想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22720


8281#
發表於 05-2-15 15:22 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

jojo,

唔係...其實我都係買吓啫...因為佢哋個個我都有問過佢哋真名係乜, 反而你, 我由第一次見你就叫jojo叫到而家.
jojoebebe 寫道:
CINNAMON,

叫JOJO 唔親切MEI??? 定係妳覺得唔親我依個男人頭

打妳個全名CINNAMON??? 唔知WOR


侯爵府

積分: 22720


8282#
發表於 05-2-15 15:24 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

jojo,

就到啦, 我一定會將個3000俾你嘅~

幣, 你一話小慧上黎我就有d壓力, 因為佢以我為目標...


子爵府

積分: 13990


8283#
發表於 05-2-15 15:25 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

CINNAMON,

我覺得妳個名幾好聽AR SO 我冇意識問妳個真名

好AR, 下次話個真名妳知LA


侯爵府

積分: 22720


8284#
發表於 05-2-15 15:29 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

jojo,

[size=x-large]這個post3000誠意獻給你! 多謝你扶我上呢個位, 無你, 我就無今日.... :cry:

咩呀? 我pm我個電話俾你果陣咪話埋俾你知我個英文名囉.. 你check吓..


子爵府

積分: 13990


8285#
發表於 05-2-15 15:31 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

Cinnamon 寫道:
jojo,

[size=x-large]這個post3000誠意獻給你! 多謝你扶我上呢個位, 無你, 我就無今日.... :cry:

咩呀? 我pm我個電話俾你果陣咪話埋俾你知我個英文名囉.. 你check吓..


CINNAMON,

唔駛客氣, 好感動AR


侯爵府

積分: 22720


8286#
發表於 05-2-15 15:35 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

jojo,

我一定要強調果個係post 3000先得架, 因為佢d分一路加, 都唔知邊個係囉..

多謝你呀! :-P


子爵府

積分: 13990


8287#
發表於 05-2-15 15:37 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

CINNAMON,

妳真係好SMART WOR

妳係米去完旅行就正式做人大計LA


侯爵府

積分: 22720


8288#
發表於 05-2-15 15:39 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

jojo,

梗係, 我都話我都覺自己冰雪聰明架啦..

我想去旅行果陣就開工架啦... :mrgreen:


子爵府

積分: 13990


8289#
發表於 05-2-15 15:42 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

CINNAMON,

哦...妳想整個MADE IN EUROPE OR MADE IN AUSTRALIA


子爵府

積分: 13990


8290#
發表於 05-2-15 15:47 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

CINNAMON,

妳好易中JAR, 妳屬x, 今年好易有BB


侯爵府

積分: 22720


8291#
發表於 05-2-15 15:48 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

jojo,

梗係made in europe, 來佬貨, 貴d麻... :mrgreen:
jojoebebe 寫道:
CINNAMON,

哦...妳想整個MADE IN EUROPE OR MADE IN AUSTRALIA


侯爵府

積分: 22720


8292#
發表於 05-2-15 15:49 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

jojo,

你真係知我屬乜? 我1985年架喎...

jojoebebe 寫道:
CINNAMON,

妳好易中JAR, 妳屬x, 今年好易有BB


子爵府

積分: 13990


8293#
發表於 05-2-15 15:52 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

cinnamon,

上次小慧米講左出黎lor


王國長老

積分: 14649

月餅勳章 王國長老


8294#
發表於 05-2-15 15:54 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

jojo,
係呀,mon 屬貓嘛!!


子爵府

積分: 13990


8295#
發表於 05-2-15 15:57 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

小慧 寫道:
jojo,
係呀,mon 屬貓嘛!!


小慧,

米係


侯爵府

積分: 22720


8296#
發表於 05-2-15 16:02 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

小慧, jojo,

你2隻嘢, 尋晚打唔到你, 今日補番


子爵府

積分: 13990


8297#
發表於 05-2-15 16:03 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

cinnamon,

妳唔好亂打ar, 一陣妳動左胎氣就唔好la


侯爵府

積分: 22720


8298#
發表於 05-2-15 16:09 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

jojo,

唔好亂講, 一陣winnie, wongming呀佢哋唔多溫書果d淨係睇幾個post就以為我係就弊囉... :lol:


子爵府

積分: 13990


8299#
發表於 05-2-15 16:11 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

Cinnamon 寫道:
jojo,

唔好亂講, 一陣winnie, wongming呀佢哋唔多溫書果d淨係睇幾個post就以為我係就弊囉... :lol:


cinnamon,

新年流流, 乜弊弊聲ar, 啋! 啋! 啋! 啋! 啋! 啋! 啋! 啋!


侯爵府

積分: 22720


8300#
發表於 05-2-15 16:14 |只看該作者

Re: 有無計劃想生BB既靚太 Part 2

jojo,

哦...掌咀..掌咀....

correction 更正:
唔好亂講, 一陣winnie, wongming呀佢哋唔多溫書果d淨係睇幾個post就以為我係就[size=large]唔係幾好啦! :lol:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo