立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11365
伯爵府
積分: 16200
March 寫道: bebu, 食飽啦...終於輪到掛住我啦!! hellora, 係呀,我都聽朋友同bk 友講張國良平,靚,正唸住book 佢睇,尋日打去booking 已經去到6月30 姑娘仲話去到要等粒幾2粒鐘 不過,我都照book 左先,到時可以再選擇,不過睇得一次,第二次就可以就到時間,唔駛book 咁耐先睇到. 我本身睇開鐘家良(cwb)但貴左d 想試下第二個,今個sat 就唸住去睇龔羽一.
侯爵府
積分: 22720
大宅
積分: 3674
ew911 寫道: [quote] hellora 寫道: 911, 我一直都係睇江醫生,覺得幾ok(我只係睇過江醫生同另一個醫生咋,唔知點比較),診所好企理。每次都等幾耐(如果約平日5點幾會好d)。1/7之後會加價,順產$11,000,c-section 14,000,都幾甘! 我個friend之前睇張國良,除左每次要等好耐好耐之外,係平靚正。之前我因為想睇女醫生先選江醫生,如果我再生第2胎,我會睇張醫生(平好多!)
joejoebebe 寫道: 好野~ 又冇人, 又炸版sin
joejoebebe 寫道: 911 妳擒晚米响bk gei, 過陣妳係米未收工ar???
joejoebebe 寫道: cinnamon 妳記唔記得上次去7up 食lunch, 我話我前額d hair 好luen, 好煩
積分: 10854
hellora 寫道: 911, 唔只2,3次架,遲d會2星期一次,最後幾星期1星期1次...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy