跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11405

好媽媽勳章


8281#
發表於 10-10-26 10:44 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 10-10-25 17:55 發表
我朋友今日會比薑醋我,
原來bb過左一個月之後,就唔會派架啦~~

我阿媽幫我煲薑醋,我無問佢煲成點呀..交比佢搞,暫時我阿媽無咩野,應該ok...咁我唔理啦..到時我可以派比朋友就得了~ ...


你朋友生左比薑醋你? 你比老公食好喇, 你唔好食呀, 老人家話大肚婆食人地薑醋, 自己亞b會小氣架.

我妹生左我都無食佢d薑醋, 連滿月酒都無去食.


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8282#
發表於 10-10-26 10:44 |只看該作者
原帖由 chermama 於 10-10-26 10:35 發表
開刀都超痛, 第一次聽喎, 會唔會佢個醫生手勢唔好咋!


佢係星期六生, 昨天佢同老公講電話都仲話超痛...老公話聽到佢把聲, 都FEEL 到佢好痛....攪到我都驚埋 !!

[ 本帖最後由 gandi媽咪 於 10-10-26 10:54 編輯 ]


大宅

積分: 1612


8283#
發表於 10-10-26 10:49 |只看該作者
原帖由 faytin 於 10-10-26 10:25 發表


我冇諗住試以前d legging, 我估實唔啱著.
我想買大肚legging, 知唔知邊樹有得買呀?
貴既可以去010 & mother world等等地方, 平d既可以去旺中1樓果間, 間野d衫好樣衰, but佢有一d係korea既legging, quality ok. 我買左3條, 但都好似要$100-120咁上下1條. 另外買左d $60-80左右既china legging, 係唔夠長, 但襯衫ok, 有波點 & 間條~ hohoho.....


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8284#
發表於 10-10-26 10:52 |只看該作者
琴晚已11點幾瞓,而家都仲好攰,呢d天氣真令人想瞓...

而家行路隻腳又好似冇力咁,但街上有d大肚人士行得好自如,老公成日問點解人哋可以行到咁輕鬆...


大宅

積分: 1155


8285#
發表於 10-10-26 10:53 |只看該作者
原帖由 LuLu812 於 10-10-26 10:49 發表
貴既可以去010 & mother world等等地方, 平d既可以去旺中1樓果間, 間野d衫好樣衰, but佢有一d係korea既legging, quality ok. 我買左3條, 但都好似要$100-120咁上下1條. 另外買左d $60-80左右既china legging, 係唔夠 ...


等我去睇吓先, thanks!


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


8286#
發表於 10-10-26 10:53 |只看該作者
原帖由 gandi媽咪 於 10-10-26 10:42 發表


係呀...係佢啦 ~~
老公個FD 真係話超痛喎....乜佢好出名架 ?


好似成日見到佢上電視咁lor.. 算唔算名醫就真係唔知...


男爵府

積分: 5391


8287#
發表於 10-10-26 10:54 |只看該作者
我都超級眼瞓呀...
尋晚12瞓, 半夜起咗1次身去toilet, 今朝起身時好似冇瞓過咁, 都唔知點解會咁 ?????!???!!!!!


大宅

積分: 2407


8288#
發表於 10-10-26 10:57 |只看該作者
我响h&m買架, $99一條~

原帖由 faytin 於 10-10-26 10:25 發表


我冇諗住試以前d legging, 我估實唔啱著.
我想買大肚legging, 知唔知邊樹有得買呀?


大宅

積分: 2407


8289#
發表於 10-10-26 10:59 |只看該作者
醫院應該恒溫啩, 我諗都係for bb出院時著~

原帖由 dada123 於 10-10-26 10:34 發表
羊毛底帶俾bb ga? 我諗一件都夠啦...出院用咋? 我估係醫院佢地夠哂暖...


大宅

積分: 2741

畀面勳章


8290#
發表於 10-10-26 10:59 |只看該作者
me too....好眼瞓~~!

尋日11點幾返到home, 已經即刻沖涼上床瞓~!! 差不多5點幾醒左一次去廁所~~~

之後瞓番..再起身番工已經好眼瞓 la~~~~


男爵府

積分: 5391


8291#
發表於 10-10-26 10:59 |只看該作者
係個cam度睇下個工人做咩 !

佢將書櫃d野執晒出黎, 抺下又放執番整齊....

呢個動作其實上個星期已經做過1次, 睇黎佢真係好冇野做, 又要重覆做下 ~
快d生啦, 咁佢就好唔得閒了 !!!


大宅

積分: 1612


8292#
發表於 10-10-26 11:00 |只看該作者
原帖由 gandi媽咪 於 10-10-26 10:42 發表


係呀...係佢啦 ~~
老公個FD 真係話超痛喎....乜佢好出名架 ?
未係呢排同吳君如拍廣告果個lor~


大宅

積分: 2741

畀面勳章


8293#
發表於 10-10-26 11:01 |只看該作者
我都覺得醫院應該夠暖.....

所以bb羊毛衫都要留番出院先穿la~

原帖由 chermama 於 10-10-26 10:59 發表
醫院應該恒溫啩, 我諗都係for bb出院時著~


大宅

積分: 2407


8294#
發表於 10-10-26 11:01 |只看該作者
如果咁出名都痛, 真係名大過實喎, 我第一次聽人講開刀都超痛, 好唔合理囉!

原帖由 gandi媽咪 於 10-10-26 10:42 發表


係呀...係佢啦 ~~
老公個FD 真係話超痛喎....乜佢好出名架 ?


大宅

積分: 2407


8295#
發表於 10-10-26 11:02 |只看該作者
係咩, 乜唔食得架咩??? c火喇, 我之前食過呀~ >_<

原帖由 阿早! 於 10-10-26 10:44 發表


你朋友生左比薑醋你? 你比老公食好喇, 你唔好食呀, 老人家話大肚婆食人地薑醋, 自己亞b會小氣架.

我妹生左我都無食佢d薑醋, 連滿月酒都無去食.


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8296#
發表於 10-10-26 11:02 |只看該作者
佢係咪知妳裝咗cam gar?

係喎,妳而家點上網睇?之前妳咪話公司block咗嘅...

原帖由 sasa612 於 10-10-26 10:59 發表
係個cam度睇下個工人做咩 !

佢將書櫃d野執晒出黎, 抺下又放執番整齊....

呢個動作其實上個星期已經做過1次, 睇黎佢真係好冇野做, 又要重覆做下 ~
快d生啦, 咁佢就好唔得閒了 !!! ...


大宅

積分: 1155


8297#
發表於 10-10-26 11:05 |只看該作者
原帖由 B__B 於 10-10-26 10:52 發表
琴晚已11點幾瞓,而家都仲好攰,呢d天氣真令人想瞓...

而家行路隻腳又好似冇力咁,但街上有d大肚人士行得好自如,老公成日問點解人哋可以行到咁輕鬆... ...


我都係, 超眼瞓呀.


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


8298#
發表於 10-10-26 11:06 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 10-10-26 10:59 發表
係個cam度睇下個工人做咩 !

佢將書櫃d野執晒出黎, 抺下又放執番整齊....

呢個動作其實上個星期已經做過1次, 睇黎佢真係好冇野做, 又要重覆做下 ~
快d生啦, 咁佢就好唔得閒了 !!! ...


我工人都係呀.. 佢話基本上佢下午已經做哂野.. 咁o係prepare 我地晚飯之前段時間冇野做好悶呀!我話bb出左世你就周身唔得閒架勒!到時我就負責餵奶only, 之後d野你同先生搞掂佢, 我就去訓覺架勒..


子爵府

積分: 11405

好媽媽勳章


8299#
發表於 10-10-26 11:06 |只看該作者
原帖由 faytin 於 10-10-25 18:05 發表


你阿媽幫你煲幾多呀? 你哋成日講兩大煲又即係幾多呢? 我買咗15斤甜醋, 2斤黑糯米醋同2斤白醋, 係我奶奶嘅formula. 即係有19斤醋啦, 係咪好似好少?
不過我只會派比同事, 其他人就上嚟屋企食, 唔會特登派喇.
不過 ...


你有幾多斤薑呀? 好似一般都係以幾多斤薑計. 我就20斤薑, 35斤甜醋, 4支酸醋.


大宅

積分: 1155


8300#
發表於 10-10-26 11:06 |只看該作者
原帖由 chermama 於 10-10-26 10:57 發表
我响h&m買架, $99一條~


乜H&M有大肚legging買咩? 等我又去睇吓先, thanks!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo