想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8321#
發表於 05-3-31 11:14 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

我想問各位呢,你地會唔會整鼓油雞o架?? 係咪會buy 現成果d 雞汁煮?? 難煮嗎??

另外,我想問下你地覺得自己煮o野難食嗎?? 可唔可以教番我2道功夫,等我教下個工人...我實在忍耐唔到佢住果d 送啦!!

仲有,皇阿米同winnie 係咪識煮牛尾湯?? 點難煮法?? 教下我呀, 我想試下整.


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8322#
發表於 05-3-31 11:17 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

你地唔好咁靜啦,傾2句都得o掛!? 人地今日咁得閒,你地先夾埋失蹤 :-(


侯爵府

積分: 22720


8323#
發表於 05-3-31 11:19 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

march,

我老板頭先趕緊11點開會嘅嘢, 所以幫佢搞掂埋先上得黎麻...

March 寫道:
你地唔好咁靜啦,傾2句都得o掛!? 人地今日咁得閒,你地先夾埋失蹤 :-(


侯爵府

積分: 22720


8324#
發表於 05-3-31 11:20 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

march,

總之就犀利啦, 我都想像唔到果種痛呀! :-(
March 寫道:
mon,
勁乜鬼呀,我果時生完下體都好痛o架!! 係行動超慢果隻,但我姑仔真係勁,佢生完又係順產,響e院依家可以行動敏捷.


侯爵府

積分: 22720


8325#
發表於 05-3-31 11:21 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

march,
你哋呢2日成日講煮嘢食, 真係開唔正我果瓣呀!
March 寫道:
我想問各位呢,你地會唔會整鼓油雞o架?? 係咪會buy 現成果d 雞汁煮?? 難煮嗎??

另外,我想問下你地覺得自己煮o野難食嗎?? 可唔可以教番我2道功夫,等我教下個工人...我實在忍耐唔到佢住果d 送啦!!

仲有,皇阿米同winnie 係咪識煮牛尾湯?? 點難煮法?? 教下我呀, 我想試下整.


男爵府

積分: 8452


8326#
發表於 05-3-31 11:21 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

march...妳就好la~~~
March 寫道:
皇阿米,
我今日好好采係無限咁free 呀~~


侯爵府

積分: 22720


8327#
發表於 05-3-31 11:23 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

阿米,
你老細唔出去咩?

皇阿米 寫道:
march...妳就好la~~~


男爵府

積分: 8452


8328#
發表於 05-3-31 11:24 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

march....嘩,牛尾?我食就like,唔好話要我煮,我連買我都唔敢買,諗起想作嘔! 行埋去牛肉檔,見到條牛尾就唔開胃!

豉油雞呀? 我凈係曉煮豉油雞翼,唔係用現成d汁! 如果全雞,就要等我call我老媽子問下先得la!

其實妳可以買食譜俾妳工人架?!


侯爵府

積分: 22720


8329#
發表於 05-3-31 11:25 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo, 阿米,
我已經諗咗一陣食煙肉蛋包餐..


子爵府

積分: 10854


8330#
發表於 05-3-31 11:26 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

早晨呀, 岩岩食完早餐......但仲好
BeBu


侯爵府

積分: 22720


8331#
發表於 05-3-31 11:29 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

bebu,
你就爽啦...
bebu 寫道:
早晨呀, 岩岩食完早餐......但仲好


子爵府

積分: 10854


8332#
發表於 05-3-31 11:31 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

mon, 但我明天都開工lu
BeBu


伯爵府

積分: 16200


8333#
發表於 05-3-31 11:33 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

Good morning Everybody!


侯爵府

積分: 22720


8334#
發表於 05-3-31 11:35 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

bebu,

唔係4號定6號先返咩?
bebu 寫道:
mon, 但我明天都開工lu


侯爵府

積分: 22720


8335#
發表於 05-3-31 11:35 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

911,

今朝好忙呀?


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8336#
發表於 05-3-31 11:35 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

皇阿,
我工人有食譜照住煮o架,蒸,炒,煮,炸,湯水呀...乜都齊晒,我見佢晚晚都睇d 烹飪書,都唔明點解佢可以煮出木咁o既送囉 佢炒親旦又一定會落d蔥,x西...我果日終於忍唔住叫佢唔好再落,之前叫佢滾湯,佢話okay呀,滾湯呀...點知又係成煲湯早幾個鐘就放左落個真空煲...煮親雞翼都唔熟o既,煎魚咩,又煎到d 脆,好似無攪過咁, 蒸咩,又腥溫溫...總之激死!!!!!

牛尾湯,其實以前我煮過,我個日本朋友仲讚我好得添!! 不過事隔太耐,我唔記得點煮啦~~


侯爵府

積分: 22720


8337#
發表於 05-3-31 11:39 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

march,
我姑奶果個印印煮餸都幾好味架...連我姑奶個奶奶都讚呀...


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8338#
發表於 05-3-31 11:40 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

Good morning 911 & bebu

911,你有無七喜個外賣電話??


子爵府

積分: 10854


8339#
發表於 05-3-31 11:42 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

mon, 唔係呀, 明天開工大吉
BeBu


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8340#
發表於 05-3-31 11:46 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

mon,
咁不如你叫你姑奶個印印用印尼文寫幾個菜過我個蠢工呀.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo