跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8261#
發表於 10-10-26 09:40 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 10-10-26 09:28 發表
有冇寫明孕婦食得架 ?? 中藥嘅野要小心d食 !


個盒無寫喎孕婦食唔食得 ~
但阿媽問過中醫, 佢話孕婦可以食東蟲草, 仲好好添....但已家d 東蟲草超貴....所以阿媽買膠囊比我食....
佢話位完堂有3隻級數...佢就買左中間果隻比我, 呢隻折左就330, 得30粒, 每日食2粒, 都係食15日咋...


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8262#
發表於 10-10-26 09:42 |只看該作者
原帖由 LuLu812 於 10-10-26 09:34 發表
大肚婆可以既盡量唔好去咁多e院呀~ 檢查就無辦法啦, 但平時可免則免好d....


婦產科唔怕掛....果度d 人都係生b, 應該無乜病菌....

同埋我想問下佢個fd 係咪真係禁痛....佢係電話同我老公講到超痛....我順便可以去睇下間房好唔好, 我到時都係法國生 ~~


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8263#
發表於 10-10-26 10:06 |只看該作者
佢開刀痛我諗同醫生手勢有關,佢係咪同妳同一個醫生呀?

原帖由 gandi媽咪 於 10-10-26 09:42 發表


婦產科唔怕掛....果度d 人都係生b, 應該無乜病菌....

同埋我想問下佢個fd 係咪真係禁痛....佢係電話同我老公講到超痛....我順便可以去睇下間房好唔好, 我到時都係法國生 ~~ ...


大宅

積分: 1612


8264#
發表於 10-10-26 10:12 |只看該作者
原帖由 gandi媽咪 於 10-10-26 09:42 發表


婦產科唔怕掛....果度d 人都係生b, 應該無乜病菌....

同埋我想問下佢個fd 係咪真係禁痛....佢係電話同我老公講到超痛....我順便可以去睇下間房好唔好, 我到時都係法國生 ~~ ...
如果可以未等佢返屋企先睇佢lor, 但如果唔方便去佢地home, 咁無法啦~ 不過老人家唔suggest我地去咁多呢d地方. 我地後生就怕病菌lor, 你出入記得帶musk啦~


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


8265#
發表於 10-10-26 10:12 |只看該作者
我想問下有冇邊度可以睇到胎兒週數同埋重量的graph 架?我想睇下我30週3lbs幾個進度算係點樣..


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8266#
發表於 10-10-26 10:13 |只看該作者
原帖由 B__B 於 10-10-26 10:06 發表
佢開刀痛我諗同醫生手勢有關,佢係咪同妳同一個醫生呀?


好彩唔係...我聽到佢話痛, 即刻問佢邊個醫生, 佢講左出黎, 但我好似唔覺呢度有人提過....我都唔記得叫咩名....但佢個FD 話呢個醫生好出名, 成日上電視喎....


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


8267#
發表於 10-10-26 10:17 |只看該作者
靳嘉仁?


大宅

積分: 2407


8268#
發表於 10-10-26 10:19 |只看該作者
笑c我喇, 胎水入面點會有筋呀!!! hahaha...

原帖由 Vana 於 10-10-25 18:16 發表
我b囡又係成日打c egg.... 仲諗住聽日問醫生添... :)

佢半夜有時打超過10分鐘架...... 我初初仲以為佢玩我d筋定咩....咁有節奏


大宅

積分: 1155


8269#
發表於 10-10-26 10:21 |只看該作者
原帖由 smallbrother 於 10-10-25 18:39 發表
聯合個份住院清單要我帶羊先底架.


係呀, 我都係見有媽咪講過要帶羊毛底. 你會帶幾多件去呀?


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8270#
發表於 10-10-26 10:23 |只看該作者
係呀...呢d應該著唔到ga la...著到都緊啦..唔舒服ga...要買過ga...我都仲係著大肚legging....絲襪係著唔到...因我想cool埋個肚, 唔想當低腰著...好辛苦ga....我都未去找邊度有大肚婆絲襪...可能都係d街市檔有得買....

原帖由 siuting111 於 10-10-26 09:16 發表
早晨~
今日天氣轉涼,諗住著返以前既長身legging啦..
唉...唔岩著了,小腿大脾窄...試下拉上肚位,好迫下囉........即係絲襪都會窄啦.....


大宅

積分: 2407


8271#
發表於 10-10-26 10:24 |只看該作者
係呀, 煲薑醋工程好大架, 我翻煲咗3次之嘛, 已經覺得少咗醋, 老公趁噚日放假都買多10斤醋返嚟, 等下次翻煲時再加醋, 而且每次都只可開最細火翻煲, 真係怕煲燶架, 咁就真係成煲唔洗要, 所以你99肯幫你攪, 你千其唔好同佢爭, 俾佢攪呀!

原帖由 smallbrother 於 10-10-25 18:36 發表
頭先同99講, 要唔要拎煲薑醋黎我度叫工人翻煲, 佢話要不斷加醋, 又要好小心睇火, 驚煲燶會成煲無晒. 所以, 佢話佢自己搞掂算喎. 佢頭先話日日黎喎, 我仲諗住佢得閒先黎, 到時唔知佢會唔會同個陪月有argue

...


大宅

積分: 1155


8272#
發表於 10-10-26 10:25 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 10-10-26 09:16 發表
早晨~
今日天氣轉涼,諗住著返以前既長身legging啦..
唉...唔岩著了,小腿大脾窄...試下拉上肚位,好迫下囉........即係絲襪都會窄啦.....


我冇諗住試以前d legging, 我估實唔啱著.
我想買大肚legging, 知唔知邊樹有得買呀?


大宅

積分: 2407


8273#
發表於 10-10-26 10:26 |只看該作者
我都發現通常係食完野先會打c egg~

原帖由 smallbrother 於 10-10-25 18:42 發表
我兩個bb成日打c-egg, 有時仲打成20分鐘先停, 之前係食完野一陣先開始打, 而家一食完佢就打架嘞. 好喉急架.


男爵府

積分: 6020

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


8274#
發表於 10-10-26 10:29 |只看該作者
原帖由 牛仔小怡 於 10-10-26 10:17 發表
靳嘉仁?


我都係即時諗係靳醫生....


大宅

積分: 2407


8275#
發表於 10-10-26 10:30 |只看該作者
我以前著開嘅legging一早唔啱著喇, cool到個肚cc下, 好辛苦架, 買d for大肚著嘅legging & 襪褲啦, 舒服好多, 我近期都買定咗兩對超厚襪褲for冬天著。

原帖由 siuting111 於 10-10-26 09:16 發表
早晨~
今日天氣轉涼,諗住著返以前既長身legging啦..
唉...唔岩著了,小腿大脾窄...試下拉上肚位,好迫下囉........即係絲襪都會窄啦.....


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8276#
發表於 10-10-26 10:34 |只看該作者
羊毛底帶俾bb ga? 我諗一件都夠啦...出院用咋? 我估係醫院佢地夠哂暖...


原帖由 faytin 於 10-10-26 10:21 發表


係呀, 我都係見有媽咪講過要帶羊毛底. 你會帶幾多件去呀?


大宅

積分: 2407


8277#
發表於 10-10-26 10:35 |只看該作者
開刀都超痛, 第一次聽喎, 會唔會佢個醫生手勢唔好咋!

原帖由 gandi媽咪 於 10-10-26 09:27 發表
老公個朋友係法國生左b,今晚去醫院探佢 ~~
佢係開刀架, 佢昨天係電話度話超痛.....攪到我好鬼驚 !!


子爵府

積分: 11405

好媽媽勳章


8278#
發表於 10-10-26 10:35 |只看該作者
早晨呀, 今日好倦好眼瞓.......一陣lunch老公過來同我食(佢響附近training), 去飲茶, 正~~


大宅

積分: 2407


8279#
發表於 10-10-26 10:37 |只看該作者
我都希望生完可以回復番以前身型~

原帖由 siuting111 於 10-10-26 09:33 發表


係囉~~~
有d絲襪本身幾鍾意架ma..好驚生完都唔再岩著~
我望生完阿b之後,可以去返以前既身材,著得返以前既褲,真係感謝主了....


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8280#
發表於 10-10-26 10:42 |只看該作者
原帖由 牛仔小怡 於 10-10-26 10:17 發表
靳嘉仁?


係呀...係佢啦 ~~
老公個FD 真係話超痛喎....乜佢好出名架 ?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo