跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8321#
發表於 10-10-26 11:38 |只看該作者
其實我而家都開始介熱氣嘢,因未必飲咁多白蓮鬚呀,食涼嘢個d,唯有靠減少熱氣嘢著手

原帖由 阿早! 於 10-10-26 11:31 發表


講開熱氣, 我今早起身有d喉嚨痛, 可能尋晚食好多熱氣野, 今晚返去搵番d大肚婆喉糖食先.

今早叫姐姐去買果jam, 聽日開始要介下花生醬先.


男爵府

積分: 6934


8322#
發表於 10-10-26 11:39 |只看該作者
原帖由 阿早! 於 26-10-2010 11:31 發表


講開熱氣, 我今早起身有d喉嚨痛, 可能尋晚食好多熱氣野, 今晚返去搵番d大肚婆喉糖食先.

今早叫姐姐去買果jam, 聽日開始要介下花生醬先.


尋晚唔係太多熱氣野呀....我ok呀~~
你飲多d水..飲下檸檬水啦....


健健康康,快高長大啊~


子爵府

積分: 11405

好媽媽勳章


8323#
發表於 10-10-26 11:44 |只看該作者
好眼瞓.....幾時先等到放飯????

好想飲維他檸檬茶.....


大宅

積分: 2407


8324#
發表於 10-10-26 11:45 |只看該作者
一路煲, d醋會一路少, 實唔夠架, 你可以到時再訂囉!

原帖由 faytin 於 10-10-26 11:15 發表


我唔知奶奶會整幾多斤薑喎, 佢只係叫我訂醋.
照咁計, 你咪多我個double? 你係會派比人定等人上屋企食? 我買咗15斤甜醋, 奶奶話5斤比我食, 5斤派同事, 5斤招呼人.
尋日我去吉吉見到5斤醋嘅size, 原來好細架咋, ...


大宅

積分: 2407


8325#
發表於 10-10-26 11:51 |只看該作者
我只係食過一次咋, 阿b你千其唔好小氣呀, 媽媽好錫你架!

原帖由 阿早! 於 10-10-26 11:24 發表


食左就算啦, 都係老人家迷信野. 不過真係唔好食咁多, 始終薑醋都比較燥熱.


男爵府

積分: 5391


8326#
發表於 10-10-26 11:55 |只看該作者
佢知架...佢第1日返工已經講咗佢知, 仲要佢簽埋同意書~

你仲記得我公司block咗....勁 !!
跟住呢間公司幫我試咗唔同port位, 終於揾到一個port係冇block, 咁佢咪幫我個cam set用呢個port位囉, 咪就睇到了 !


原帖由 B__B 於 10-10-26 11:02 發表
佢係咪知妳裝咗cam gar?

係喎,妳而家點上網睇?之前妳咪話公司block咗嘅...


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8327#
發表於 10-10-26 11:55 |只看該作者
我都係唔可以唔開冷氣, 實在太熱啦...我諗要過多2日真係涼先可以唔開....有一晚又係咁, 開風扇only, 成晚郁...唔
舒服, 熱c人...

原帖由 gandi媽咪 於 10-10-26 11:37 發表


昨晚我未訓, 佢都話個廳好涼, 唔開冷氣都得 ~ 咁我果時又熱喎, 我緊係唔制啦, 咁我訓覺, 佢打機 ....我唸佢訓果時息左, 我半夜就熱醒左, 真係忟到爆, 攪到阿b 都醒埋~~

已家好眼訓.... ...


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8328#
發表於 10-10-26 12:17 |只看該作者
原帖由 chermama 於 10-10-26 11:51 發表
我只係食過一次咋, 阿b你千其唔好小氣呀, 媽媽好錫你架!


12月bb係好大方架, 唔會禁小氣架 ~


大宅

積分: 1612


8329#
發表於 10-10-26 12:19 |只看該作者
原帖由 dada123 於 10-10-26 11:55 發表
我都係唔可以唔開冷氣, 實在太熱啦...我諗要過多2日真係涼先可以唔開....有一晚又係咁, 開風扇only, 成晚郁...唔
舒服, 熱c人...
宜家真係好怕熱, 琴晚開着把風扇吹住睇電視都留哂汗~


大宅

積分: 2407


8330#
發表於 10-10-26 12:22 |只看該作者
我屋企又夠涼喎, 噚晚打開窗瞓, 瞓瞓下都要冚被。

原帖由 gandi媽咪 於 10-10-26 11:37 發表


昨晚我未訓, 佢都話個廳好涼, 唔開冷氣都得 ~ 咁我果時又熱喎, 我緊係唔制啦, 咁我訓覺, 佢打機 ....我唸佢訓果時息左, 我半夜就熱醒左, 真係忟到爆, 攪到阿b 都醒埋~~

已家好眼訓.... ...


男爵府

積分: 6934


8331#
發表於 10-10-26 12:25 |只看該作者
我都無開冷氣訓,因為開冷氣訓,半夜,心口依然會出汗~
依幾日都係開風線同開window囉~
ok訓到,不過心口都係出汗囉....
但又未至於熱醒!!!!


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8332#
發表於 10-10-26 12:25 |只看該作者
原帖由 dada123 於 10-10-26 11:55 發表
我都係唔可以唔開冷氣, 實在太熱啦...我諗要過多2日真係涼先可以唔開....有一晚又係咁, 開風扇only, 成晚郁...唔
舒服, 熱c人...


咪係O羅 ~~ 大肚婆真係好鬼熱....我晚晚開住冷氣, 仲要唔蓋被喎....


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8333#
發表於 10-10-26 12:30 |只看該作者
原帖由 chermama 於 10-10-26 12:22 發表
我屋企又夠涼喎, 噚晚打開窗瞓, 瞓瞓下都要冚被。


我間房無乜風, 間房又無風扇....風扇係廳....所以昨晚熱醒左, 阿B 又醒埋 ~


大宅

積分: 2407


8334#
發表於 10-10-26 12:31 |只看該作者
依家天氣涼咗, 夜晚瞓覺無出汗lu...

原帖由 siuting111 於 10-10-26 12:25 發表
我都無開冷氣訓,因為開冷氣訓,半夜,心口依然會出汗~
依幾日都係開風線同開window囉~
ok訓到,不過心口都係出汗囉....
但又未至於熱醒!!!!


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8335#
發表於 10-10-26 12:33 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 10-10-26 12:25 發表
我都無開冷氣訓,因為開冷氣訓,半夜,心口依然會出汗~
依幾日都係開風線同開window囉~
ok訓到,不過心口都係出汗囉....
但又未至於熱醒!!!!


我訓覺淨係著010果個訓覺BRA 咋.....果件野已經成件背心咁, 再加睡衣會熱死....


大宅

積分: 1612


8336#
發表於 10-10-26 12:37 |只看該作者
原帖由 gandi媽咪 於 10-10-26 12:33 發表


我訓覺淨係著010果個訓覺BRA 咋.....果件野已經成件背心咁, 再加睡衣會熱死....
吓~ 小心冷親個肚呀!


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8337#
發表於 10-10-26 12:38 |只看該作者
me too, 但老公凍到縮埋一舊, 我都唔使要被...hahaha

原帖由 gandi媽咪 於 10-10-26 12:25 發表


咪係O羅 ~~ 大肚婆真係好鬼熱....我晚晚開住冷氣, 仲要唔蓋被喎....


大宅

積分: 3155


8338#
發表於 10-10-26 12:39 |只看該作者
99尋日話買左冬虫草, 成5千幾蚊呀. 但係佢好似好迷惘唔知煲咩先好. 我地而家都開始食得咩? 我上次響韓國買左d粉, 都要成二千蚊, 如果食得, 我想用黎沖水飲.

原帖由 gandi媽咪 於 10-10-26 09:40 發表


個盒無寫喎孕婦食唔食得 ~
但阿媽問過中醫, 佢話孕婦可以食東蟲草, 仲好好添....但已家d 東蟲草超貴....所以阿媽買膠囊比我食....
佢話位完堂有3隻級數...佢就買左中間果隻比我, 呢隻折左就330, 得30粒, 每日食2粒 ...


大宅

積分: 1155


8339#
發表於 10-10-26 12:41 |只看該作者
原帖由 阿早! 於 10-10-26 11:37 發表


你仲有薑, 豬腳同埋蛋, 會多d架...你自己邊食到5斤呀? 係咪包埋你媽咪果邊? 同事我就無預派, 因為仲坐緊月, 就算派都係老公公司派咋.

我估你99整左10斤薑, 我記得醋係薑既兩倍. ...


如果我有大慨廿斤醋, 奶奶應該係用十斤薑.
我講自己食五斤係五斤甜醋, 即係2.5斤薑, 5只蛋同一只豬腳, 奶奶問我要唔要餐餐食, 佢話如果每餐食一細碗應該夠.
我只係怕如果唔夠, 到時人哋上嚟探我要就住食就唔好意思. 或者如果真係唔夠, 到時喺八珍買現成派比公司算.


大宅

積分: 3155


8340#
發表於 10-10-26 12:42 |只看該作者
好丫. 唔該晒. 萬0都有藥劑師既咩? 我以為得屈人寺有.

原帖由 LuLu812 於 10-10-25 23:35 發表
smallbrother, 我問左個葯劑師朋友, 佢話我買個隻葯膏係無葯性, 我地可以搽ga, 如果bb出世有濕疹都ok用.
個名" emulsifying ointment b.p. 係有葯劑師既萬0買~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo