想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11365


8281#
發表於 05-5-5 15:36 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

march

e 左去ckxxxxxxx o個個a/c , 用左我公司個email a/c 出gar, 因為hotmail a/c 出唔到


伯爵府

積分: 16200


8282#
發表於 05-5-5 15:36 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

March 寫道:
bebu,
食飽啦...終於輪到掛住我啦!!

hellora,
係呀,我都聽朋友同bk 友講張國良平,靚,正唸住book 佢睇,尋日打去booking 已經去到6月30 姑娘仲話去到要等粒幾2粒鐘 不過,我都照book 左先,到時可以再選擇,不過睇得一次,第二次就可以就到時間,唔駛book 咁耐先睇到. 我本身睇開鐘家良(cwb)但貴左d 想試下第二個,今個sat 就唸住去睇龔羽一.


March,

我想問鐘家良醫生ok 嗎?除左貴($700),咁要唔要等好待呀?


子爵府

積分: 11365


8283#
發表於 05-5-5 15:39 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

911

妳擒晚米响bk gei, 過陣妳係米未收工ar???


子爵府

積分: 11365


8284#
發表於 05-5-5 15:44 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

入晒d data lu ~ yeah


子爵府

積分: 11365


8285#
發表於 05-5-5 15:44 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

好野~ 又冇人, 又炸版sin


侯爵府

積分: 22720


8286#
發表於 05-5-5 15:44 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo,
你連果4日嘅data都入哂啦?


大宅

積分: 3674


8287#
發表於 05-5-5 15:44 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

ew911 寫道:
[quote]
hellora 寫道:
911,

我一直都係睇江醫生,覺得幾ok(我只係睇過江醫生同另一個醫生咋,唔知點比較),診所好企理。每次都等幾耐(如果約平日5點幾會好d)。1/7之後會加價,順產$11,000,c-section 14,000,都幾甘! 我個friend之前睇張國良,除左每次要等好耐好耐之外,係平靚正。之前我因為想睇女醫生先選江醫生,如果我再生第2胎,我會睇張醫生(平好多!)


hellora & March,

唔該唒!我都book 左江醫生.不過,要6月底才有位.我想再book 多個係5月底睇.因為,我現在最多都係睇多兩至三次都生得la! [/quote]

911,

唔只2,3次架,遲d會2星期一次,最後幾星期1星期1次...


子爵府

積分: 11365


8288#
發表於 05-5-5 15:45 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

badegg, 係咁炸, 好快開part 5 la


侯爵府

積分: 22720


8289#
發表於 05-5-5 15:45 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

炸你個頭!
joejoebebe 寫道:
好野~ 又冇人, 又炸版sin


子爵府

積分: 11365


8290#
發表於 05-5-5 15:45 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

cinnamon

係ar ~ 4 日都入晒la


伯爵府

積分: 16200


8291#
發表於 05-5-5 15:45 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

joejoebebe 寫道:
911

妳擒晚米响bk gei, 過陣妳係米未收工ar???


jojo,

係呀!我昨晚好早返home,煮dinner 等老公.


子爵府

積分: 11365


8292#
發表於 05-5-5 15:46 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

cinnamon

妳記唔記得上次去7up 食lunch, 我話我前額d hair 好luen, 好煩


侯爵府

積分: 22720


8293#
發表於 05-5-5 15:47 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo,

我都唔覺, 我仲luen過你, 我仲煩...
joejoebebe 寫道:
cinnamon

妳記唔記得上次去7up 食lunch, 我話我前額d hair 好luen, 好煩


子爵府

積分: 11365


8294#
發表於 05-5-5 15:48 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

911

原來妳擒晚親自落廚


子爵府

積分: 11365


8295#
發表於 05-5-5 15:49 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

cinnamon

我擒晚忍唔住手, cut 晒d luen gei...當然有d 唔luen gei 都cut 左d..真係舒服晒


伯爵府

積分: 16200


8296#
發表於 05-5-5 15:49 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

joejoebebe 寫道:
好野~ 又冇人, 又炸版sin


[size=x-large]唔淮!!!!!!


子爵府

積分: 11365


8297#
發表於 05-5-5 15:50 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

今日似乎我最旺場wor


子爵府

積分: 10854


8298#
發表於 05-5-5 15:51 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo, 入完對左未呀
BeBu


伯爵府

積分: 16200


8299#
發表於 05-5-5 15:51 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

hellora 寫道:
911,

唔只2,3次架,遲d會2星期一次,最後幾星期1星期1次...


hellora,

因為,我會係政府生.我都係安全d才找多個醫生照us(一個月一次). 係最尾一個月會係政府睇!


子爵府

積分: 11365


8300#
發表於 05-5-5 15:51 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

911

收到~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo