多!)


hellora & March,

唔該唒!我都book 左江醫生.不過,要6月底才有位.我想再book 多個係5月底睇.因為,我現在最多都係睇多兩至三次都生得la!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo